Opinia użytkownika: Anna_1525
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wchodząc do salonu Orange panował spokój i porządek. wszyscy pracownicy placówki wykonywali swoją pracę,pracując przy komputerze lub rozmawiając z potencjalnymi klientami. Kierując się do kasy w celu zapłacenia rachunku telefonicznego mijałam pracownika który z uprzejmością przywitał mnie i udostępnił wejście do okienka kasowego. Po oczekiwaniu na moją kolej, pani(szczupła budowa ciała; włosy blond,krótkie;) przywitawszy mnie obsłużyła mnie bardzo ładnie.Miałam do niej pytanie odnośnie punktów payback naliczanych np. przy płaceniu faktury.Miałam nietypowe pytanie odnośnie tego "czy jak teraz zapłacę i poźniej zarejestruję sie to przejdą mi te pkt?" odpowiedziała,iż raczej nie jednakże dla potwierdzenia tej informacji zadzwoniła do obsługi na dole,w tym czasie zapłaciłam rachunek tel,obsługa szybka i sprawna. Nie mogąc sie dodzwonić pani z okienka nie skierowała mnie mówiąc gdzie mam się udać o odpowiedź na moje pytanie ale wyszła z tego pomieszczenia mówiąc,iż zaprowadzi mnie do osoby która odpowie na moje pytanie.Był to bardzo miły i fachowy gest w stosunku do klienta, nie tylko odprowadzila mnie do jednego z pracowników lecz także wytłumaczyła mu mój problem (nie musiałam drugi raz powtarzać mojego pytania),gdzie tylko musiałam wysłuchać z uwagą odpowiedzi na dręczące mnie pytanie. Szybka i wyczerpująca odpowiedź umocniła mnie w przekonaniu o miłej i fachowej obsłudze w tym salonie.Wychodząc z salonu czułam się ważnym klientem.Pomimo małego "upału" w salonie wyszłam zadowolona.