Bardzo pozytywne wrażenia po zakupach. Stosunkowo nowy sklep, miła obsługa, czysto, schludnie, bogaty asortyment, świeże produkty (mięsa, owoce, warzywa).
Biedronka- jedna z trzech w Krośnie. I w sumie najgorsza. Przed sklepem mało miejsc parkingowych. Wewnątrz duże kolejki. Przed sklepem dwóch gości wyciąga ręce po "50 groszy" na co ochrona nie reaguje. Wewnątrz zamieszanie, tłok. Pracownik zapytany o konkretny produkt nie był w stanie udzielić informacji- wskazał ogólnie kierunek "gdzieś tam". Kasa- jak wszędzie, wymuszony uśmiech i "naprawdę nie ma Pan drobnych"?.
Stacja Paliw BP w Krośnie.
Z każdym tankowaniem coraz bardziej się przekonuję do BP. Ceny nie mają wpływu na oceną- są jak wszędzie. Nie odbiegają od lokalnej normy. Czas oczekiwania na obsługę- krótki (przy tankowaniu LPG). Kasjerzy uprzejmi, sugerują zakup promocyjnych produktów. Wewnątrz czysto, schludnie. Jedyny minus- ceny w sklepie na stacji (ale to norma dla stacji benzynowych).
Dotyczy infolinii 19393. IVR (nenu wyboru)- niedopracowany. Polecenia głosowe, wstukiwanie klawiszy, weryfikacja, wybór tematu- bardzo uciążliwe. Swoje trzeba odczekać do połączenia z konsultantem. Po tym jak uzyskałem połączenie wszystko w porządku. Zgłosiła się Pani, która sprawę załatwiła szybko i sprawnie. Bardzo miła, rzeczowa, kompetentna. Nie próbowała wcisnąć na siłę jakichś niepotrzebnych usług. Po rozmowie otrzymałem dodatkowo potwierdzenie e-mailem. Duży plus dla pracownika.
Urząd Pracy w Krośnie wypada bardzo niekorzystnie. Urząd jak urząd, wygląd jak wszystkie, rozmieszczenie pomieszczeń pozbawione logiki. Przy załatwieniu jednej sprawy musiałem obejść trzy piętra (!). Pracownicy- wielki minus. Traktują petentów z góry, na odczepnego, są opryskliwi, negatywne podejście do klienta ("czego on jeszcze chce"), niekompetentni, odsyłają z pokoju do pokoju. Na korytarzach straszny tłok. Minus.
MC Donald's w Brzesku. Bardzo pozytywne wrażenie. Generalnie unikam fast foodów, ale ten wypadł na tle konkurencji (wcześniejsze doświadczenia) naprawdę dobrze. Ilość kasjerów w stosunku do liczby klientów 1/1. Nie ma kolejek, sprawna szybka obsługa. Jedzenie bardzo dobre, świeże, nie ma specyficznego dla fast foodów zapachu przepalonego oleju. Wnętrze urządzone gustownie, wygodne siedzenia/stoliki. Duży plus.
Muzeum Wojska Polskiego- Warszawa. Polecam, bardzo ciekawa ekspozycja, bardzo bogate zbiory. Przystępna cena biletu. Pracownicy nastawienie pozytywnie na klientów- zwiedzających, polecają inne muzea/placówki warte zwiedzenia. Wystawa plenerowa wypada gorzej- eksponatów jest mało (ale to z uwagi na małą powierzchnię), eksponaty są stłoczone, poustawiane chaotycznie.
Poza tym mało miejsc parkingowych.
Strona www.orange.pl
Dla mnie porażka. Odnoszę wrażenie, że na stronie panuje chaos. Ciężko znaleźć np. aktualny cennik, regulamin świadczenia usług itp. Po zalogowaniu do serwisu nie da się pobrać dokumentów. Po chwili bezczynności stronę trzeba odświeżyć. Zmiana jakichkolwiek usług wymaga czasu i poszukiwania. Strona wolno działa. Po takiej firmie spodziewałbym się dopracowanej, lekkiej i przyjaznej strony.
Kontaktowałem się z Citibankiem w sprawie karty kredytowej. Obsługa- podejście fachowe, pracownik wiedział co mówi, dobrze zorientowany w ofercie. Zdarzył się natomiast nieprzyjemny incydent, który skończył się reklamacją (uznaną).
Oferta Citibanku- średnio na tle konkurencji (korzystam z usług pięciu banków).
Dziękujemy za wyrażoną opinię na temat naszego Banku. Bardzo miło nam, że jakość obsługi została przez Pana doceniona. Przepraszamy jednocześnie za niedogodności, które Pana spotkały i mamy nadzieję że w naszej dalszej współpracy damy Panu wiele powodów do zadowolenia. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Jakości i Współpracy z Klientem.
Infolinia orange. Skandal....
Infolinia orange. Skandal. Dzwoniłem kilka razy w tej samej sprawie i za każdym razem otrzymywałem sprzeczne informacje. Odniosłem wrażenie, że jeden na czterech pracowników wie co mówi. Sprawę dało się załatwić, ale była to droga przez mękę. Doradcy uprzejmi, mili, ale jak wspomniałem niekompetentni. Rozmowy były kilkukrotnie przerywane- bo "coś" trzeba było jeszcze sprawdzić, skonsultować itp. Tym bardziej, że nie było to (moim zdaniem) nic skomplikowanego. Raz zdarzyła się sytuacja, kiedy pracownik obiecał oddzwonić i NIE oddzwonił.
Ciężko dodzwonić się w ciągu dnia. Oczekiwanie na połączenie to kilka do kilkunastu minut. I muzyka w tle podczas oczekiwania- koszmar. W kółko to samo, te same melodie. Minus.
Salon sprzedaży Telekomunikacji Polskiej w CH Carefour. Obsługuję dwie osoby. Bardzo kompetentne (poprzednie kontakty z TP- inne placówki sugerowały co innego), zaangażowane, nastawione na klienta. Jeśli sprawa da się załatwić- załatwiają od ręki. Jeśli nie odsyłają klienta, gdzie trzeba. Obsługa- bardzo duży plus. Salon- jak wszystkie inne. Minus? Straszne kolejki, bardzo długi czas oczekiwania.
Ocena raczej średnia. Księgarnia Matras w CH Carefour- nie najlepiej zaopatrzona. Duży plus- promocje, rabaty i przeceny- na starsze wydania i nowości. Obsługa wypadła średnio- miałem do czynienia z dwiema pracownicami- jedna zajęta była jakimiś dziwnymi rzeczami- telefon, sprzątanie- brak zaangażowania. Druga bardzo się zaangażowała, chciała pomóc,doradzić natomiast niewielkie miała pojęcie o literaturze. Minus- chaos, książki wystawione bez ładu i składu.
Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Kompetentni doradcy na infolinii. Każdą sprawę można załatwić od ręki. Podczas rozmowy doradcy mlinii sami wychodzą z inicjatywą- sugerują rozwiązania problemów. Minimum formalności, łatwy dostęp do informacji. Krótki czas oczekiwania na rozmowę. Łatwa weryfikacja.
Witam serdecznie, w imieniu mBanku bardzo dziękuję za pozytywną opinię oraz wysoką ocenę jakości obsługi na mLinii. Krótki czas oczekiwania na połączenie z Konsultantem oraz sprawną i przyjazną weryfikację zawdzięczamy ulepszonemu, automatycznemu serwisowi, który funkcjonuje w mBanku od 15.01.2011 r. Szczegółowe informacje na jego temat znajdują się na stronie: http://www.mbank.pl/blog/artykul,851,ulepszony-automatyczny-serwis-telefoniczny-mbanku.html. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Dlatego Pana opinia bardzo nas cieszy. Mam nadzieję, że kolejne kontakty z mLinią będą równie satysfakcjonujące. Poza mLinią pozostajemy do Pana dyspozycji także w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie: http://www.mbank.pl/przewodnik/punkty_naziemne/index.html. Pozdrawiam, Maria Piętka mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.