Opinie użytkownika (26)

Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_3384

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Strasznie mało...
Dobrze. Strasznie mało miejsca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_3384

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Coraz...
Bardzo dobrze. Coraz szersza siatka połączeń, w tym krajowych, zachęca do korzystania mimo nie najlepszych warunków na pokładzie (ciasno). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_3384

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Połączenia...
Bardzo dobrze. Połączenia niezłe, jednak mało konkurencyjne względem samolotów czy pociągów pod względem czasu przejazdu. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Anna_3384

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Podróżni nie...
OK. Podróżni nie są informowani na bieżąco o powstałych opóźnieniach. Odszkodowania za opóźnienia wypłacane są dopiero powyżej śmiesznej kwoty 4€, czyli przy opóżnieniu pomiędzy 60 a 120 minut często nie ma na co liczyć. Komfort pociagów jest niski - często nie działa klimatyzacja, co powoduje, że w wagonie jest albo zimno (zimą) albo nadmiernie gorąco. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_3384

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa na pokładzie samolotu pozostawia wiele do życzenia. Stewardessy z poczęstunkiem gnają tak, aby podróżni nie zorientowali się, że coś jest oferowane. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Anna_3384

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Najlepsze wrażenie...
Super. Najlepsze wrażenie od wielu lat jest połączenie pociągu Słonecznego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_3384

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_3384

12.12.2016

mFinanse

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Anna_3384

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Anna_3384

12.12.2016

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Anna_3384

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Anna_3384

12.12.2016

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Anna_3384

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Anna_3384

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_3384

09.12.2016

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Anna_3384

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Anna_3384

09.12.2016

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Anna_3384

09.12.2016

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Anna_3384

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Anna_3384

09.12.2016

Costa Coffee

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi