Volkswagen

(3.76)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (31 z 38)

Przemiła oraz bardzo...
Przemiła oraz bardzo profesjonalna obsluga. Oferta dostosowana do potrzeb klienta. Jazda testowa odbyta w przemiłej atmosferze z Panem Tomkiem - który jest super handlowcem i potrafi zachęcić do zakupu! W salonie można poczuć się bardzo komfortowo i usiąść wygodnie przy kawie lub herbacie

Niezweryfikowany Klient_VVnC2

23.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam placówkę Volkswagen...
Polecam placówkę Volkswagen Autorud Stalowa Wola głównie ze względu na obsługę. Odbyłam rozmowę dotycząca zakupy auta i jestem pod wrażeniem podejścia do Klienta. Pełen profesjonalizm i szybkość działania. W salonie miła atmosfera, uczynność pracowników. Wskazówki udzielone przez pracownika salonu podczas odbioru auta niezwykle trafne!

kczerwinska

25.08.2023

Placówka

Stalowa Wola, Komisji Edukacji Narodowej 49

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na najwyższym poziomie. Wszystko profesjonalnie i przejrzyście wytłumaczone. Odpowiedzi na każde pytania zostały udzielone w jasny dla laika sposób.

Jjakub

29.07.2022

Placówka

Sosnowiec, Jabłoniowa 2a

Nie zgadzam się (0)
Umówiłem się wcześniej...
Umówiłem się wcześniej na określony dzień i godzinę na przegląd okresowy swoim sam. VW. Up. Po przybyciu do salonu, pracownik już na mnie czekał. Sympatycznie zostałem przywitany zarówno przez oczekującego pracownika jak i w holu głównym, przez pozostałych pracowników. Obsługa przebiegała w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Obsługa była wykonana na czas. Rzetelnie i z właściwym zaangażowaniem zostałem obsłużony. Szczegółowo zostałem poinformowany o wszystkich elementach obsługi. Bardzo miła i sympatyczna atmosfera. Naprawdę polecam.

Klient_OwmD

16.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio odwiedziłem salon...
Ostatnio odwiedziłem salon VW Krotowski w Łodzi i jestem niesamowicie miło zaskoczony. Chwilę po wejściu do salonu podszedł do mnie Doradca i od razu zaproponował pomoc. Mimo tego, że sondowałem rynek w poszukiwaniu samochodu (zaznaczyłem to na początku rozmowy) poświęcił mi ogromną ilość czasu. Nie było próby wciskania samochodu, który akurat im zalegał. Dokładnie wypytał mnie o to co jest dla mnie ważne w samochodzie, później o sprawy związane z ewentualnym finansowaniem, następnie zaprezentował zalety na najbardziej zbliżonym egzemplarzu na placu i zaproponował jazdę próbną. O kawie, nienagannym wyglądzie i manierach nie muszę wspominać, prawda? Szczerze polecam!

Niezweryfikowany Klient_oz71

26.04.2020

Placówka

Łódź, ul. Niciarniana 51/53

Nie zgadzam się (0)
Doradcy w salonie...
Doradcy w salonie są bardzo dobrze przygotowani. Są profesjonalni i kompetentni. Obsługa w salonie trwa tak długo jak wymaga tego klient. Doradca poświęca cały swój czas, proponuje kawę i ma się wrażenie, że jest się ważnym i oczekiwanym klientem.

zalogowany_użytkownik

26.04.2016

Placówka

Sosnowiec, Jabłoniowa 2a

Nie zgadzam się (0)
Ocena bardzo dobrze...
Ocena bardzo dobrze nie rewelacyjnie, ponieważ Pani obsługująca musiała się "rozkręcić". Po dokładniejszym zbadaniu potrzeb (zadaniu kilku dodatkowych pytań) Pani znalazła naprawdę interesującą ofertę. Profesjonalizm i wiedza na naprawdę wysokim poziomie - każda zaleta oglądanego Golfa była porównana do samochodów innej marki. Pani posiada zarówno wiedzę techniczną na temat sprzedawanych przez siebie samochodów jak i wiedzę o finansowaniu ewentualnego zakupu - bardzo sprawnie i szybko został wyliczony koszt leasingu dla poszczególnych wersji samochodu. Gorąco polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

26.09.2015

Placówka

Bielsko-Biała, Sarni Stok 1

Nie zgadzam się (0)
Miła i kompetentna...
Miła i kompetentna obsługa oraz fachowe doradztwo z zakresu doboru części do uszkodzonego auta. Pomimo braku numeru części pracownicy serwisu dobrali odpowiednią część po opisie jaki im przedstawiłem. Doświadczenie pracownik było wielkim zaskoczeniem gdyż owa część jest wielkości paczki papierosów i ciężko jest wytłumaczyć gdzie dokładnie się znajduje. Chodziło o króciec do układu chłodzenia.

Witold_74

06.09.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na parkingu serwisu...
Na parkingu serwisu zawsze jest bardzo czysto, ciężko znaleźć tam śmieci czy niedopałki. Po wejściu do salonu i skierowaniu się w stronę punktu przyjmowania samochodów na serwis podszedł do mnie pracownik i zapytał w czym może pomóc. Był elegancko ubrany i bardzo uprzejmy. Zaprowadził mnie do kolegi, który przyjmował zgłoszenie serwisowe. Pan z serwisu ubrany był w serwisowy niebieski kombinezon przyjął zgłoszenie, wziął kluczyki do auta i poprosił o poczekanie we wskazanym miejscu- na wygodnych kanapach. W poczekalni na stoliku znajduje się prasa branżowa. Usterka została błyskawicznie usunięta. Pan z serwisu przyniósł odpowiednie dokumenty do podpisu i pożegnał się ze mną. W zależności od marki samochodu, który użytkuję odwiedzam różne serwisy, ale w żadnym nie spotkałam się z tak miłą i profesjonalną obsługą jak w serwisie VW Konarzewski. Pracownicy serwisu są bardzo samodzielni, po opisaniu usterki nie musiałam chodzić z pracownikiem do auta i tłumaczyć po raz kolejny w czym tkwi problem czy pokazywać gdzie samochód stoi.

zalogowany_użytkownik

14.02.2012

Placówka

Bydgoszcz, Nowotoruńska 15

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam po raz...
Odwiedziłam po raz kolejny salon VW z Łodzi, tym razem w celu odebrania zakupionego samochodu. I jedyne co mogę powiedzieć, to REWELACJA. Obsługa, wnętrze, podejście do klienta na najwyższym poziomie. I to nie dlatego, że odbierałam już samochód, więc inaczej nie wypadało. Już podczas pierwszej wizyty wszystko grało i sympatyczny pan Tomek nawet się nie skrzywił na moje tysiące pytań i marudzenie. Wszystko bardzo dokładnie i spokojnie wytłumaczył, pokazał i objaśnił. Przywitał mnie pyszną kawą i uśmiechem, i tak też zakończył nasze spotkanie. Jakby tego było mało, to zapraszał do dzwonienia w nawet najdrobniejszej sprawie, jakbym czegoś nie wiedziała lub miała z czymś kłopot. Jestem pod wielkim wrażeniem. Na zakończenie wręczył jeszcze pyszne wino musujące i całą torbę sympatycznych gadżetów.

Magdalena_2261

04.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Moja obserwacja, a...
Moja obserwacja, a w zasadzie sytuacja miała miejsce w ubiegłym roku, ale wtedy nie byłam tu jeszcze zarejestrowana. Bardzo zapadła mi w pamięci dlatego ją opiszę. Tak więc wybrałam się do salonu VW, bo miałam w planach zakup nowego VW Golfa. Specjalnie zaparkowałam z boku, żeby obsługa nie widziała że kilkuletnim Golfem właśnie przyjechałam - myślałam, że opowiedzą mi wtedy z detalami o samochodzie - o naiwności. Tak więc weszłam sobie do salonu ( jedyny chyba w Gliwicach) i oczywiście nikt nie raczył podejść. Rozumiem, że w sobotę ok południa myślami jest się gdzie indziej, ale byłam w końcu potencjalnym klientem. Pokręciłam się tu i tam, ale jak już znudziło mi się czekanie w końcu zaczęłam nerwowo Patrzeć na pana z obsługi zagadanego z kolegą i nie miał wyboru musiał podejść. Poprosiłam o przedstawienie nowego modelu Golfa, wskazanie różnic do poprzedniego ( tu gorzej), albo do Toyoty Auris - bo tą również brałam pod uwagę ( tu masakra) a jest w podobnej klasie. Poprosiłam o zrobienie konfiguracji - Pan owszem zrobił i wydrukował. Potem poprosiłam o zrobienie drugiej dla innej mocy - Pan odmówił, powiedział że mam sobie dodać kilka tys ( tu nie pamiętam ile dokładnie) a poza tym niczym się nie różni. Jeszcze jedno- bo to ważne powiedział że nie ma problemu z odbiorem do końca roku( zależało mi na fakturze na rok 2010). Potem jazda testowa - i tu kolejna niespodzianka - Pan proponuje mi wersję Polo!!! tym razem ja odmówiłam - przyszłam tam po golfa i albo jadę nim albo wcale. Zapytał kolegi, żeby mu niby potwierdził że golfa akurat nie ma - ale tu spotkała jego niespodzianka - kolega go nie poparł no i musiał "bidulek" w końcu ze mną pojechać na tą jazdę. Zapytałam go po drodze o zniżki- tu niechętnie, ale jakieś drobniaki obiecał spuścić za ten model z większą mocą ( czyli za ten z mniejszą nic, a jakby nie było chciałam tam wydać ok 80 tys., to chyba nie jest mało, w dodatku gotówką). oczywiście wziął telefon jak powinien, ale na odchodne powinien również obiecać mi zniżkę jak się zdecyduję, ale mogłam zapomnieć. Potem zapytałam o detale z dodatkowego wyposażenia - chciałam takie małe żaluzje na tylne szyby boczne, elektroniczny czujnik odległości ze wskazaniem w cm ( na blacie był tylko obrazkowy), wieszaczek na marynarkę na przednim siedzeniu- takie tam duperele. Tu musieliśmy iść do salonu skody ( obok) żeby zapytać czy to w ogóle mają ( woow, szok)- w Toyocie to nie problem i maja wszystko a tu załapałam się jedynie na wieszak - wstyd VW wstyd. W końcu poszłam bo miałam już dosyć, a Pan też obsługiwał mnie bo musiał i w dodatku byłam jak odczułam - trudnym klientem, bo interesowało mnie coś więcej niż kolor auta. Szok normalnie. Prosto z tego miejsca pojechałam do salonu Toyoty w Zabrzu - i tu diametralnie inaczej ( ale to w osobnym opisie), ale autko niestety dla mnie wypadło gorzej w jeździe próbnej. Zdecydowałam więc że VW. Nie chciałam jednak tam wracać, a ponieważ zakup był przez firmę, to wskazałam Panom z logistyki gdzie byłam i żeby spróbowali w innym salonie. I tu wracam do tego wydruku symulacji - musiałam wskazać jakie konkretnie chcę parametry w samochodzie, ale symulację miałam niestety dla innych, bo jak wcześniej napisałam Pan mi odmówił. Pan z salonu, zadzwonił do mnie oczywiście zgodnie z procedura po kilku dniach jak powinien i wydawał się rozczarowany, że nie robię już przelewu. Zgrozo. Ale to jeszcze nie koniec historii moi mili Państwo. Otóż Panowie z mojej firmy z obszaru logistyki, szukali dla mnie tego golfa w kilku salonach i wszędzie powiedziano im podobno, że do końca roku nie ma szans. Możecie wyobrazić sobie moje zdziwienie, zważywszy że były jeszcze 3 miesiące a Pan w Gliwicach mówił że nie ma problemu. Im podobno w mailu ( który chcieli mi przesłać, ale naprawdę nie chciałam nawet go oglądać) napisał, że nie da rady. Wtedy już coś we mnie pękło i zadzwoniłam do gościa, spuściłam mu niezły opiernicz tzn. usłyszał kilka słów prawdy- delikatnie rzecz ujmując- i jakoś się dało nagle wszystko. W miesiąc wyprodukowali i przywieźli do Polski, co prawda nie do końca z tym co chciałam na początku ale już naprawdę nie miałam siły się spierać. Potem wydzwaniał do mnie, że juz jest , stoi i mogę go zobaczyć - dowcipniś. Jakby ten gość u mnie pracował - to już by go nie było. Dziś jeżdżę super autkiem, ale nikomu nie życzę takiej sytuacji i takich pracowników. Nie dziwcie się Państwo - właściciele salonów- że spadają Wam zyski, no bo jak mają rosnąć jak klientów z walizką gotówki spuszcza się po przysłowiowym drucie.

zalogowany_użytkownik

01.05.2011

Placówka

Gliwice, Portowa 2

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w salonie...
Wizyta w salonie VW była najbardziej obiecująca. Sprzedawca dość szybko zainteresował się klientem. Ze względu na brak czasu od razu przeszedłem do rzeczy i poprosiłem o fertę zgodnie z przedstawioną specyfikacją pojazdu. Sprzedawca dopytał się mnie o klika istotnych rzeczy odnośnie mas ładunków, ich rozłożenia oraz preferencji ładunkowych i wprawił mnie tym w zakłopotanie. Dość szybko z tego wybrnąłem i w przeciągu 10 minut otrzymałem ofertę na pojazd oraz finansowanie. Ceny okazały się mało konkurencyjne ale sprzedawca zapewniał że po zapoznaniu się z pojazdem testowym nie będę miał wątpliwości że jest on wart tej ceny. Umówiliśmy się na jazdę próbną w dniu jutrzejszym aby dokładniej przyjżeć się walorom użytkowym oraz konstrukcji zawieszenia pojazdu. Sprzedawca pomimo przegranej na starcie z powodu wysokiej ceny nie odpuścił i zachęcił mnie przedstawiając silne argumenty do spotkania w innym terminie aby się przekonać do auta. Duży plus za pomysł na nie pozostanie z pustymi rękoma, z pewnością tam pojadę

Marcin_1182

09.02.2011

Placówka

Bydgoszcz, Nowotoruńska 15

Nie zgadzam się (3)
Właściwie to miałem...
Właściwie to miałem problem z dotarciem na miejsce, bo nie było żadnych drogowskazów do salonu a salon nie jest umiejscowiony przy głównej ulicy, tylko schowany między innymi salonami samochodowymi i serwisami. W salonie nie było wszystkich modeli samochodów, przy niektórych modelach brakowało opisów z cenami!!! Bylem zszokowany, gdy weszliśmy do salonu. Na recepcji nikogo nie było. Zauważyłem tylko ochroniarza obok samochodów, który nie powiedział nam "dzień dobry". Dało się zauważyć pusty salon, samochody i ochroniarz. Dopiero po chwili pojawili się pracownicy, którzy nie zareagowali na naszą obecność. Właściwie sami oglądaliśmy poszczególne modele, dopiero po 16 minutach podeszła do nas pani Anita D. K. ( z identyfikatora odczytałem, że jest to kierownik działu handlowego). Ta pani nie była zbyt otwarta, sprawiała wrażenie osoby wywyższającej się. Nie zapytała nas jaki jest nasz cel wizyty w salonie. Właściwie sami pytaliśmy ją o poszczególne samochody. Gdy zapytałem o VW Touran, powiedziała, że jest na jeździe próbnej i nie potrafiła określić za ile minut będzie dostępny dla nas. Gdy zacząłem pytać właśnie o ten model, powiedziała że jak wróci kolega z jazdy próbnej to nam pokaże samochód i udzieli informacji. Bylem nie miło zaskoczony postawą tej pani, uważam ,że brak jej kompetencji na kierownika salonu. Sprawiła negatywne wrażenie o salonie i marce.

kaccper

04.02.2011

Placówka

Katowice, Al. Roździeńskiego 188E

Nie zgadzam się (2)
w czasie wejścia...
w czasie wejścia do salonu samochodowego zostałem przywitany przez recepcjonistki salonu po przejściu do serwisu salonu brak przez dłuższy czas osoby obsługujący dane stanowisko minęło około 20-30 minut gdy dana osoba się pojawiła ale okazało się ze ta osoba nie jest odpowiednia za te stanowisko i musiałem chwile odczekać . w czasie tego czekania na osobę odpowiedzialną za stoisko serwisowe przeszedłem się po stanowiskach wystawowych samochodów w salonie brak osoby która była zainteresowana moją osobą .

Mariusz_233

31.01.2011

Placówka

Włocławek, Toruńska 169

Nie zgadzam się (5)
Przyjaciółka zdawała egzamin...
Przyjaciółka zdawała egzamin na prawo jazdy, a ja na nią czekałam i poszłam się przespacerować po okolicy i tak trafiłam na salon Volkswagena. Stwierdziłam, że mam trochę czasu, więc wejdę i obejrzę samochody :) Zaczęłam się przyglądać nowemu modelowi VW Golf i podszedł do mnie pracownik salonu z zapytaniem czy może mi pomóc. Pomyślałam "a co tam" i udałam, że jestem zainteresowana zakupem takiego samochodu. Pracownik od razu poczuł się jak ryba w wodzie i zaczął przedstawiać mi zalety tego modelu, zaprosił do zajęcia miejsca na siedzeniu kierowcy, pokazał wnętrze samochodu, opowiedział o różnych funkcjach. Pracownik salonu miał bardzo dużą wiedzę na temat samochodu i przedstawiał wszystkie informacje z bardzo dużym zaangażowaniem. Pan zaprosił mnie również od razu na jazdę testową tym modelem, ale powiedziałam, że w tej chwili nie mam za dużo czasu na to, ale pracownik zaproponował, że możemy się umówić na inny dowolny termin jazdy. Podziękowałam i powiedziałam, że zadzwonię, gdy będę miała czas.

klientka_7

03.12.2010

Placówka

Wrocław, ul. Piękna 21

Nie zgadzam się (1)
Mój ulubiony salon...
Mój ulubiony salon samochodowy, nie dość że rewelacyjne nie psujące się samochody to super obsługa. Samochód u nich kupowałam 4 lata temu a do tej pory szefostwo mnie pamięta to bardzo miłe jak się wchodzi do salonu i witają klienta po imieniu. Ogromna powierzchnia użytkowa dla samochodów przez co są przejrzyste i sprawiają wrażenie mniejszych a jak się wyjeżdża do wydają się większe.

Agnieszka_2177

03.11.2010

Placówka

Szczecin, Madalińskiego 7

Nie zgadzam się (3)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w salonie Volkswagen zaobserwowałem kilka sytuacji , którymi chciałem się podzielić. Po wejściu do salonu przez dłuższy czas nikt nie podszedł do mnie aby zapoznać się z celem mojej wizyty. Po kilku minutach sam podszedłem do recepcji i poprosiłem o możliwość rozmowy na temat wybranego modelu samochodu. Pani recepcjonistka poprosiła abym chwilę zaczekał i poszła szukać wolnego sprzedawcy. Po chwili zjawił sie sprzedawca , przywitał sie i przedstawił a następnie zaprezentował wybrany przeze mnie samochód. Odpowiadał z dużą precyzją na zadawane przeze mnie pytania. Po prezentacji samochodu , zaprosił do swojego stolika aby przygotować indywidualna ofertę przystosowana do moich potrzeb. Zauważyłem , że dopiero wtedy założył firmową marynarkę. Po przedstawieniu oferty sprzedawca zaprosił mnie na jazde próbą. Trasa niestety została źle wybrana i spędziliśmy 30 min w korkach. Niemniej sam samochód prezentował sie bardzo efektownie. Po powrocie czekała juz na nas symulacja kredytowa. Na koniec sprzedawca przekazał mi wszystkie materiały na temat samochodu , ofertę oraz swoją wizytówkę - i zapewnił o ciągłym kontakcie. Wszystkie powyższe aspekty pozwoliły mi wystawić dość dobrą ocenę na temat tej wizyty.

Marcin_1327

27.10.2010

Placówka

Bielsko-Biała, Sarni Stok 1

Nie zgadzam się (2)
Błyskawiczna reakcja na...
Błyskawiczna reakcja na klienta. Obsługa Salonu na najwyższym poziomie. Kompetencje i wiedza sprzedawcy z zakresu oferowanego produktu bardzo pomagają klientom w wyborze produktu. Przyjazne nastawienie, brak nachalności i natarczywości sprzedawcy. Mankamentem jest zbyt głośna muzyka w salonie. Czysto i schludnie. Auta prezentują się dobrze, opisy sprzedanych aut czytelne. Przed salonem czysto, bardzo dobry dojazd- oznakowany, 6 aut testowych - do jazdy próbnej.

zalogowany_użytkownik

22.09.2010

Placówka

Lubin, Słodowskiej - Curie 97b

Nie zgadzam się (15)
Wybrałem się do...
Wybrałem się do salonu volkswagena w celu obejrzenia nowego Polo. Dojazd do salonu jest dobry, salon jest oznakowany widoczny z drogi także nie ma problemu każdy do niego trafi. Na zewnątrz salonu było czysto, parking dość duży ale cały zajęty w części przez samochody testowe w cześć przez samochody klientów odwiedzającym salon jak się później dowiedziałem wszyscy chcą kupić nowe Polo. Wchodzę do salonu wejściem głównym, udaję się do poszukiwanego modelu samochodu, oglądam go z zewnątrz. Po 2-3 minutach podchodzi sprzedawca, uśmiecha się mówi "Dzień dobry w czym mogę Panu pomóc". Powiedziałem, że jestem zainteresowany zakupem nowego Polo. Pan powiedział, że w tej chwili nie ma sprzedawcy od tego modelu bo jest na jeździe próbnej ale za chwilę wróci i będzie mógł udzielić wszystkich informacji odnośnie tego samochodu. Pan poczęstował mnie małą kawką trochę porozmawialiśmy o samochodach. Wrócił właściwy sprzedawca i zaczęliśmy oglądać nowe Polo. Muszę przyznać, że byłem pod wrażeniem prezentacji samochodu prze tego sprzedawcę. Wszystko zostało mi zaprezentowane w tym samochodzie (na zewnątrz, w środku, w bagażniku w sumie cały samochód), oczywiście odbyliśmy też jazdę próbną. W czasie tej jazdy sprzedawca omówił takie rzeczy jak ABS, ESP, ASR i wiele innych systemów bezpieczeństwa w tym samochodzie. Muszę przyznać, że te nowe Polo zrobiło na mnie wrażenie, autko jet naprawdę super w środku bardzo ładnie wygląda, przyjemna deska rozdzielcza, bogate wyposażenie w przystępnej cenie. Po zakończonej jeździe próbnej sprzedawca zaprosił mnie do salonu, gdzie przedstawił dla mnie indywidualna ofertę kupna samochodu, byłem pod wrażeniem obsługi klienta w tym salonie i szczerze polecam ten salon Volkswagena w Olsztynie. Po raz pierwszy w moich obserwacjach przyznaję same 5 w każdej kategorii jakości obsługi klienta temu salonowi. Mam nadzieję, że taka obsługa będzie cały czas i życzę Państwu abyście byli tak miło obsłużeniu również w innych salonach samochodowych. Pozdrawiam.

zalogowany_użytkownik

14.05.2010

Placówka

Olsztyn, Rataja

Nie zgadzam się (15)
Dojazd fatalny, oznakowanie...
Dojazd fatalny, oznakowanie całkiem nie w tym miejscu niż powinno być. Kierunek w stronę przeciwną. Przed salonem parking, mały, ale udało mi się znleżć wolne miejce. Na zewnątrz czysto, nie ma śmieci, szyby umyte, samochody do jazdy testowaj są, czyste. Pop wejściu do salony skierowałam się do GOLFA, byłam bardzo ciekawa jak wygląda wewnątrz. Samochody lśniące, czystelne opisy wyposażenia, ceny. Po chwili podszedł do mnie sprzedawca i zapytał w czym może pomóc, więc powiedziałam mu jaki samochód mnie intewresuje. Omówił mi wszystkie szczegóły zwiazane z wposażeniem i nowościami w samochodzie. Poprosił, żebym usiadła w aucie i obejrzała sobie wszytko na spokojnie, omawiając poszczególne elementy. Po chwili zaprosił mnie do stanowiska, żeby przedstawić ofertę i pokazać materiały związane z wyborem kolory nadwozia i tapicerki. Czytał powoli jakie sa elemnty wyposażenia dodatkowego, co jest w standardzie, a ja wybierałam co jest dla mnie ważne. Wycenił samochód, który sobie stworzyłam. Zaproponował symulację kredytową. Otrzymałam katalog, ofertę i cennik i informację o ubezpieczeniach. Wizyta bardzo miła, pracownik bardzo zaangażowany. Ładnie, skromnie ubrany, identyfikator przypięty. Świetnie przeszkolony.

Aneta_73

12.10.2009

Placówka

Sosnowiec, Jabłoniowa 2a

Nie zgadzam się (21)

Volkswagen

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Volkswagen?

Ktoś 20 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Przemiła oraz bardzo...
Przemiła oraz bardzo profesjonalna obsluga. Oferta dostosowana do potrzeb klienta. Jazda testowa odbyta w przemiłej atmosferze z Panem Tomkiem - który jest super handlowcem i potrafi zachęcić do zakupu! W salonie można poczuć się bardzo komfortowo i usiąść wygodnie przy kawie lub herbacie
Zgadzasz się?