Opinie użytkownika (46)

Pracownicy etatowi mają...
Pracownicy etatowi mają wizytówki na smyczach i nazwy imion na emblemacie na piersi. Pracownicy, którzy się przyuczają (?) nie mają identyfikatorów. Trzeba uważać aby nie pomylić z klientem.

Barbara_985

07.11.2017

Saturn

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_985

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Personel,...
Bardzo dobrze. Personel, merytorycznie przygotowany świetnie jednak aby go znaleźć trzeba mieć szczęście.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_985

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_985

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_985

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Zmniejszona...
Tak sobie. Zmniejszona ilość punktów obsługi spowodowała wydłużenie oczekiwania i zwiększyła ilość oczekujących w kolejce. Pracownicy są zmęczeni i nerwowi. Punkty są małe i ciasne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_985

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Wysyłają...
Tak sobie. Wysyłają wezwania do zapłaty nie wystawiając najpierw faktury. Umieszczają sprzeczne informacje na stronie internetowej PLEY 24 ( dotyczy płatności). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_985

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_985

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Klient ma...
OK. Klient ma poważny problem ze zwrotem gotówki. Obsługa w Warszawie informuje o niedoskonałym systemie informatycznym. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

Barbara_985

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Klient dostaje...
Dobrze. Klient dostaje wezwanie do zapłaty kwotę, która nie jest poprzedzona wystawioną fakturą. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_985

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pracownik...
Tak sobie. Pracownik odsyła klienta z problemem aby znalazł odpowiedź na stronie internetowej. Na plus:Oferta,cena,asortyment. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_985

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Barbara_985

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Barbara_985

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Barbara_985

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Barbara_985

12.12.2016

ENEL-MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Barbara_985

12.12.2016

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Barbara_985

12.12.2016

Solar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Barbara_985

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Barbara_985

09.12.2016

Coccodrillo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Dobrze.
Dobrze.

Barbara_985

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi