Opinie użytkownika (6)

Punkt z którego...
Punkt z którego usług skorzystałam znajduje się w Białymstoku przy ulicy Mieszka. Ten punkt, jak zresztą większośc placówek pocztowych, jest z zewnątrz oznaczony, posiada szyld Poczty Polskiej. Jednak jeżeli ktoś korzysta z jego usług po raz pierwszy,mooże byc nieco zdezorientowany. Budynek w którym umieszczono punkt to tzw. "Rzemieślnik" Budynek jest piętrowy z kilkoma wejściami i wieloma punktami usługowymi. Nie ma wewnętrznych połączeń, tzn. chcąc skorzystac z konkretnego punktu trzeba wejśc przez konkretne drzwi. Na parterze znajduje się tablica informacyjna, która ma ulatwiac poruszanie po poszczególnych lokalach. Ale i tak to wygląda tak, że ten co wie to trafi, a ten co nie to szuka. W samym punkcie poczty znajdują się dwa okienka obsługi i okienko do przyjęc paczek. Jest stolik , krzesła, wmontowany przy ścianie blat, umożliwiają wypełnienie koniecznych druków, itp. Standardowe tablice informacyjne w niebieskich odcieniach, wyłożone są konieczne druczki oraz wzory jak je wypełniac. Na poczcie chciałam nadac list polecony za potwierdzeniem odbioru. Wypełniłam druczek, zaadresowałam kopretę,nakleiłam niebieską karteczkę z napisem priorytet. Nie przykleiłam jedynie zwrotki (żółtej karteczki).Podeszlam do okienka i wzjasnilam o co mi chodzi,zaplacilam. Problemem okazala sie zolta karteczka. Pani miala pretensje ze jej nie nakleilam, na moje wyjasnienie ze wolalam sie nie pomylic bo nie robie tego czesto tylko wzruszyla ramionami.

Anna_1797

11.04.2010

Poczta Polska

Placówka

Białystok, Bolesław Chrobrego 2

Nie zgadzam się (23)
Oddział jest dobrze...
Oddział jest dobrze oznaczony. Mieści się na parterze budynku z wejściem od ulicy. Witryna i samo wejście od razu nasuwają skojarzenie o jaka instytucję chodzi. Dodatkowo nad drzwiami znajduje się widoczny i czytelny szyld. Pod budynkiem nie ma parkingu ale jest na tyle wolnego miejsca, że osoba osługująca się samochodem może zaparkować ok.300m od placówki jest główna ulica,a na niej przystanek autobusowy z którego odchodzi ok 6 linii autobusowych.W placówce tej znajdują się dwa pomieszczenia połączone między sobą korytażem/łącznikiem. W nim znajdują sie toalety dla klientów. Bezpośrednio wchodząc z drzwi wejściowych można się skierować na prawo lub lewo. Na prawp znajdują się stanowiska punktu obsługi klienta, a na lewo kasy i dodatkowe dwa stanowiska. W okolicy łącznika kręci się pan z ochrony? pełniacy funkcje informatora/recepcjonisty, który klientów kieruje do właściwych stanowisk. Pracownicy, schludni i chyba kompetentni. Niestety na wizytę wybrałam dzień bezpośrednio po przerwie świątecznej. Ilość petentów w kolejkach przy każdym stanowisku sugerowała koniecznośc odczekania co najmniej 2 godzin. Ponieważ byłam z małym dzieckiem nie czekałąm na obsługę, tylko zgodnie z sugestią pana z recepcji/ochrony odpuściłam sobie. Sądząc z toku rozmowy nikt w placówce nie był przygotowany na taki poświąteczny tłum! Sugestia pracownika była przekazana w wyjatkowo miły i kulturalny sposób. Sam do mnie podszedł i zagaił rozmowę pytając czego potrzebuję. Od razu wskazał mi wybrane stanowiska i wyjasnił że tam mogę załatwić sprawę. Jego sugestia co do inego terminu wizyty zwg. na bardzo długa kolejkę, długi czas oczekiwania i maluch, była jak najbardziej na miejscu. Szkoda jedynie że w takich sytuacjach nie można się umówić na inny termin wizyty ale już z zarezerwowaną godziną obsługi.

Anna_1797

28.12.2009

PZU

Placówka

Białystok, Suraska 3a

Nie zgadzam się (24)
Placówka z której...
Placówka z której usług korzystałam mieści sie w Białymstoku przy Al. I Armii Wojska Polskiego 7A. W maju tego roku szukałam dobrego ubezpieczenia mieszkania. Zanim się na cokolwiek zdecydowałam obdzwoniłam większe firmy ubezpieczeniowe, korzystając z nr. tel. wyszukanych w internecie do miejscowych przedstawicieli poszczególnych firm. W przypadku Compensy, po krótkim przedstawieniu z czym dzwonię uzyskałam pełny zakres informacji, dwa bezpośrednie telefony wraz z danymi personalnymi osoby która miała się mną zająć oraz pełne wyjaśnienie jak dotrzeć do biura. Ponieważ spóźniłam się na umówione spotkanie i trafiłam do placówki już po zakończeniu pracy umówionego pracownika ( prawie że przed zamknięciem placówki) umowę podpisałam z kimś innym. Ale nie miałam żadnego problemu z uzyskaniem oferty wcześniej uzgodnionej, otrzymałam pełen pakiet po cenie znacznie niższej niż proponowano mi u konkurencyjnych firm. A umowę podpisałam od razu na 3 lata co zwalnia mnie z konieczności corocznego pamiętania o aneksie. Po podpisaniu umowy zadzwoniono do mnie aby sprawdzić czy wszystko jest ok. Czułam się w pełni profesjonalnie obsłużona mimo tego że umowa była jak najbardziej standardowa a aneks wypisywano ręcznie bo akurat nawalił system. Firma ma dobrze podane dane kontaktowe na stronach internetowych i świetnego pracownika który zajmuje się pierwszym kontaktem osobistym i telefonicznym ( recepcja). Biuro jest czyste, stanowiska poszczególnych pracowników na tyle oddalone od siebie aby sobie nie przeszkadzać. Widne miłe pomieszczenia w stonowanych zielonych kolorach. Bardzo duże okna dające wrażenie światła i przestrzeni. Minus: lokalizacja w budynku bez windy na 4 piętrze z bardzo stromymi schodami. Wejście na górę z kilkumiesięcznym dzieckiem na rękach stanowi nie lada wyzwanie. Ponieważ klatka schodowa jest niewielka nie ma również gdzie zostawić np. wózka. Mały parking przed budynkiem i słabe połączenie z centrum miasta (autobusowe). Na budynku dość mała tablica informacyjna, a ponieważ nie jest to typowy biurowiec, osoby będące tam pierwszy raz mogą mieć problem ze zlokalizowaniem budynku.

Anna_1797

18.12.2009

COMPENSA

Placówka

Białystok, al. I Armii Wojska Polskiego 7A

Nie zgadzam się (17)
Od lat korzystam...
Od lat korzystam z jednego operatora telefonii komórkowej, mianowicie Orange (Centertel). Ponieważ niedawno skończyła mi się obecna umowa, podjechałam do salonu Orange, aby sprawdzić co ewentualnie mogę otrzymać w ramach przedłużenia umowy. Chciałam tylko sprawdzić ofertę bez decydowania się na podpisanie umowy. I na wstępie od razu o tym poinformowałam obsługująca mnie pracownicę. Całe zdarzenie miało miejsce w Salonie Orange mieszczącym się w Białymstoku w Galerii Kwadrat. Salon należy do firmy Tell. Plusy: uzyskałam maksymalną ilość bonusów możliwych przy moim abonamencie i stażu oraz rodzaju umowy jaki chciała bym zawrzeć. Minusy: Lokal jest bardzo mały. Na powierzchni może 5 m kwadratowych są umieszczone dwa stoiska obsługi bezpośredniej, kasa i dodatkowe przeszklone stoisko - w momencie mojej wizyty nieczynne. Jest bardzo ciasno, w przypadku obecności więcej niż 2-3 klientów równocześnie , kolejna osoba nie ma możliwości wejścia do punktu! Żle działa klimatyzacja, pomieszczenie jest stanowczo przegrzane. Cała procedura obsługi trwała długo, ponieważ jak się zorientowałam sprzedawczyni miała problemy z systemem. Aby uzyskać jakiekolwiek informację musiała dwukrotnie dzwonić bezpośrednio do centrali. Z toku rozmowy zorientowałam się iż problem to nie tylko źle działający system, ale także nie do końca opanowana umiejętnośc posługiwania się nim. Podobne problemy występowały przy sąsiednim stoisku, gdzie klient kupował telefon na abonament. Został on wręcz poproszony o "przejście się po galerii bo system się zawiesił" i powrót za ok. 20 minut. Osoba obsługująca mnie wykonywała notatki które pozwoliły ustalić jej moje oczekiwania, ale ja nie miałam odczucia aby to była oferta indywidualna. Sprzedawczyni nawet nie próbowała sprawiać wrażenia, że tak jest. Wyraźnie była rozczarowana, że natychmiast nie chcę podpisać umowy. Wręcz na zakończenie prowadzonej rozmowy zadała mi pytanie: ale jakie ma Pani wątpliwości. Pytanie jak najbardziej na miejscu, gdyby nie to że podszyte pretensją! Wystrój salonu poprawny, ubiór pracowników : białe służbowe koszule. Wyłożone i poprawnie opisane telefony i akcesoria. Dostępne materiały reklamowe typu: ulotki

Anna_1797

26.11.2009

Orange

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (19)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy punktu sprzedaży biletów MZK, połączonego z punktem Lotto. Znajduje się on w Białymstoku, przy ul. Wasilkowskiej 49 Lokal jest prowadzony przez prywatną osobę, w odrębnym lokalu handlowym, w pobliżu przystanku komunikacji miejskiej. Dobrze oznaczony, Plusy: lokal jest czysty, osoba obsługująca jest kompetentna - jeżeli chodzi o zakres informacji i czynności związanych z obsługa sprzedaży biletów, czy też losów loterii.W widocznych miejscach są wyłożone cenniki, ulotki, nr. infolinii, zestawienia wygranych. Na dodatkowym stoliku, w miejscu łatwo dostępnym, znajdują się wnioski konieczne do uzyskania legitymacji uprawniającej do jazdy wszelkiego rodzaju zniżkowymi i miesięcznymi biletami. Na tym samym stoliku znajduje się konieczny do wypełnienia formularza długopis. Lokal jest czysty, podłoga, nawet w deszczowe dni utrzymana w czystości. Minusy: poza wymienionymi wyżej produktami, właściciel usiłuje wzbogacić punkt o asortymenty dodatkowe. Niestety to wypada dużo gorzej.Jeżeli ktoś liczy na zakup np. prasy lub drobnej przekąski to się kompletnie zawiedzie. Cały asortyment zamyka się na papierosach, rajstopach i jednym stojaku z lizakami. Rajstopy i papierosy są ułożone na półkach w zdłuż dwóch ścian. Ze sposobu ich rozłożenia wyrażnie widać, że brakuje towaru, a wyłożone opakowania mają maksymalnie zapełnić wrażenie pustki. Lokal jest mały, w przypadku większej liczby osób są one zmuszone stać w ogonku przed lokalem, dodatkowo walcząc z zamykającymi się drzwiami. A zdarza się to notorycznie co miesiąc, po 25- tym, w momencie rozpoczecia sprzedaży biletów miesięcznych na kolejny miesiąc. To co mnie osobiści razi, mimo całej uprzejmości i wiedzy pani obsługującej, to to, że zdarza się iż pali ona papierosy przed lokalem, nie schodzi na zaplecze i jest to widoczne dla klientów.

Anna_1797

22.11.2009

MZK Białystok

Placówka

Białystok, Wasilkowskiej 49

Nie zgadzam się (21)
Codzienne zakupy spożywcze...
Codzienne zakupy spożywcze od około pół roku wykonuję w tym samym osiedlowym sklepie Biedronka. Zazwyczaj o zbliżonej porze dnia tj., ok. 18:40 Sklep jest czysty, towar poprawnie poukładany i opisany. Produkty świeże. Nigdy nie zdarzyło mi się reklamować towaru lub żałować dokonanego zakupu.Nie ma problemu z wydawaniem reszty bez względu na wartość podawanych nominałów. Dostępna jest wystarczająca ilość wózków na zakupy, brak jednak ręcznych koszyków dla klientów kupujących mniejsze ilości towaru. Bardzo miła i fachowa obsługa personelu ( sprzedawcy, kasjerzy). Obsługa stosunkowo szybko reaguje na konieczność obsadzenia dodatkowych stanowisk kasowych w przypadku powstania kolejki. Pracownik ochrony ( sądząc po naszywkach widniejących na mundurze - pracownik firmy zewnętrznej) dość skrupulatnie obserwuje klientów, bywa to denerwujące. Uważam to za minus, obserwacja powinna być bardziej dyskretna. Minusem jest także brak niektórych produktów, podejrzewam jednak, że jest to związane z powierzchnią sprzedażową sklepu.

Anna_1797

19.11.2009

Biedronka

Placówka

Szczecin, Struga 18

Nie zgadzam się (31)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi