W dniu 30,06,2010 roku odwiedziłam księgarnie Empik w Sosnowcu przy ulicy Staszica. Przed lokalem było czysto, nie było papierków ani zmiętych paragonów. Szyby wystawowe były czyste. Logo czyste i widoczne. Po wejściu do sklepu zauważyłam czterech pracowników, ochrony nie widziałam. Przeszłam się między alejkami, podłoga sklepu była czysta, bez śmieci. Półki bez kurzu, książki poukładane, nie było pustych miejsc. W każdym dziale również panował porządek. Na regałach TOP wszystko ładnie poukładane, książki nie pomieszane. Nie widziałam srebrnej ramki ze zdjęciem. Pracownicy pomagali klientom, uśmiechali się, grałam miła i wesoła muzyka, odpowiednio głośna, atmosfera w sklepie była przyjemna. Podeszłam do pana Grzegorza, ponieważ nikt nie podszedł do mnie i zapytałam o pomoc w wyborze gry dla chłopca. Pracownik z uśmiechem na twarzy zadał kilka pytań, w jakim wieku jest dziecko, jaka płeć, co lubi. Zaprowadził mnie do regału i pokazał cztery gry w różnych cenach. Opisał każdą z nich bardzo dokładnie. Podziękowałam za pomoc. Pracownik podszedł do innego klienta. Po chwili udałam się zapytać o książkę, pracownik Zuza sprawdzała dostepność książki w komputerze w punkcie Info.
Przed sklepem czysto, nie ma śmieci, zmiętych paragonów. Szyby wystawowe czyste, ekspozycja bardzo skromna, ale ciekawa.Zdobi ją duże zdjęcie składające się z dziewięciu mniejszych z hasłem MY ECOO, wzbudza zaufanie. Nie ma cen na rzeczach na wystawie. Po wejściu do sklepu zobaczyłam bardzo ładnie poukładane obuwie na regałach. Nie ma luk, wszystko jak należy. Wszystkie buty mają ceny na małej karteczce przyczepione do zamków. Na półkach nie ma kurzu. Podłoga w sklepie czysta, lada sprzedażowa również. Po wejściu przywitało mnie dwóch pracowników, układali towar. Mili i uśmiechnięci, jeden z nich zapytał w czym może pomóc. Gdy wybrałam interesujące mnie buty, przyniesiono mi je do przymierzenia. Bardzo duże zaangażowanie pracowników w sprzedaż. Gdy zdecydowałam się na zakup, poproszono mnie do kasy. Przy kasie obsługiwała mnie ta sama osoba. Nie byłoi na ladzie sprzedażowej zbędnychj rzeczy lub prywatnych akcesoriów pracowników. Stało pudełko ze skarpetami i szczoteczki do czyszczeniu skór zamszowych. Poinformowano mnie o dwuletniej gwarancji na obuwie i zaproponowano preparat do ich konserwacji. Towar można zwrócić do siedmiu dni roboczych. Paragon i kartę gwarancyjną zapakowano do pudełka z butami, które jest warunkiem przyjęcia zwrotu.Bardzo miło mnie pożegnano i zaproszono ponownie. Sklep ma bardzo duży wybór butów dla dorosłych i dzieci. Są również torebki damskie ładnie wyeksponowane.
Kolejna wizyta na stacji BP inne miasto tym razem. Stacja położona przy głownej ulicy, duży parking, odkurzacz działa, kompresor również. Porządek, brak smieci, kosze na śmieci puste, woda do mycia szyb wymianiana. Przy urządzeniach do tankowania czysto, same urządzenia też. Szyby zewnętrzne umyte. Logo widoczne. Wewnątrz podłogi czyste, pólki bez kurzu, lodówki zaopatrzone, towar poukładany, ceny wodoczne. Taki sam porządek z akcesoriami do samochodów, zabawkami dla dzieci, artukułami chigienicznymi, spożywczymi. Przy ladzie sprzedażowej porządek , nie stoją zbędne rzeczy. W mini-barze lada umyta, duży wybór bułek, ciastek, torcików, kawa, napoje. Można kupić ciepłe hot-dogi, zapiekanki. Czas oczekiwania nie jest długi. Ściany czyste, bez pajęczyn. Toaleta zadbana, pachnąca. Papier toaletowy dostępny. W kolejce do kasy byłam trzecia, obsługa w ubraniach firmowych z identyfikatorami, uśmiechnięta, utrzymująca kontakt wzrokowy. Zostałam miło powitana. Bardzo sprawna kasjerka podała mi kawę i zaproponowała coś do zjedznienia. Powiedziała kwotę do zapłaty, wydała resztę podając paragon i zapraszając ponownie.
Dojazd fatalny, oznakowanie całkiem nie w tym miejscu niż powinno być. Kierunek w stronę przeciwną. Przed salonem parking, mały, ale udało mi się znleżć wolne miejce. Na zewnątrz czysto, nie ma śmieci, szyby umyte, samochody do jazdy testowaj są, czyste. Pop wejściu do salony skierowałam się do GOLFA, byłam bardzo ciekawa jak wygląda wewnątrz. Samochody lśniące, czystelne opisy wyposażenia, ceny. Po chwili podszedł do mnie sprzedawca i zapytał w czym może pomóc, więc powiedziałam mu jaki samochód mnie intewresuje. Omówił mi wszystkie szczegóły zwiazane z wposażeniem i nowościami w samochodzie. Poprosił, żebym usiadła w aucie i obejrzała sobie wszytko na spokojnie, omawiając poszczególne elementy. Po chwili zaprosił mnie do stanowiska, żeby przedstawić ofertę i pokazać materiały związane z wyborem kolory nadwozia i tapicerki. Czytał powoli jakie sa elemnty wyposażenia dodatkowego, co jest w standardzie, a ja wybierałam co jest dla mnie ważne. Wycenił samochód, który sobie stworzyłam. Zaproponował symulację kredytową. Otrzymałam katalog, ofertę i cennik i informację o ubezpieczeniach. Wizyta bardzo miła, pracownik bardzo zaangażowany. Ładnie, skromnie ubrany, identyfikator przypięty. Świetnie przeszkolony.
Bardzo łatwo znalezć tę stację benzynową, widać logo z daleka. Znajduje się przy głowej ulicy. Z zewnatrz bardzo zadbana, trawniki czyste i skoszone, nie ma śmieci, porządek. Naprawdę miło się tak wjeżdża. Jest osiem stanowisk z benzyną i jedno z gazem. Wszystkie oznaczone i opisane. Zawsze jest na zewnątrz osoba, która pomaga , a jeśli nie ma naciskamy dzwonek i po chwili wychodzi.Kosz w odkurzaczu zawsze pusty i można bez problemu poodkurzać samochód. Przy każdym stanowisku czysta woda z płynem i myjką do szyb. Wchodząc do środka również czysto, szyby umyte, podłogi również, towar na półkach powykładany i poukładany. Ceny przy każdym produkcie. W lodówkach porządek , towar dołożony. W minibarze z gorącymi posiłkami oraz kawą również czysto. Są trzy kasy, zawsze ktoś jest i nie trzeba czekać w kolejkach. Panie bardzo miłe , wesołe, zawsze proponują coś do picia lub zjedzenia.Zawsze jest osoba, która potrafi doradzić rodzaj płynu do chłodnicy lub wycieraczki do szyb. Personel wyszkolony . Miło witaja i żegnaja klientów. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony, można kupić jedzenie, posiedzieć i napić się kawy, duży wybór słodyczy. Są także artykuły chigieniczne. Oczywiście wszystkie niezbędne rzeczy do samochodu.Bardzo przyjemna wizyta.
W celu otrzymania informacji w sprawie debetu na koncie założonym przez internet udałam się do oddziału, który wybrałam za mój prowadzący.
Oddział przy ulicy, widoczny, logo czyste , szyby czyste, przed bankiem porzadek. W banku również bardzo ładnie , wszystko poukładane, stanowiska opisane, pracownicy w białych bluzkach z identyfikatorami, uśmiechnięci. Miejsc siedzących wystarczająco dużo. Ulotki widoczne , posegregowane. Pani przywitała mnie miło, zapytała o wszystko.Po pokazaniu jej dokumentów poiformowała mnie, co mam jeszcze donieść. Wszystko dokładnie wyjaśnila im zaproponowała inne produkty bankowe. Szybko, sprawnie i przyjemnie.
Postanowiłam założyć konto osobiste poprzez stronę internetową Banku Śląskiego. Zainteresowała mnie ich oferta ze względu na korzystne warunki. Bezpłatne konto zwykłe i drugie dodatkowe oszczędnościowe oprocentowane. Bezpłatne przelewy, karta Visa i duża ilość bankomatów.Wypełniłam wniosek , nie zajęło mi to dużo czasu, ponieważ był czytelny i nie długi.Tylko najważniejsze informacje. Odrazu przyszła mi odpowiedz na maila z numerem moich kont i z informacją, że moge już dokonywać płatności.Po dwóch dniach kurier przywiózł mi umowę i koperty z poufnymi informacjami. Na następny dzień zadzwoniła pracownica banku i poinformowała mnie jak uaktywnić obsługę przez internet i telefon. Naprawde rewelacyjna obsługa, sprawa załatwiona błyskawicznie. Jestem zachwycona.
Strona internetowa banku czytelna, fajne promocje np. można taniej kupić różne rzeczy aparaty, dvd etc. , oczywiście tylko dla klientów banku.Polecam .
Logo sklepu zwróciło moją uwagę z daleka, czyste i widoczne. Szyby wystawowe czyste, ekspozycja ładna i przekonująca do zakupu.Promocje i reklamy widoczne.W sklepie czysto, jasno i przyjemnie pachnie. Przywitano mnie z uśmiechem . W sklepie stały dwie ekspedientki, obie ładnie ubrane, skromne z identyfikatorami. Oglądając koszulki podeszła do mnie Pani i zapytała czego konkretnie potrzebuję.Szukałam koszulki dla męża. Pokazała mi gdzie wiszą te z nowej kolekcji, jakie są kolory i fasony.Zapytałam o koszulki z promocji ,sprzedawczyni zaprowadziła mnie do stolika z bluzkami. Zapytała o rozmiar i rozłożyła po jednej z każdego koloru.Zaproponowano mi spodnie do kompletu. Wybrałam jedną bluzkę i poszłam rozejrzeć się.
Odzież ładnie poukładana i porozwieszana na wieszakach.Bardzo duży wybór : buty, kurtki , bluzy i czapki. Odzież męska i damska. Naprawdę jest w czym wybierać, promocje również korzystne. Regały uzupełnione i czyste. Podchodząc do kasy zostałam poiformowana o zwrotach lub wymianie na inny towar. Otrzymałam ulotkę reklamową i paragon w firmowej reklamówce. Zostałam bardzo miło pożegnana i zaproszona ponownie.Z wizyty jestem bardzo zadowolona.
Zadzwoniłam do biura obsługi klienta i umówiłam sie na założenie telewizji kablowej i internetu.Pani zapisała mnie za trzy dni na podłączenie usług między godziną 15-18. Pan przyjechał z przyrządami, modemem i dekoderem miło się witając.Przedstawił się, miał przypięty indentyfikator. Dał mi do przeczytania umowę i inne dokumenty, dokładnie odpowiadając na wszystkie moje pytania. Po podpisaniu umowy zapytał gdzie będzie podłączony internet, i uzgodnił ze mną jak najlepiej to zrobić. Po czym zajął się podłączeniem wszystkiego. Trwało to może 25 do 30 minut.Zamontował dekoder do telwizora, wszystko aktywował. Wytłumaczył jak obsługiwać pilota.Posprzątał kawałki kabla, papiery , pożegnał się i wyszedł.
Po dwóch miesiącach nagle przestał mi działać internet i telewizja kablowa.Czekałam na fakturę , której nie dostałam. Okazało się, że nie zapłaciłam i zostały usługi zablokowane. Nie poinformowano mnie o elektronicznej fakturze.
Biuro mieści się w moim miejscu zamieszkania , bardzo łatwo jest tam trafić. Jasne , czyste i przyjemne.Szyby umyte, drzwi wejściowe również.Logo widoczne.Ulotki widoczne i dostępne. Panie ładnie ubrane, miłe , uśmiechnięte zapraszają do stanowisk. Są cztery stanowiska,wszystkie obsługiwane.Obsługa jest profesjonalnie przeszkolona.
Byłam piąta w kolejce. Pracownicy bardzo uprzejmie rozmawiali z klientami.Gdy usiadłam i wyjaśniłam sytuację odrazu sprawdzono mój problem i poproszono mnie o wpłatę pieniążków i pokazanie dowodu wpłaty. Zawiozłam dowód wpłaty i w ciągu pięciu minut wszystko działało tak jak trzeba.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi i jakości połączenia, ponieważ nie zdarzyło się, żeby coś nie działało.
Jedyną irytującą rzeczą jest czekanie na rozmowę z konsultantem. Oczekiwanie na rozmowę trwało 17 minut.
Sklep z zewnątrz zadbany, czysty.Szyby wystawowe czyste. Logo widoczne. W sklepie podłoga czysta, śmieci nie ma, ściany czyste.Powierzchnia sprzedażowa obszerna.Oświetlenie kompletne, sklep jasny, wszystko dobrze widać. Pracowników kilku w firmowych koszulkach, skromnie , ładnie ubrani. Regały czyste, książki, gazety, gry nie zakurzone. Wszystko poukładane tematycznie. Pytałam o książeczki do ćwiczenia ortografii dla pierwszoklasisty. Nikt do mnie nie podszedł, ale gdy zapytałam pan pomógł mi i pokazał wszystkie książeczki na ten temat. Poszedł poszukać również w innym miejscu.Zorientowany w tym temacie i bardzo miły.Ochroniarz chodził za mną i patrzył mi na ręce, to była jedyna rzecz krępująca . Przy kasie Pani zapakowała mi ksiażki do reklamówki, dostałam materiały reklamowe i paragon. Bardzo miła młoda osoba. Sklep ma bardzo duży wybór książek.Mnóstwo czasopism na każdy temat.Są gry komputerowe i na różnego typu konsole.Kalendarze, zeszyty, pamiątki.
Sklep jest widoczny z głównej ulicy,można znalezć go bez problemów.Przed sklepem duży parking, zawsze jest miejsce do zaparkowania samochodu. Przed budynkiem czysto, brak śmieci, stoją kosze. Drzwi wejściowe czyste. Po wejściu do sklepu widzimy dużą halę sprzedażową. Wchodząc do środka robi się przyjemnie i ciepło. Pracownicy chodzą między regałami, w firmowych ubraniach z identyfikatorami.Podłogi a czyste, oświetlenie kompletne, regały nie zakurzone, a rzeczy poukładane. Każdy dba o porządek na swoim stanowisku pracy. Dowiadywałam się o linkę hamulcową do roweru dziecięcego, kupionego tydzień wcześniej.Pan podszedł do mnie odrazu i zapytał jaki mam problem.Odpowiedział na wszystkie moje pytania wyczerpująco, poszedł i przyniósł mi to czego potrzebowałam. Wyjaśnił mi, że moge zwrócić towar nie używany lub wymienić. A jeśli rower zapsuje się,mam przyjechać i na miejscu jest serwis.Sklep jest doskonale zaopatrzony zaczynając od ubrań, poprzez obuwie, kończąc na sprzęcie sportowym i częściach wymiennych.Przy kasie zostałam bardzo miło obsłużona i zaproszona ponownie.
Na zewnątrz sklepu porządek, czysta podłoga , bez śmieci.Szyby wystawowe duże i czyste. Cały sklep widać z zewnątrz bardzo dokładnie. Logo czyste i widoczne.Za szybami wystawowymi stoją buty, ładnie poukładane. Wchodząc do sklepu wszystko dokładnie widać, gdyż jest duża powierzchnia sprzedażowa i wyższe regały stoją przy ścianie a niskie po środku. Regały czyste , brak kurzu.Wszystkie buty z cenami.Nie wysokie krzesełka , a raczej pufki wygodne do przymierzenia obuwia.Jasne światło i bardzo czyste ściany.Ekspedientka podeszła pytając w czym może pomóc. Sympatyczna i uśmiechnięta ,ładnie ubrana. Szukałam półbutów, bardzo wygodnych. Pokazała mi kilka par i przynosiła do mnie.Ja tylko siedziałam i sprawdzałam czy pasują. Pytała o kolory, o fasony jakie chciałabym kupić. Powiedziałam, że się zastanowię i wrócę.Bardzo miło mnie pożegnała i zaprosiła ponownie.Buciki można wymienić lub zwrócić do siedmiu dni, mając oczywiście paragon.
Dojazd bardzo prosty, serwis położony zaraz przy drodze.Skuteczne oznakowanie drogi.Sam serwis również, z daleka widać logo.Przed budynkiem czysto , mały parking na samochody. Wchodząc do środka wita na miło pani i dwóch panów.Wnętrze ładne, jasne, czyste.Wiszą zdjęcia, stoją gabloty a w nich różne motoryzacyjne przedmioty.Nie czeka się długo, ponieważ każdy z pracowników odrazu pyta o co chodzi.Poproszono mnie o dokumenty i zapytano o problem z jakim przyjechałam.Mechanik za 5 zabrał samochód żeby zobaczyć co się dzieje. Zaproponowano mi kawę i pokazano fotel , na którym mam usiąść. Po chwili przyszedł mechanik i stwierdził, że samochód musi zostać na dwa dni w warsztacie.Zapytałam o samochód zastępczy, oczywiście dostałam.Spisano stan licznika, podpisałam dokumenty. Wszystko trwało może 30 minut.Po dwóch dniach zadzwoniono do mnie z serwisu, że samochód jest do odbioru. Po przyjezdzie na miejsce stał pod budynkiem umyty. Podpisałam dokumenty, oddałam zastęczy. Pan wyszedł ze mną na zewnątrz i dokładnie pokazał mi co było naprawiane. Naprawdę profesjonalna obsługa.Wręczono mi kluczyki, wizytówkę i zaproszono ponownie jeśli coś będzie nie tak jak trzeba.
Sklep z zewnątrz ładnie się prezentuje,podłoga czysta, szyby wystawowe umyte. Widać wyraznie nazwę sklepu. Widoczna informacja o obniżce cen ubrań. Wewnątrz porządek,lada czysta, przymierzalnie czyste.Lustra umyte,nigdzie nie ma kurzu,pajeczyn, śmieci.Ubrania bardzo ładnie porozwieszane na wieszakach.Wszystko zaplanowane tak, że dokładnie widać jakie są ubrania. Oświetlenie jasne i kompletne.Chciałam kupić żakiet, więc zaczęłam przeglądać. Po chwili podeszła Pani ładnie ubrana i uczesana,elegancka.Zapytała czy szukam czegoś konkretnego.Pomagała mi w wyborze , doradzała. Przynosiła do przymierzalni różne rozmiary, kolory i fasony.Zostałam poinformowana o przecenionych rzeczach i o zwrotach lub wymianie.Wychodząc ze sklepu zostałam zaproszona ponownie.Bardzo miła wizyta.Bardzo eleganckie rzeczy, żakiety, spódnice, spodnie,duzy wybór.
Przed sklepem pozamiatane , nie ma śmieci, kosz przy wejściu do sklepu.Sklep jest czysty, ładny, oświetlony. Mała powierzchnia sprzedażowa.Ciasno, ale łatwo jest wszystko znalezć. Pytałam o aparat cyfrowy. Pani skierowała mnie do osoby , która się zajmuje tego typu sprzętem. Pan wytłumaczył mi działanie aparatu, ładowanie, wszystkie opcje. Pokazywał inne modele pytając do czego głównie będzie on używany.Chciałam kupić na raty , więc odesłał mnie do pań siedzących przy stanowiskach z komputerami. Są dwa stanowiska, więc nie czekałam długo.Spytano mnie w jakim chcę banku, poproszono o dowód osobisty i inny dokument tożsamości, gdzie pracuję, o dochody i numer telefonu do firmy.Po wprowadzeniu danych powiedziano , że mam wrócić za 15 minut. Faktycznie po 15 minutach już była informacja z banku. Cała procedura trwała nie więcej niż 25 minut.Gwarancję podbija się po sprawdzeniu czy aparat jest sprawny. Wszystkie dokumenty odnośnie rat przychodzą pocztą.Wydano aparat i zaproszono ponownie.Pracownicy ładnie i skromnie ubrani, pomocni i mili.Informują o promocjach cenowych i nowościach.
Na zewnątrz sklepu czysto, nie ma śmieci.Szyby wystawowe bardzo dobrze wyczyszczone.Manekiny ładnie, gustownie ubrane.Logo firmy widoczne.Wchodząc do sklepu widzimy porządek, podłogi błyszczą, jasne oświetlenie, kompletne.Regały czyste,ubrania nie zakurzone.Zadbany sklep. Wyeksponowane krawaty i koszule. Duży wybór.Ekspedienka miła, ładnie ubrana i uczesana. Zapytała czego szukam dokładnie. Spytałam o garnitur, koszulę i krawat. Pani pytała jaki kolor mnie interesuje, na jaką okazję, jaką bede miała sukienkę.Pokazała mi modele garniturów, koszule i kolor krawata jaki pasowałby do mojej sukienki i do męża garnituru. Bardzo trafiła w mój gust. Przymierzalnie czyste , szyby czyste. Pani ogląda, doradza czy marynarka pasuje, czy spodnie dobrze leżą. Czy wszystko wygląda jak należy.Idalna pomoc. Wychodząc ze sklepu zostałam miło pożegnana i zaproszona ponownie.
Szyby wystawowe bardzo czyste, bramki czyste, półki czyste, na zabawkach nie ma kurzu.Przed sklepem porządek, brak śmieci, podłoga czysta przed i w środku.
Lada czysta, za ladą stoją kasy na ladzie koszyk ze słodyczami. W sklepie zabawki ładnie poukładane na półkach, towar jest dokładany na bieżąco.Pogrupowany wiekowo. Zabawki dla malutkich dzieci osobno, dla chłopców osobno, dla dziewczynek osobno. Książki na osobnych regałach, również pogrupowane wiekowo. Ubranka i obuwie na półeczkach i na wieszaczkach.Czyste, ładnie ułożone.Są także akcesoria dla niemowląt, wszystkie na swoich miejscach.Przy kasie każda osoba obsługiwana jest szybko, miło przez młode panie ładnie ubrane z identyfikatorami.Ekspedientki pakują rzeczy do reklamówki z materiałami reklamowymi i zachęcają do zakupu słodyczy. Są dwie kasy i obie otwarte.Przymierzalnie również trzy czynne,czyste i zadbane.Wszystko jest idealne po za cenami , które są mocno wygórowane.Sklep jest doskonale zaopatrzony.Można kupić tam wszytko dla dziecka art.szkolne,obuwie,ubrania i zabawki , również artykuły kosmetyczne i słodycze zabawne i kolorowe.W sklepie jest jasno, jest naprawde dobrze oświetlony.Towar można zwrócić lub wymienić.
W PZU poszłam dowiedzieć się o ubezpieczenie samochodu.Przed budynkiem bardzo ładnie wyremontowane,czysto i ładnie. Duże szklane drzwi, szyby czyste.Wnętrze wykafelkowane, czyste bez pajęczyn, jasne , oświetlone,przejrzyste. Na wprost po schodach udałam się do informacji.Pani bardzo elegancko ubrana, blondynka, krótkie włosy z identyfikatorem obsługiwała klienta przedemną. Bardzo dokładnie wszystko mu tłumacząc. Gdy przyszła moja kolej Pani zapytała grzecznie w czym może pomóc. Wyjaśniłam,że chodzi mi o ubezpieczenie samochodu. Pani zapytała mnie o rok produkcji, markę samochodu, o wypadki, o liczbe lat jaką mam prawo jazdy, czy posiadam inne samochody na siebie zarejestrowane. Po czym wyjaśniła mi jakie są ceny ubezpieczeń OC AC NW. Poinformowała mnie również o możliwości spłaty w ratach, że jest różnica w cenie jeśli się zdecyduję na raty.Dowiedziałam się wszystkiego co mnie interesowało. Pani dała mi ulotki informacyjne i rozpisała ceny ubezpieczeń.Podała mi numer telefonu mówiąc,że zawsze mogę zadzwonić jeśli będę miała jakieś pytania.Pożegnała się grzecznie i zaprosiła ponownie. Jednak ceny są zbyt wygórowane w porównaniu z innymi ubezpieczycielami.
Przed przychodnią schody w remoncie, leżą kamienie jest bałagan. Drzwi wejściowe brudne. Wchodząc do przychodni jest czysto , jasno, ciepło. Szyby w rejestracji czyste, szafki na karty również.Podłogi bez śmieci, ściany bez pajęczyn.Brak przewijaka dla niemowląt.W korytarzu stoi woda do picia. Dużo ławek i miejsca do siedzenia, ale nie ma wyizolowanego pomieszczenia dla dzieci zdrowych.W rejestracji nie czeka się długo, ale Panie nie są uśmiechnięte , wyglądaja raczej na załamane, że muszą pracować. Do lekarza pediatry wchodzą dzieci zdrowe łącznie z chorymi. Dorośli razem z dziećmi malutkimi. Dzieci do szczepienia razem z chorymi. W gabinecie lekarskim bardzo , jasno i przyjemnie. Lekarz pediatra jest bardzo miłą osobą, odpowiadając na wszystkie pytania, bardzo pomaga i leczy skutecznie. Leki przepisuje sprawdzone i nie drogie.Z lekarzem można porozmawiać o wszytkich wątpliwościach .
L4 jest wypisywane na miejscu w ciągu zaledwie 10 minut. Niestety nie dostałam recepty na mleko dla 5 miesięcznego dziecka , ponieważ inna Pani doktor miała dużo pacjentów i nikogo nie interesowało, że moje dziecko nie ma co jeść. Kazano mi przyjść za 3 dni. Musiałam na własną ręke prosić Panią w aptece o wydanie mleka, bez recepty.
Zamówiłam towar przez internet, wybrałam przesyłke kurierską, ponieważ miała być dostarczona w ciągu dwoch dni.Miałam dostać zamówioną przesyłkę w piątek popołudniu. W piątek nikogo nie było, w poniedziałek również. We wtorek zadzwoniłam do GLS zapytać o moją przesyłkę, której numer dostałam od osoby sprzedającej.Pani bardzo szybko sprawdziła gdzie jest moja paczka. Okazało się,że jest w biurze w Czeladzi. Pojechałam po nią sama. Na placu czysto, drzwi czyste,wszystko bardzo zadbane. Po wejściu do budynku Pan odrazu zaproponował pomoc, znalazł paczkę i wydał mi ją. Bardzo łatwo trafić do oddziału, są czytelne oznaczenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.