10listopada wybrałam się w odwiedziny do rodziny transportem kolejowym.Na wstępie pragnę podkreślić,żeto jest mój pierwszy wyjazd taką formą transportu od 10lat.Jestem mile zaskoczona,gdyż nastawiona byłam na najgorsze a tu...Po wejściu na stację Toruń Główny skierowałam się do kas, trzy kasy otwarte,więc brak długich kolejek.Bardzo szybko zakupiłam bilet, pani była miła, na moje zapytanie odpowiedziała szybko i profesjonalnie.Po odejściu od kas od razu zauważyłam panią sprzątającą, która przeszła obok mnie i podniosła ręką mały papierek( w sumie prawie niewidoczny),w budynku panował porządek i przyjemny zapach.na peronie również widać było porządek i zadbany stan np.ławek.Pociąg do Warszawy przyjechał punktualnie,składał się z trzech wagonów.Wchodząc do pociągu byłam również mile zaskoczona,siedzenia ładnie obite,podłoga czysta;w każdym śmietniku znajdującym się pod oknami worki na śmieci;okna czyste bez smug i kurzu.Konduktor bardzo życzliwy i sumienny w wykonywaniu swoich obowiązków,zadbany i schudnie ubrany w mundur pracowniczy.Podróż minęła szybko i przejemnie.Jestem zadowolona z linii kolejowych PKP.Mam nadzieję,że wszystkie miasta i linie kolejowe mają takie same standardy.
W biedronce zakupy robię sporadycznie.Skusiłam się reklamą w tv na promocyjną cenę bananów.W sklepie miła atmosfera,podłoga czysta, oświetlenie odpowiednie,jasne.Na półkach towar poukładany.Na stoisku warzywnym owoce i warzywa posegregowane, ceny i promocje bardzo widoczne zachęcające do zakupu.Zbliżając się do kasy widzę trzy osoby, które mają sporo w koszykach.Dzwonek kasjerki przy kasie rozlega się na cały sklep.Podchodzi inna kasjerka aby obsłużyć klientów i rozładować kolejkę.Młoda dziewczyna,włosy długie,miły uśmiech na twarzy.Prosi do kasy.Jestem pierwsza przy kasie, szybka obsługa(około 1,5min).Pakując zakupiony towar kasjerka zauważywszy podpitego klienta przy kasie od razu reaguje wypowiadając słowa:"przepraszam ale niestety na sprzedam panu tego alkoholu." Pan na to,że idzie do innej kasy,na to pani miłym spokojnym a zarazem donośnym głosem odpowiedziałą,że i tamta kasjerka nie sprzeda bo nietrzeźwym alkoholu nie mogą sprzedać, bo są duże kary. Bardzo spodobała mi się reakcja kasjerek pracujących w tym sklepie.I oby więcej takich porządnych pracowników!!!
Często robię zakupy w tym sklepie.Obsługa miła.Otoczenie w sklepie czyste,podłogi umyte ( w momencie przebywania w sklepie pracownica sklepu myła plamy na sali sprzedaży), ładnie poukaładane towary na półkach.Pracownice zajęte swoją pracą;obsługa na kasie,na mięsnym,wykładanie towaru w lodówkach.Poszłam na stanowisko warzywne,sama nałożyłam potrzebne mi owoce i warzywa,położyłam już pomidory na wagę i czekałam na przyjście ekspedientki.Rozglądałam się uważnie wokół, jednak żadnej pracownicy sklepu nie widziałam, oprócz pani na mięsnym która w tym czasie obsługiwała klientów.zrobiła się już mała kolejka a pani jak nie było to nie było.Nagle sprzedawca z mięsnego zawołał imiennie panią, która widocznie była odpowiedzialna za to stanowisko a wykładała towar gdzieś na półkach.Chcę tylko zwrócić uwagę na szybkość obsługi, gdzyż mimo,iż sprzedwczyni zobaczyła kolejkę przed wagą nie przyspieszyła kroku aby czym prędzej rozluźnić kolejkę na tym stanowisku.Szła bardzo powoli,rozglądając się na boki.Podchodząc do wagi nie wydusiła z siebie nic,jakby przyszła tu za karę.Idąc do mięsnego również poczekałam kilka minut na swoją kolej.Obserwując sprzedawczynię na mięsnym również i ona wszystkich klientów obsługiwała jakby zaraz miała stanć w miejscu,pomimo natłoku ludzi czekających w kolejce.Uważam,iż widząc więcej klientów na swoich stanowiskach pracy panie sprzedające powinny wykazywać więcej entuzjazmu w wykonywaną pracę i starać się przynajmniej przyspieszyć ruchy przy większych kolejkach.
Od niedawna robię zakupy w sklepie mięsnych "Rafał". Jest to osiedlowy sklepik mięsny.Obsługa bardzo miła, zawsze można usłyszeć słowa: dzień dobry,proszę,dziękuję,do widzenia... Ponadto na ustach pań pracujących w sklepie zawsze widnieje uśmiech,aż miło być obsługiwanym przez takie osoby. Chcę zwrócić uwagę przede wszystkim na jakość obsługi:szybko (obsługa trwa kilka minut,szybkie krojenie,podawanie, nabijanie na kasę fiskalną, wydawanie reszty), profesjonalnie.Otoczenie w sklepie zawsze czyste,lady zawsze wytarte,noże umyte.Jestem zwolenniczką cienko pokrojonej wędliny i w tym sklepie zawsze dostaję czego chcę, bez "żadnej łaski" i "kręcenia nosem",że niewiadomo co wymyślam. Dodatkowym plusem jest również to że ceny są naprawdę atrakcyjne, towar schodzi bardzo szybko i zawsze mam pewność że wszytsko jest świeże.
Chcę wypowiedzieć swoją opinię na temat szkoły na prawo jazdy, która zrobiła na mnie pozytywne wrażenie.Po długim czasie zdecydowałam się wybrać na kurs prawa jazdy.Szkołę tą polecił mi mój szwagier, gdyż sam kilkanaście lat temu szkolił się u jednego z instruktorów. Jednakże najpierw weszłam na ich stronę internetową ( wizytówkę otrzymałam od szwagra). Byłam mile zaskoczona bo cena kursu bardzo przyzwoita.Zadzwoniłam do biura aby zapisać się na kurs który miał zacząć się za dwa dni. Wyposażenie sali wykładowej bardzo dobre!!!Część teoretyczna trwała dokładnie tylko godzin ile powinno być, kurs ten trwał niespełna tydzień gdyż odbywał się prawie codziennie. Mi to bardzo odpowiadało gdyż długo nie trzeba było czekać do nauki praktycznej. Zajęcia odbywały się z fachowcem który dla początkujących kierowców takich jak ja na pewno były bardzo zrozumiałe a w razie jakich kolwiek pytań zawsze odpowiadał z wielkim zaangażowaniem i profesjonalizmem.Na wszystkich zajęciach trzebabyło być obowiązkowo i to akurat pochwalam gdyż o wiele więcej człowiek może się nauczyć niż w domu.Również egzamin wewnętrzny to nie jakaś "ściema" gdyż nie zdając go nie otrzymamy papierów na egzamin państwowy. Część praktyczna również rewelacyjna, mój instruktor pan Ireneusz Z.bardzo spokojny i wykwalifikowany nauczyciel prawa jazdy.Bardzo sprawnie i szybko nauczy każdego początkującego kierowcę. Terminy godzin na naukę jazdy podporządkowane pod uczniów.Trasa jazdy bardzo zbliżona pod prawdziwy egzamin praktyczny. Jestem zadowolona z powodu wybrania tej szkoły jazdy ze względu na wszystkie zasady jakimi kierują się w niej pracownicy. Nie chcą tylko i wyłacznie wzbogacić się na początkujących( i nie tylko) kierowcach ale przede wszystkim nauczyć ich dobrej i bezpiecznej jazdy!!! Na koniec wspomnę iż mają bardzo dobre wyniki w rankingu ogólnej zdawalności na egzaminie państwowm WORD wśród bardzo wielu szkół uczących na prawo jazdy.Sprawdźcie to Sami na stronie głownej WORD!!!
Przybyłam do banku w celu aktywacji mojej karty kredytowej którą otrzymałam pocztą. Byłam trzecia w kolejce, jednakże czas oczekiwania nie był zbyt długi.Podchodząc do okienka bardzo miła obsługa, na przywitanie dzień dobry. Podając dowód osobisty i moją kartę kredytową tłumaczą cel mojej wizyty. Pani trochę zdziwiona gdyż w jej systemie widniała informacja o aktywnej karcie. Jednakże ja powiedziałam, iż na moim koncie widnieje informacja o nieaktywnej karcie. Pani spokojnie i uważnie wysłuchała mnie, nie lekceważąc ani nie robiąc ze mnie osoby nie znającej się na tych sprawach. Chwilę posprawdzała parę rzeczy w systemie i uaktywniła kartę mimo iż taka informacja istniała. Sama odetchnęła z ulgą, że nie odesłała mnie. Kompetencje pani były naprawdę bardzo wysokie, gdyż mimo dużej kolejki do końca starała się rozwiązać mój problem i z wielkim zaangażowaniem. Z placówki wyszłam bardzo zadowolona,gdyż teraz mam pewność,że nie najem się wstydu płacąc za zakupy właśnie tą kartą, która już teraz jest aktywna.
W piątek 16.10.2009r. około godziny 11tej odebrałam niespodziewany telefon z Banku ING Bank Śląski z ofertą dotyczącą mojego konta.Pani głos był bardzo miły i sympatyczny, że aż chciało mi się wysłuchać jej oferty przez telefon, mimo,iż nie miałam zbyt dużo czasu. Oferta dotyczyła mojego konta Standart, a mianowicie tylko 1złotówka więcej jako opłata miesięczna prowadzenia konta w ich banku a naprawdę o wiele korzystniejsza ( wypłaty za darmo ze wszystkich bankomatów w Polsce + podstawowe ubezpieczenie na życie).Pani Małgorzata, która do mnie zadzwoniła bardzo szybko mnie przekonała i od razu się zgodziłam na tą opcję. Zapraszała mnie do oddziału lub chciała pokierować mnie na miom koncie internetowym.Wybrałam opcję przyjścia do oddziału gdyż w tym momencie nie miałam możliwości skorzystania z internetu. Przybyłam do oddziału 19.10.2009r., byłam druga w kolejce.Obsługa miła jak zawsze, przedstawiłam się z informacją powodu mojego przybycia.Jestem zadowolona z tego Banku, tutaj przedstawiłam nmiezbity dowód ,iż ludzie pracujący w tym banku tacy jak pani Małgorzata P. dbają nie tylko o dobro banku ale przede wszystkim o dobro wszystkich klientów.Jestem zadowolona z przedstawionej oferty bo sama na pewno nie przeczytałabym o możliwości zmiany statusu mojego konta z tylkoma dodatkowymi plusami!!!
Wchodzą do sklepu jest spora kolejka kupujących. Otoczenie czyste. Mięso i wędlina w ladach poukładana dobrze. Otoczenie pracy dwóch pań czyste, wszystko odłożone na swoje miejsce.Panie ubrane w czepki i identyfikatory, jak przystało na panie poracujące w tym sklepie.Obsługuje mnie pani B. ( postura obfitsza, włosy krótkie pofarbowane na blond ).Na przywitanie miłe i życzliwe dzień dobry co podać, obsługa miła,jednakże brak takich rzeczy jak: zaproponowania mi reklamówki, lub chociaż woreczka abym mogła włożyć tam zakupione wędliny ( inni klienci dostawali takie woreczki przez panie pracujące w sklepie); sucha krakowska nie obrana z flaka przed krojeniem na cienkie plasterki ), co utrudniło przygotowanie posiłków w domu!!!
Wchodząc do lokalu widoczny napis ostrzegawczy przed niebezpiecznym stopniem.Oswietlenie na sali dość słabe, przy okienkach kasowych dużo lepsze.Otoczenie schludne i czyste. Trzy okienka kasowe czynne,przy których stoją klienci.Jedna kolejka do kas. Obsługa szybka,kolejka szybko się posuwa.Stojąc druga w kolejce miałam sporo czasu na obserwację pań siedzących przy okienkach kasowych.Zwalnia się środkowa kasa gdzie podchodząc mówię dzień dobry i wręczam papiery aby zapłacić za ubezpieczenie.Pani przy kasie wypowiedziała tylko wartość kwoty do zapłaty.Po szybkim obsłużeniu ,kasjerka położyła resztę na ladzie i oddała papiery ubezpieczeniowe. Wzięłam resztę z lady, dokumenty i powiedziałam "dziękuję, do widzenia"... Wygląd pani kasjerki: włosy koloru średni blond, dłuższe, spięte w tyle.Ubrana w białą koszulę i do tego zielony wełniany bezrękawnik.Brak uśmiechu, kontaktu wzrokowego i podstawowych zwrotów grzecznościowych, o czym świadczy wychowanie i kultura pani pracującej w okienku kasowym. Chciałam podkreślić, iż żadna z pań przy trzech okienkach kasowych ani razu nie odpowiedziała ( chciałam podkreślić słowo "odpowiedziała", bo już nie wspomnę iż same powinny mówić takie słowa jak:dzień dobry, do widzenia, proszę dziękuję) na słowa klientów "dzień dobry" i "do widzenia". Klientów takich przede mną było około sześciu, gdzie każdy z nich podchodząc do kas miło i grzecznie witał się i żegnał, a w zamian nic nie usłyszał. To ludzie pracujący w Firmie tworzą Jej wizerunek!!! A tutaj nie jest on przyjemny dla oka i ucha.
Wchodząc do salonu Orange panował spokój i porządek. wszyscy pracownicy placówki wykonywali swoją pracę,pracując przy komputerze lub rozmawiając z potencjalnymi klientami. Kierując się do kasy w celu zapłacenia rachunku telefonicznego mijałam pracownika który z uprzejmością przywitał mnie i udostępnił wejście do okienka kasowego. Po oczekiwaniu na moją kolej, pani(szczupła budowa ciała; włosy blond,krótkie;) przywitawszy mnie obsłużyła mnie bardzo ładnie.Miałam do niej pytanie odnośnie punktów payback naliczanych np. przy płaceniu faktury.Miałam nietypowe pytanie odnośnie tego "czy jak teraz zapłacę i poźniej zarejestruję sie to przejdą mi te pkt?" odpowiedziała,iż raczej nie jednakże dla potwierdzenia tej informacji zadzwoniła do obsługi na dole,w tym czasie zapłaciłam rachunek tel,obsługa szybka i sprawna. Nie mogąc sie dodzwonić pani z okienka nie skierowała mnie mówiąc gdzie mam się udać o odpowiedź na moje pytanie ale wyszła z tego pomieszczenia mówiąc,iż zaprowadzi mnie do osoby która odpowie na moje pytanie.Był to bardzo miły i fachowy gest w stosunku do klienta, nie tylko odprowadzila mnie do jednego z pracowników lecz także wytłumaczyła mu mój problem (nie musiałam drugi raz powtarzać mojego pytania),gdzie tylko musiałam wysłuchać z uwagą odpowiedzi na dręczące mnie pytanie. Szybka i wyczerpująca odpowiedź umocniła mnie w przekonaniu o miłej i fachowej obsłudze w tym salonie.Wychodząc z salonu czułam się ważnym klientem.Pomimo małego "upału" w salonie wyszłam zadowolona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.