Opinie użytkownika (22)

Super. Super konto...
Super. Super konto dla studentów. Darmowe prowadzenie konta, przelewy oby tak dalej! Super Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_348

01.08.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Super fachowa...
Super. Super fachowa pomoc Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_348

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Niekompetencja...
Bardzo dobrze. Niekompetencja personelu Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_348

18.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa...
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_348

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Kawa czasami...
Super. Kawa czasami niedobra gorzkie mleko Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_348

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jakoś profesjonalna...
Super. Jakoś profesjonalna pyszna kawa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_348

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Dawid_348

12.12.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Dawid_348

12.12.2016

mFinanse

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Dawid_348

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Dawid_348

12.12.2016

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dawid_348

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Dawid_348

09.12.2016

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Dawid_348

09.12.2016

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dawid_348

08.12.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Dawid_348

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Dawid_348

08.12.2016

PROVIDENT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: Wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Dawid_348

30.08.2016

mBank

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (0)
13.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną przez Pana obserwację dotyczącą jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dawid_348

30.08.2016

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Dawid_348

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
05.05.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za przesłaną opinię. Przykro nam z powodu Pana negatywnych doświadczeń. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy kontakt klienta z bankiem był dla niego źródłem satysfakcji i zadowolenia. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Obłsuga miła, ale...
Obłsuga miła, ale chodziłem po sklepie 15 minut i nikt nie podszedł do klienta, czyli do mnie. A jak chciałem poprosić to nie mogłem nikogo znależć. Ogólnie obserwacja byłą niepozytywna, byłem nie zdecydowany i chciałem sie poradzić. W obi we włocławku obsługa jak gdyby jej nie ma poprostu nie dochodza do klienta.

Dawid_348

01.04.2012

OBI

Placówka

Włocławek, Cmentarna 10

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi