Mój ostatni zakup w sklepie internetowym decathlon.pl to spodnie dresowe. Nie ukrywam, że przymierzałam je wcześniej w sklepie stacjonarnym, bo inaczej byłby problem z wyborem rozmiaru. Jednakże nie zmienia to faktu, że jest możliwość zwrotu/wymiany towaru na inny do 30 dni lub bezterminowo dla stałych klientów. Zgodnie z pierwotną informacją towar miał być dostarczony za tydzień, a okazało się, że już na drugi dzień kurier dostarczył mi spodnie do domu. Jestem bardzo zadowolona z czasu realizacji zamówienia, jak również z jakości towaru. Z czystym sumieniem polecam ten sklep.
Ostatnio w sklepie kupowałam buciki dla synka. Jednakże nie byłam pewna czy rozmiar będzie odpowiedni. Po dwóch dniach od zakupu przyjechałam wymienić butki na większe. Bez żadnego problemu i tłumaczenia towar został przyjęty spowrotem. Jestem bardzo zadowolona z tego faktu i jakości samych bucików.
Trzy miesiące temu kupiłam w sklepie DUKA durszlak za 99 zł. Wartość przedmiotu spora jak na tego typu sprzęt domowego użytku. Niestety uchwyt się urwał i zdecydowałam się zgłosić przedmiot do reklamacji. Zgłosiłam wadę towaru, reklamacja została przyjęta według standardowych procedur i kazano mi czekać ok 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Na szczęście, gdy powiedziałam, że specjalnie przyjechałam do Częstochowy i musiałabym znowu po raz kolejny przyjechać po odbiór, pani obsługująca mnie (po telefonie do kierownika sklepu) zdecydowała o wymianie towaru "od ręki". Ten ruch zdecydowanie spowodował, że wrócę do tego sklepu po kolejne zakupy.
Poszłam do sklepu w celu obejrzenia szafek na buty. Obeszłam cały sklep i nie znalazłam czego szukałam. Podeszłam więc do pani siedzącej przy biurku - akurat gdzieś dzwoniła - po chwili zwróciła na mnie uwagę. Powiedziałam, że interesują mnie szafki na buty, że nie widziałam żadnej, spytałam gdzie się znajdują, żeby mi pokazała, zaproponowała coś, jednakże bez większego entuzjazmu wstała i pokazała gdzie się znajdują, ale nie poszła tam ze mną, że "sprzedać". W takiej sytuacji poszłam zobaczyć co mają i wyszłam ze sklepu z negatywnym nastawieniem.
W związku z licznymi i częstymi promocjami cenowymi w Kauflandzie wybrałam się dzisiaj na drobne zakupy. Skusiła mnie cena galaretek, gdyż niezbędne są mi do sernika. Oczywiście wzięłam jeszcze kilka rzeczy, które były mi potrzebne. Ogólnie ceny (w tym promocje) satysfakcjonują mnie, duży wachlarz produktów do wyboru również. Niestety personel nie jest zbyt dostępny dla klienta.
Poszłam do Biedronki na drobne zakupu - oczywiście z listą zakupów, żeby nie wydać za dużo, bo asortyment i jego jakość mają coraz lepszy. Warzywa i owoce jak zwykle świeże, duży wybór w odpowiedniej cenie. Przy kasie mała kolejka, nie czekałam więc długo. Kasjerka jak zwykle miła i uśmiechnięta. Przyjemnie robi się zakupy w Biedronce.
Poszłam na pocztę w celu odebrania przesyłki awizowanej. Niestety jak to na poczcie o tej porze, musiałam odczekać swoje w kolejce ok 10 min. Oczywiście nie wszystkie okienka były czynne i w okienku do którego miałam podejść była akurat 10 minutowa przerwa. Pomimo straconego czasu, obsługa miła, a czekając mogłam usiąść, zamiast stać pod ścianą.
Pojechałam do placówki, aby wpłacić pieniążki. Zaparkowałam przed bankiem i weszłam do środka. Wewnątrz nie było tłoku o tej godzinie, zostałam obsłużona szybko i sprawnie. Aż cztery kasy były czynne co mnie mile zaskoczyło, bo zazwyczaj są otwarte maksymalnie dwie/trzy. Pani w okienku była miła i uśmiechnięta.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Obserwacja po raz...
Obserwacja po raz kolejny dotyczy dworca PKP w Katowicach. Zdaję sobie sprawę, że niedawno rozpoczął się generalny remont dworca głównego, ale to nie wyklucza tego, ale działały więcej niż 2 kasy biletowe. Po prostu nie sposób nie spóźnić się na pociąg, jeżeli nie stanie się w kolejce co najmniej 30 minut przed odjazdem. Co więcej, nagminne nietrzymanie się rozkładu jazdy. W dodatku zlikwidowali połączenia, z których korzystałam. Smród, brud i niezliczona ilość meneli. Jeśli ktoś nie musi, lepiej niech nie odwiedza tego miejsca do czasu ukończenia przebudowy.
Stacja benzynowa jak każda inna, jedynie co ją wyróżnia na tle innych stacji tej sieci to ceny - najwyższe na Śląsku. Personel profesjonalny, w mundurkach roboczych identyfikujący ich z marką BP. Obsługa szybka. Nie zdarzyło mi się, żebym kiedykolwiek została nienależycie obsłużona. Mogę z czystym sercem polecić.
Jeden z moich ulubionych sklepów w branży AGD/RTV. Pomimo, że nieczęsto robię tam "większe" zakupy to zawsze spotykam się z miłą i bardzo profesjonalną obsługą. Personel zarówno młody, jak i doświadczony. Ceny adekwatne do jakości. Generalnie sprzęt tylko wysokiej jakości. Aranżacja wnętrza zgodnie ze standardami sieci. Sklep godny polecenia!
Z racji tego, że ten supermarket jest najbliżej położony, niemal codziennie jestem klientem Biedronki. Obsługa miła i uśmiechnięta. Kolejki bywają, bo gdzie ich nie ma, ale zawsze panie dzwonią po kolejną kasjerkę w razie takiej potrzeby. Ceny odpowiednie do jakości produktów. Personel znajomy co pozytywnie wpływa na ocenę.Sklep godny polecenia.
Wizyta w zakładzie dotyczyła doradztwa w sprawie wyboru okien i drzwi, a także wyceny usługi. Pełny profesjonalizm. Duża wiedza personelu. Odpowiedział na wszystkie pytania, pokazał przykładowe okna/drzwi. Zarekomendował wyroby własne. Dokonał wyceny i wręczył ją na piśmie. Umówił się na pomiar na dzień następny. Zostałam należycie obsłużona.
Obserwacja miała miejsce podczas porównywania ofert cenowych sprzętu pod zabudowę. Ekspedientka kompetentna, miła, nienagannie ubrana (ubiór odgórnie narzucony przez sieć). Wyjaśniła wszystkie wątpliwości tj. oszczędność energii i wody. Zarekomendowała konkretny model. Ceny przystępne. Sklep czysty. Generalnie wizytę można zaliczyć do udanych.
dotyczy zwrotu biletu, z winy Pani kasjerki został wydany zły bilet za którego zwrot to klient (czyli w tym przypadku ja) ponosi część kosztów (ok.10% wartości zwracanego biletu). oczywiście brak jakiejkolwiek odpowiedzialności za wydanie złego biletu ze strony kasjerki. zasada nadrzędna o której każdy klient PKP musi pamiętać: Nie warto domagać się swoich racji, bo i tak zostaniesz odprawiony z kwitkiem! Bardzo nieprzyjemna sytuacja.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.