Opinie użytkownika (15)

pozytywne
pozytywne

Anna_3748

03.03.2020

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wiecznie kolejki,kolejki,kolejki.. Może...
Wiecznie kolejki,kolejki,kolejki.. Może trzeba pomyśleć nad rozwiązaniem tego problemu. Obsługa pomocna ,miła.

Anna_3748

05.09.2019

Poczta Polska

Placówka

Kutno, ul. Wyszyńskiego

Nie zgadzam się (0)
Pokoje wygodne,duży plus...
Pokoje wygodne,duży plus to klimatyzacja, codzienna wymiana ręczników.Obsługa zawsze pomocna, miła, profesjonalna.

Anna_3748

27.08.2019

Ilonn

Placówka

Poznań, Szarych Szeregów 16

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na 5,zniesmaczona...
Obsługa na 5,zniesmaczona jestem tym, że kiedy chcesz skorzystać z toalety to musisz zapłacić. Porażka

Anna_3748

14.08.2019

McDonald's

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Anna_3748

12.12.2016

Net Credit

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Anna_3748

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Anna_3748

12.12.2016

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_3748

09.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Anna_3748

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Anna_3748

08.12.2016

wonga.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Anna_3748

08.12.2016

vivus.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_3748

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_3748

27.07.2016

Koleje Wielkopolskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
jadąc na szkolenie...
jadąc na szkolenie musiałam kupić bilet na pociąg na stacji kolejowej,poprosiłam o bilet do Inowrocławia z przesiadką w Toruniu.Pani w okienku pyta o nazwę przewoznika skąd ja mam to wiedzieć? po nie miłym pouczeniu pani łaskawie sprawdziła połączenie w komputerze.tak samo było kiedy spytałam z którego peronu jest przesiadka. ona nie wiedziała ,ale mogła to powiedzieć grzeczniej.

Anna_3748

02.01.2012

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
mila,sympatyczna, fachowa obsługa...
mila,sympatyczna, fachowa obsługa ,odpowiadają cierpliwie na każde zadane pytanie, przyjemna jest również atmosfera,wchodząc do tego banku aż chce się tam wracać.klient ma poczucie, że jest tam najważniejszą osobą.duży plus za obsługę osób starszych,które nie zawsze rozumieją fachowe pojęcia bankowe.

Anna_3748

02.01.2012

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Kutno, Królewska 14

Nie zgadzam się (6)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi