Opinia użytkownika: Anna_1525
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Przybyłam do banku w celu aktywacji mojej karty kredytowej którą otrzymałam pocztą. Byłam trzecia w kolejce, jednakże czas oczekiwania nie był zbyt długi.Podchodząc do okienka bardzo miła obsługa, na przywitanie dzień dobry. Podając dowód osobisty i moją kartę kredytową tłumaczą cel mojej wizyty. Pani trochę zdziwiona gdyż w jej systemie widniała informacja o aktywnej karcie. Jednakże ja powiedziałam, iż na moim koncie widnieje informacja o nieaktywnej karcie. Pani spokojnie i uważnie wysłuchała mnie, nie lekceważąc ani nie robiąc ze mnie osoby nie znającej się na tych sprawach. Chwilę posprawdzała parę rzeczy w systemie i uaktywniła kartę mimo iż taka informacja istniała. Sama odetchnęła z ulgą, że nie odesłała mnie. Kompetencje pani były naprawdę bardzo wysokie, gdyż mimo dużej kolejki do końca starała się rozwiązać mój problem i z wielkim zaangażowaniem. Z placówki wyszłam bardzo zadowolona,gdyż teraz mam pewność,że nie najem się wstydu płacąc za zakupy właśnie tą kartą, która już teraz jest aktywna.