Opinie użytkownika (13)

Bardzo pozytywne wrażenia...
Bardzo pozytywne wrażenia po zakupach. Stosunkowo nowy sklep, miła obsługa, czysto, schludnie, bogaty asortyment, świeże produkty (mięsa, owoce, warzywa).

Alan_5

29.09.2015

Delikatesy Centrum

Placówka

Świerzowa Polska, Szkolna 43

Nie zgadzam się (0)
Biedronka- jedna z...
Biedronka- jedna z trzech w Krośnie. I w sumie najgorsza. Przed sklepem mało miejsc parkingowych. Wewnątrz duże kolejki. Przed sklepem dwóch gości wyciąga ręce po "50 groszy" na co ochrona nie reaguje. Wewnątrz zamieszanie, tłok. Pracownik zapytany o konkretny produkt nie był w stanie udzielić informacji- wskazał ogólnie kierunek "gdzieś tam". Kasa- jak wszędzie, wymuszony uśmiech i "naprawdę nie ma Pan drobnych"?.

Alan_5

08.08.2011

Biedronka

Placówka

Bydgoszcz, Powstańców Wielkopolskich 56

Nie zgadzam się (0)
Stacja Paliw BP...
Stacja Paliw BP w Krośnie. Z każdym tankowaniem coraz bardziej się przekonuję do BP. Ceny nie mają wpływu na oceną- są jak wszędzie. Nie odbiegają od lokalnej normy. Czas oczekiwania na obsługę- krótki (przy tankowaniu LPG). Kasjerzy uprzejmi, sugerują zakup promocyjnych produktów. Wewnątrz czysto, schludnie. Jedyny minus- ceny w sklepie na stacji (ale to norma dla stacji benzynowych).

Alan_5

08.08.2011

BP

Placówka

Krosno, Bieszczadzka

Nie zgadzam się (1)
Dotyczy infolinii 19393....
Dotyczy infolinii 19393. IVR (nenu wyboru)- niedopracowany. Polecenia głosowe, wstukiwanie klawiszy, weryfikacja, wybór tematu- bardzo uciążliwe. Swoje trzeba odczekać do połączenia z konsultantem. Po tym jak uzyskałem połączenie wszystko w porządku. Zgłosiła się Pani, która sprawę załatwiła szybko i sprawnie. Bardzo miła, rzeczowa, kompetentna. Nie próbowała wcisnąć na siłę jakichś niepotrzebnych usług. Po rozmowie otrzymałem dodatkowo potwierdzenie e-mailem. Duży plus dla pracownika.

Alan_5

08.08.2011
Nie zgadzam się (2)
Urząd Pracy w...
Urząd Pracy w Krośnie wypada bardzo niekorzystnie. Urząd jak urząd, wygląd jak wszystkie, rozmieszczenie pomieszczeń pozbawione logiki. Przy załatwieniu jednej sprawy musiałem obejść trzy piętra (!). Pracownicy- wielki minus. Traktują petentów z góry, na odczepnego, są opryskliwi, negatywne podejście do klienta ("czego on jeszcze chce"), niekompetentni, odsyłają z pokoju do pokoju. Na korytarzach straszny tłok. Minus.

Alan_5

04.08.2011

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Placówka

Krosno, Bieszczadzka

Nie zgadzam się (1)
MC Donald's w...
MC Donald's w Brzesku. Bardzo pozytywne wrażenie. Generalnie unikam fast foodów, ale ten wypadł na tle konkurencji (wcześniejsze doświadczenia) naprawdę dobrze. Ilość kasjerów w stosunku do liczby klientów 1/1. Nie ma kolejek, sprawna szybka obsługa. Jedzenie bardzo dobre, świeże, nie ma specyficznego dla fast foodów zapachu przepalonego oleju. Wnętrze urządzone gustownie, wygodne siedzenia/stoliki. Duży plus.

Alan_5

04.08.2011

McDonald's

Placówka

Leszno, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (0)
Muzeum Wojska Polskiego-...
Muzeum Wojska Polskiego- Warszawa. Polecam, bardzo ciekawa ekspozycja, bardzo bogate zbiory. Przystępna cena biletu. Pracownicy nastawienie pozytywnie na klientów- zwiedzających, polecają inne muzea/placówki warte zwiedzenia. Wystawa plenerowa wypada gorzej- eksponatów jest mało (ale to z uwagi na małą powierzchnię), eksponaty są stłoczone, poustawiane chaotycznie. Poza tym mało miejsc parkingowych.

Alan_5

04.08.2011

Muzeum Wojska Polskiego

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 3

Nie zgadzam się (0)
Strona www.orange.pl Dla...
Strona www.orange.pl Dla mnie porażka. Odnoszę wrażenie, że na stronie panuje chaos. Ciężko znaleźć np. aktualny cennik, regulamin świadczenia usług itp. Po zalogowaniu do serwisu nie da się pobrać dokumentów. Po chwili bezczynności stronę trzeba odświeżyć. Zmiana jakichkolwiek usług wymaga czasu i poszukiwania. Strona wolno działa. Po takiej firmie spodziewałbym się dopracowanej, lekkiej i przyjaznej strony.

Alan_5

04.08.2011

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kontaktowałem się z...
Kontaktowałem się z Citibankiem w sprawie karty kredytowej. Obsługa- podejście fachowe, pracownik wiedział co mówi, dobrze zorientowany w ofercie. Zdarzył się natomiast nieprzyjemny incydent, który skończył się reklamacją (uznaną). Oferta Citibanku- średnio na tle konkurencji (korzystam z usług pięciu banków).

Alan_5

04.08.2011

Citi Handlowy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
14.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wyrażoną opinię na temat naszego Banku. Bardzo miło nam, że jakość obsługi została przez Pana doceniona. Przepraszamy jednocześnie za niedogodności, które Pana spotkały i mamy nadzieję że w naszej dalszej współpracy damy Panu wiele powodów do zadowolenia. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Jakości i Współpracy z Klientem.
Infolinia orange. Skandal....
Infolinia orange. Skandal. Dzwoniłem kilka razy w tej samej sprawie i za każdym razem otrzymywałem sprzeczne informacje. Odniosłem wrażenie, że jeden na czterech pracowników wie co mówi. Sprawę dało się załatwić, ale była to droga przez mękę. Doradcy uprzejmi, mili, ale jak wspomniałem niekompetentni. Rozmowy były kilkukrotnie przerywane- bo "coś" trzeba było jeszcze sprawdzić, skonsultować itp. Tym bardziej, że nie było to (moim zdaniem) nic skomplikowanego. Raz zdarzyła się sytuacja, kiedy pracownik obiecał oddzwonić i NIE oddzwonił. Ciężko dodzwonić się w ciągu dnia. Oczekiwanie na połączenie to kilka do kilkunastu minut. I muzyka w tle podczas oczekiwania- koszmar. W kółko to samo, te same melodie. Minus.

Alan_5

04.08.2011

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Salon sprzedaży Telekomunikacji...
Salon sprzedaży Telekomunikacji Polskiej w CH Carefour. Obsługuję dwie osoby. Bardzo kompetentne (poprzednie kontakty z TP- inne placówki sugerowały co innego), zaangażowane, nastawione na klienta. Jeśli sprawa da się załatwić- załatwiają od ręki. Jeśli nie odsyłają klienta, gdzie trzeba. Obsługa- bardzo duży plus. Salon- jak wszystkie inne. Minus? Straszne kolejki, bardzo długi czas oczekiwania.

Alan_5

04.08.2011

Telekomunikacja Polska

Placówka

Warszawa, CH Carefour ul.Wileńska/Białostocka

Nie zgadzam się (0)
Ocena raczej średnia....
Ocena raczej średnia. Księgarnia Matras w CH Carefour- nie najlepiej zaopatrzona. Duży plus- promocje, rabaty i przeceny- na starsze wydania i nowości. Obsługa wypadła średnio- miałem do czynienia z dwiema pracownicami- jedna zajęta była jakimiś dziwnymi rzeczami- telefon, sprzątanie- brak zaangażowania. Druga bardzo się zaangażowała, chciała pomóc,doradzić natomiast niewielkie miała pojęcie o literaturze. Minus- chaos, książki wystawione bez ładu i składu.

Alan_5

04.08.2011

matras.pl

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Bardzo profesjonalne podejście...
Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Kompetentni doradcy na infolinii. Każdą sprawę można załatwić od ręki. Podczas rozmowy doradcy mlinii sami wychodzą z inicjatywą- sugerują rozwiązania problemów. Minimum formalności, łatwy dostęp do informacji. Krótki czas oczekiwania na rozmowę. Łatwa weryfikacja.

Alan_5

04.08.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
01.02.2021
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie, w imieniu mBanku bardzo dziękuję za pozytywną opinię oraz wysoką ocenę jakości obsługi na mLinii. Krótki czas oczekiwania na połączenie z Konsultantem oraz sprawną i przyjazną weryfikację zawdzięczamy ulepszonemu, automatycznemu serwisowi, który funkcjonuje w mBanku od 15.01.2011 r. Szczegółowe informacje na jego temat znajdują się na stronie: http://www.mbank.pl/blog/artykul,851,ulepszony-automatyczny-serwis-telefoniczny-mbanku.html. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Dlatego Pana opinia bardzo nas cieszy. Mam nadzieję, że kolejne kontakty z mLinią będą równie satysfakcjonujące. Poza mLinią pozostajemy do Pana dyspozycji także w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie: http://www.mbank.pl/przewodnik/punkty_naziemne/index.html. Pozdrawiam, Maria Piętka mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi