Opinie użytkownika (13)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_392

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_392

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo długi czas na umawianie sie na wizytę lekasrkąNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Bartłomiej_392

13.06.2017

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_392

13.06.2017

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Bartłomiej_392

13.06.2017

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_392

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Bartłomiej_392

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_392

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus:Wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Bartłomiej_392

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_392

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus:Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Bartłomiej_392

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W ostatnich miesiącach...
W ostatnich miesiącach często korzystam z usług kurierskich firmy DHL. Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi klienta przebiegał za każdym razem w sposób profesjonalny.Czas oczekiwania na połączenie po wyborze odpowiedniego tematu w moim przypadku lokalizacja przesyłki wyniósł 1minutę. Po odebranie telefonu z drugiej strony przywitał mnie uprzejmy głos Pani Konsultantki. Rozmowa toczyła się w sposób rzeczowy, Pani wykazywała cierpliwość, natomiast w sposób szybki udzielała informacji zwrotnej dotyczącej przeadresowania. Zgodnie z ustaleniami paczka została dostarczona na nowy podany przeze mnie adres w przedziale czasowym wskazanym podczas rozmowy i została poprzedzona telefonem ze strony kuriera.

Bartłomiej_392

07.01.2015

DHL

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Placówka bankowa BPH...
Placówka bankowa BPH na ulicy dyrekcyjnej po pierwsze jest zlokalizowana w bardzo atrakcyjnym i dostępnym miejscu dla mnie (centrum miasta przy przystankach tramwajowych i autobusowych). Obsługa kasowa tj. punkty wypłat i wpłat gotówki, nie są zbyt komfortowe, każdą dyspozycję podawaną kasjerowi słyszą osoby stojące w kolejce - to mnie zniechęciło do dokonywania wypłat bezpośrednio w placówce banku. Kompetencje pracowników są na wysokim poziomie, dotyczy to zarówno Kasjerów, jak i Doradców Klienta, w zakresie obsługi kredytowej, reklamacyjnej, kradzieży karty i wyrabiania nowej- tego doświadczyłem osobiście. Podczas wizyt w placówce. Pracownicy są otwarci i pomocni w przechodzeniu przez wypełnianie formularzy.

Bartłomiej_392

05.01.2015

Bank BPH

Placówka

Katowice, Dyrekcyjna 10

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi