Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
jadąc na szkolenie musiałam kupić bilet na pociąg na stacji kolejowej,poprosiłam o bilet do Inowrocławia z przesiadką w Toruniu.Pani w okienku pyta o nazwę przewoznika skąd ja mam to wiedzieć? po nie miłym pouczeniu pani łaskawie sprawdziła połączenie w komputerze.tak samo było kiedy spytałam z którego peronu jest przesiadka. ona nie wiedziała ,ale mogła to powiedzieć grzeczniej.
mila,sympatyczna, fachowa obsługa ,odpowiadają cierpliwie na każde zadane pytanie, przyjemna jest również atmosfera,wchodząc do tego banku aż chce się tam wracać.klient ma poczucie, że jest tam najważniejszą osobą.duży plus za obsługę osób starszych,które nie zawsze rozumieją fachowe pojęcia bankowe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.