Pracownicy etatowi mają wizytówki na smyczach i nazwy imion na emblemacie na piersi. Pracownicy, którzy się przyuczają (?) nie mają identyfikatorów. Trzeba uważać aby nie pomylić z klientem.
Bardzo dobrze. Personel, merytorycznie przygotowany świetnie jednak aby go znaleźć trzeba mieć szczęście.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Zmniejszona ilość punktów obsługi spowodowała wydłużenie oczekiwania i zwiększyła ilość oczekujących w kolejce. Pracownicy są zmęczeni i nerwowi. Punkty są małe i ciasne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Wysyłają wezwania do zapłaty nie wystawiając najpierw faktury. Umieszczają sprzeczne informacje na stronie internetowej PLEY 24 ( dotyczy płatności). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.
OK. Klient ma poważny problem ze zwrotem gotówki. Obsługa w Warszawie informuje o niedoskonałym systemie informatycznym. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.
Dobrze. Klient dostaje wezwanie do zapłaty kwotę, która nie jest poprzedzona wystawioną fakturą. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Pracownik odsyła klienta z problemem aby znalazł odpowiedź na stronie internetowej. Na plus:Oferta,cena,asortyment. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.