Opinie użytkownika (21)

Dział reklamacji w...
Dział reklamacji w ogóle nie uwzględnia argumentów Klienta, zaprzecza faktom i tworzy wygodne dla siebie historie.

Aleksander_133

13.12.2018

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Koszmarne kolejki...
Fatalnie. Koszmarne kolejki do kas, bałagan na sklepach

Aleksander_133

10.09.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Wszystko ok...
OK. Wszystko ok ale bez szczegolnego błysku

Aleksander_133

07.09.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_133

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_133

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_133

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_133

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Aleksander_133

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_133

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_133

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_133

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo grzeczny właściciel,...
Bardzo grzeczny właściciel, wstaje zza biurka na powitanie Klienta, mówi w sposób kulturalny i jasny. Wiedza i kontakty rewelacyjne, błyskawicznie ściągnął mi część której szukałem od kilku dni. Bardzo klimatyczne miejsce, zawalone pudłami i częściami.

Aleksander_133

12.12.2016

Auto Kot

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Po zgłoszeniu...
Fatalnie. Po zgłoszeniu chęci zakupu OC konsultanci wydzwaniali do mnie po 5 razy dziennie pomimo ze ich oferta nie byla dla mnie atrakcyjna

Aleksander_133

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Błędnie naliczona...
Fatalnie. Błędnie naliczona faktura, wyjaśnianie sprawy trwa 3 miesiąc, nie przyjmują do wiadomości faktów

Aleksander_133

09.12.2016

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Aleksander_133

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Aleksander_133

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wystawiają faktury bez...
Wystawiają faktury bez wykonania usług, nie przyjmują do wiadomości faktów. Proces rozpatrywania reklamacji jest powolny a obsługa niekompetentna.

Aleksander_133

23.11.2016

Energa

Placówka

Gdynia, 10 lutego 33

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_133

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksander_133

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo zła obsługa...
Bardzo zła obsługa i warunki na górnym tarasie:- wydrukowane menu jest takie same jak na dole ALE z menu dostępne są tylko napoje o czym obsługa informuje dopiero przy zamówieniu,- są cztery osoby za barem ale bardzo wolne, obsługa 4 osób przede mną (przyjęcie zamówienia, wbicie na kasę i skasowanie, nalanie kilku piw) zajęła im ponad 25 minut- byłem świadkiem sytuacji że obsługa przyjęła zamówienie, skasowała Klienta za danie z grilla ale potem zapomniała je przygotować, Zaczęła przygotowywać danie dopiero gdy klient się upomniał po kilkunastu minutach. O słowie przeprosin oczywiście nie było mowy.- samo piwo przeciętne, drogie, jedzenie również przeciętne i bardzo drogie

Aleksander_133

17.05.2016

Browar Port Gdynia

Placówka

Gdynia, Feliksa Nowowiejskiego 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi