Opinia użytkownika: Anna_1525
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wchodząc do lokalu widoczny napis ostrzegawczy przed niebezpiecznym stopniem.Oswietlenie na sali dość słabe, przy okienkach kasowych dużo lepsze.Otoczenie schludne i czyste. Trzy okienka kasowe czynne,przy których stoją klienci.Jedna kolejka do kas. Obsługa szybka,kolejka szybko się posuwa.Stojąc druga w kolejce miałam sporo czasu na obserwację pań siedzących przy okienkach kasowych.Zwalnia się środkowa kasa gdzie podchodząc mówię dzień dobry i wręczam papiery aby zapłacić za ubezpieczenie.Pani przy kasie wypowiedziała tylko wartość kwoty do zapłaty.Po szybkim obsłużeniu ,kasjerka położyła resztę na ladzie i oddała papiery ubezpieczeniowe. Wzięłam resztę z lady, dokumenty i powiedziałam "dziękuję, do widzenia"... Wygląd pani kasjerki: włosy koloru średni blond, dłuższe, spięte w tyle.Ubrana w białą koszulę i do tego zielony wełniany bezrękawnik.Brak uśmiechu, kontaktu wzrokowego i podstawowych zwrotów grzecznościowych, o czym świadczy wychowanie i kultura pani pracującej w okienku kasowym. Chciałam podkreślić, iż żadna z pań przy trzech okienkach kasowych ani razu nie odpowiedziała ( chciałam podkreślić słowo "odpowiedziała", bo już nie wspomnę iż same powinny mówić takie słowa jak:dzień dobry, do widzenia, proszę dziękuję) na słowa klientów "dzień dobry" i "do widzenia". Klientów takich przede mną było około sześciu, gdzie każdy z nich podchodząc do kas miło i grzecznie witał się i żegnał, a w zamian nic nie usłyszał. To ludzie pracujący w Firmie tworzą Jej wizerunek!!! A tutaj nie jest on przyjemny dla oka i ucha.