Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Dobrze. personel miły i pomocny już od przekroczenia progu sklepu.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. obsługa ograniczona do zapłaty za zakupy. Lada zawalona kartonamiNa minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. cała otoczka super, ale zachowanie personelu niedopuszczalne (chętnie podzielę się info, który to sklep). Zostałam oceniona po wyglądzie i pani pomagał mi bardzo niechętnie, wręcz jak za karę. Przecież nie opłaca się jej kiwnąć palcem bo i tak nic nie kupię ze względu na ceny. I gdyby nie to, że asortyment mi pasował to nigdy bym nic nie kupiła. Jakie było zdziwienie pani gdy poprosiłam doszło do zakupu. Nagle jej stosunek się zmienił i nawet pojawił się uśmiech. Nieeee polecam.Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Pani Dagmaro, dziękujemy za opinię. Miło nam, że odwiedziła Pani nasz salon i skorzystała z oferty. Jednocześnie żałujemy, że nie wszystkie aspekty spełniły Pani oczekiwania. Gdyby zechciała Pani dokładniej opisać nam zaistniałą sytuację, będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem reklamacje@sklep.eurofirany.com.pl. Pozdrawiamy serdecznie!
Super. Personel poproszony...
Super. Personel poproszony o pomoc natychmiast zareagował (miło). Trochę długo przy kasie jeśli ktoś zamawia kawę.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Fatalnie. Obsługa ograniczyła się do zainkasowania gotówki. Na sklepie sama musiałam sobie radzić, nikt nie był zainteresowany aby mi pomóc, nawet gdy o to poprosiłam.Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.