Opinia użytkownika: Aneta_73
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Zadzwoniłam do biura obsługi klienta i umówiłam sie na założenie telewizji kablowej i internetu.Pani zapisała mnie za trzy dni na podłączenie usług między godziną 15-18. Pan przyjechał z przyrządami, modemem i dekoderem miło się witając.Przedstawił się, miał przypięty indentyfikator. Dał mi do przeczytania umowę i inne dokumenty, dokładnie odpowiadając na wszystkie moje pytania. Po podpisaniu umowy zapytał gdzie będzie podłączony internet, i uzgodnił ze mną jak najlepiej to zrobić. Po czym zajął się podłączeniem wszystkiego. Trwało to może 25 do 30 minut.Zamontował dekoder do telwizora, wszystko aktywował. Wytłumaczył jak obsługiwać pilota.Posprzątał kawałki kabla, papiery , pożegnał się i wyszedł. Po dwóch miesiącach nagle przestał mi działać internet i telewizja kablowa.Czekałam na fakturę , której nie dostałam. Okazało się, że nie zapłaciłam i zostały usługi zablokowane. Nie poinformowano mnie o elektronicznej fakturze. Biuro mieści się w moim miejscu zamieszkania , bardzo łatwo jest tam trafić. Jasne , czyste i przyjemne.Szyby umyte, drzwi wejściowe również.Logo widoczne.Ulotki widoczne i dostępne. Panie ładnie ubrane, miłe , uśmiechnięte zapraszają do stanowisk. Są cztery stanowiska,wszystkie obsługiwane.Obsługa jest profesjonalnie przeszkolona. Byłam piąta w kolejce. Pracownicy bardzo uprzejmie rozmawiali z klientami.Gdy usiadłam i wyjaśniłam sytuację odrazu sprawdzono mój problem i poproszono mnie o wpłatę pieniążków i pokazanie dowodu wpłaty. Zawiozłam dowód wpłaty i w ciągu pięciu minut wszystko działało tak jak trzeba. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i jakości połączenia, ponieważ nie zdarzyło się, żeby coś nie działało. Jedyną irytującą rzeczą jest czekanie na rozmowę z konsultantem. Oczekiwanie na rozmowę trwało 17 minut.