Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Bardzo długi czas na umawianie sie na wizytę lekasrkąNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Źle. Na plus:Wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus:Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
W ostatnich miesiącach często korzystam z usług kurierskich firmy DHL. Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi klienta przebiegał za każdym razem w sposób profesjonalny.Czas oczekiwania na połączenie po wyborze odpowiedniego tematu w moim przypadku lokalizacja przesyłki wyniósł 1minutę. Po odebranie telefonu z drugiej strony przywitał mnie uprzejmy głos Pani Konsultantki. Rozmowa toczyła się w sposób rzeczowy, Pani wykazywała cierpliwość, natomiast w sposób szybki udzielała informacji zwrotnej dotyczącej przeadresowania. Zgodnie z ustaleniami paczka została dostarczona na nowy podany przeze mnie adres w przedziale czasowym wskazanym podczas rozmowy i została poprzedzona telefonem ze strony kuriera.
Placówka bankowa BPH na ulicy dyrekcyjnej po pierwsze jest zlokalizowana w bardzo atrakcyjnym i dostępnym miejscu dla mnie (centrum miasta przy przystankach tramwajowych i autobusowych). Obsługa kasowa tj. punkty wypłat i wpłat gotówki, nie są zbyt komfortowe, każdą dyspozycję podawaną kasjerowi słyszą osoby stojące w kolejce - to mnie zniechęciło do dokonywania wypłat bezpośrednio w placówce banku. Kompetencje pracowników są na wysokim poziomie, dotyczy to zarówno Kasjerów, jak i Doradców Klienta, w zakresie obsługi kredytowej, reklamacyjnej, kradzieży karty i wyrabiania nowej- tego doświadczyłem osobiście. Podczas wizyt w placówce. Pracownicy są otwarci i pomocni w przechodzeniu przez wypełnianie formularzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.