Opinie użytkownika (14)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_183

07.05.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Anita_183

07.05.2018

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_183

07.05.2018

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_183

07.05.2018

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_183

07.05.2018

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pani bardzo...
Rewelacyjnie. Pani bardzo kompetentna. Dopasowała kredyt do moich oczekiwań. Atmosfera była wspaniała.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_183

07.05.2018

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Pani wymalowana,...
Fatalnie. Pani wymalowana, patrzyła tylko na swoje wynagrodzenie, gdzie najwięcej dostanie za kredyt.Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_183

07.05.2018

Gold Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_183

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_183

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Anita_183

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Anita_183

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na plus:...
Fatalnie. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Anita_183

05.05.2017

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anita_183

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Personel nie...
Fatalnie. Personel nie intersuje sie klientem. Personel zamiast podejść do klienta i zaoferować swoją pomoc woli korzystać z telefonu komórkowego, plotkować z koleżanką obok.Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Anita_183

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi