Rewelacyjnie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
OK. Pracownik błędnie odpowiadał na moje pytania, co poskutkowało na moją niekorzyść. Jakość organizacji obsługi była dość słaba, pracownik zapewniał, że w ciągu 24 h otrzymam telefon z TU Warta, w ciągu 48 h takowego nie otrzymałam. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Źle. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Angela, dziękujemy za Twoją ocenę - cieszymy się i robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Rewelacyjnie. Obsługa jest...
Rewelacyjnie. Obsługa jest kompetentna, zwraca dużą uwagę na to, by klient czuł 100-procentowe poświęcenie czasu i uwagi personelu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Obsługa jest bardzo często niedoinformowana, wielokrotnie polecano mi dzwonić na infolinię, gdyż dany pracownik w placówce nie znał odpowiedzi na moje wątpliwości. Personel często prowadzi prywatne rozmowy przy klientach, wielokrotnie wdaje się się w dłuższe, niejednokrotnie zbędne, o charakterze prywatnym rozmowy z klientami, co znacznie wydłuża czas obsługi klienta i powoduje powiększanie się kolejek. Oferta niezbyt korzystna w porównaniu z innymi bankami.Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Notorycznie bardzo długie kolejki.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Organizacja i czas obsługi.
W sklepie czysto, panował porządek. Bogaty wybór obuwia. Aktywna była jedynie jedna sprzedawczyni. Proponowała klientom pomoc, bardzo angażowała się w doradztwo, przy czym była bardzo obiektywna. Dziewczyna bardzo energiczna, sympatyczna, wesoła, z poczuciem humoru. Informowała klientów o aktywnej promocji. Taki pracownik to prawdziwy skarb. Odejmuję pół gwiazdki za to, że pozostała reszta pracujących pań nie była zainteresowana klientelą.Będąc kiedyś w pobliżu sklepu na pewno zajrzę ponownie z pokładem nadziei, że spotkam tam jeszcze tę przesympatyczną brunetkę.
Udałam się do sklepu w celu zakupienia laptopa. Na wejściu zostałam serdecznie przywitana przez pracownika, zaoferował mi swoją pomoc w razie kłopotu. Po jakimś czasie pracownik podszedł do mnie ponownie oferując swoją pomoc. Skorzystałam, pytałam o specyfikację i dostępność różnych modeli komputerów. Pan opierając się o dane zawarte na serwerze podał mi dokładnie całe specyfikacje. Kiedy zaczęłam pytać o sferę praktyczną, np. jakie są różnice w użytkowaniu matrycy matowej i błyszczącej, albo która karta graficzna będzie lepiej odpowiadała na moja zapotrzebowania, pracownik motał się, udzielał mi błędnych informacji. Wybór na miejscu w sklepie dobry, sprzedawcy oferują zamówienie dla klienta dodatkowego modelu, nie znajdującego się fizycznie w sklepie. W sklepie panował porządek, przy każdym produkcie znajdowały się oznaczenia cenowe, pracownicy bardzo sympatyczni, proponują zakup dodatkowej oferty (np. przedłużenia okresu gwarancyjnego).
Obsługa małomówna, nie odpowiedziano mi ani na "dzień dobry" ani na "do widzenia". Z powodu braku podanych cen wielu produktów poprosiłam sprzedawcę o podanie mi cen 4 produktów. Sprzedawca był bardzo zirytowany i z grymasem na twarzy po sprawdzeniu na kasie podał mi informacje, o które prosiłam. Ubogi asortyment, dużo pustych półek, zepsute owoce. Poza tym sklep czysty, uporządkowany..
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.