Opinia użytkownika: Anna_1797
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Oddział jest dobrze oznaczony. Mieści się na parterze budynku z wejściem od ulicy. Witryna i samo wejście od razu nasuwają skojarzenie o jaka instytucję chodzi. Dodatkowo nad drzwiami znajduje się widoczny i czytelny szyld. Pod budynkiem nie ma parkingu ale jest na tyle wolnego miejsca, że osoba osługująca się samochodem może zaparkować ok.300m od placówki jest główna ulica,a na niej przystanek autobusowy z którego odchodzi ok 6 linii autobusowych.W placówce tej znajdują się dwa pomieszczenia połączone między sobą korytażem/łącznikiem. W nim znajdują sie toalety dla klientów. Bezpośrednio wchodząc z drzwi wejściowych można się skierować na prawo lub lewo. Na prawp znajdują się stanowiska punktu obsługi klienta, a na lewo kasy i dodatkowe dwa stanowiska. W okolicy łącznika kręci się pan z ochrony? pełniacy funkcje informatora/recepcjonisty, który klientów kieruje do właściwych stanowisk. Pracownicy, schludni i chyba kompetentni. Niestety na wizytę wybrałam dzień bezpośrednio po przerwie świątecznej. Ilość petentów w kolejkach przy każdym stanowisku sugerowała koniecznośc odczekania co najmniej 2 godzin. Ponieważ byłam z małym dzieckiem nie czekałąm na obsługę, tylko zgodnie z sugestią pana z recepcji/ochrony odpuściłam sobie. Sądząc z toku rozmowy nikt w placówce nie był przygotowany na taki poświąteczny tłum! Sugestia pracownika była przekazana w wyjatkowo miły i kulturalny sposób. Sam do mnie podszedł i zagaił rozmowę pytając czego potrzebuję. Od razu wskazał mi wybrane stanowiska i wyjasnił że tam mogę załatwić sprawę. Jego sugestia co do inego terminu wizyty zwg. na bardzo długa kolejkę, długi czas oczekiwania i maluch, była jak najbardziej na miejscu. Szkoda jedynie że w takich sytuacjach nie można się umówić na inny termin wizyty ale już z zarezerwowaną godziną obsługi.