Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W sklepie jest czysto, wszystko jest poukładane na stoiskach. Obsługa co prawda nie podchodzi do każdego klienta i pyta ,,w czym mogę pomóc?'' ale w razie potzreby gdy klient o coś zapyta pracownicy uprzejmie odpowiadają. Obsługa przy kasie przebiega w miarę szybko, duży minus na to że klient po odejściu od kosy musi sam ręczny koszyczek odstawić na miejsce, wg mnie to kasjer powinien przejąć koszyk po obsłudze.
Doradca przed podpisaniem umowy nie poinformował o dodatkowych opłatach które będą doliczone do faktury, choć doradca zapewniał że kwota abonamentu się nie zmieni. Dopiero podczas składania podpisu sama przeczytałam że opłata na umowie jest wyższa. Doradca był opryskliwy, kierował uwagi typu ,, no tak wszystko byście za darmo chcieli", ,,myślicie, że Plus Wam wszystko za złotówke da", jestem oburzona jego zachowaniem, tym bardziej że byłam w salonie z osobą która chciała przedłużyć umowe na kolejny okres a jest Waszym klientem od ponad 15 lat. Poza tym na swoją kolej około godziny!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.