Super. Czas oczekiwania zbyt długi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za komentarz. Przepraszam, że musiał Pan czekać zbyt długo na rozmowę z nami. Mam nadzieje, że kolejne połączenia odbędą się sprawnie. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Dobrze. Kontakt z...
Dobrze. Kontakt z Mlinia przebiegł sprawnie. Pracownik był zaangażowany w obsługę. Czas oczekiwania był zbyt długi. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat zaangażowania pracownika. Przykro mi z powodu długiego czasu oczekiwania. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Bardzo dobrze. Wszystko...
Bardzo dobrze. Wszystko przebiegło sprawnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.