Opinie użytkownika (12)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_4288

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4288

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Agnieszka_4288

05.05.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4288

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4288

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_4288

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_4288

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4288

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Agnieszka_4288

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_4288

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy niezainteresowani pomocą,...
Pracownicy niezainteresowani pomocą, zapytani niechętnie odpowiedzą. BARDZO CZĘSTO pomylone ceny tzn jest cena do danego produktu ale dopiero w kasie okazuję się, że jest droższy niż podany na półce. Do kas kolejki, kasjerzy bardzo wolno wykonujący obsługę co skutkuje tym, że przy kasach spędza się średnio 15-20 min. Brak kasy dla rodzin/matek z dziećmi.Słyszałam niemiło wymianę zdań między pracownikami gdy kasjer prosił o pomoc a zwierzchnik przy klientach odpowiedział "daj mi spokój, nie widzisz ile mam kas".

Agnieszka_4288

16.02.2017

Tesco

Placówka

Stargard Szczeciński, ul. Szczecińska 81 81

Nie zgadzam się (0)
W sklepie na...
W sklepie na pierwszy rzut oka panuje porządek, jednak gdy szukamy czegoś konkretnego np znajdującego się w gazetce promocyjnej często jest problem. Rzeczy w koszach są pomieszane, niedbale rzucone. Często brakuje cen lub są nie na swoim miejscu. Problem z odpowiednim umiejscowieniem cen jest także w lodówkach. Sklep ma problem z podręcznymi koszykami, które sa brudne i często uszkodzone. Personel w razie potrzeby wskaże produkt którego potrzebujemy ale osób na obsłudze nie jest wiele więc często trzeba kogoś szukać mimo, iż obiekt nie jest duży. Panie w kasach zawsze się przywitają i pożegnają, jako kierownik zwróciłabym większą uwagę na osobiste rozmowy prowadzone między kasjerkami. Popołudniami ilość kas otwartych zbyt mała w stosunku do osób czekających co nie jest problematyczne jedynie przez fakt straconego czasu ale też kosze postawione blisko kas utrudniają klientom "wygodne" oczekiwanie. (jest ciasno)

Agnieszka_4288

16.02.2017

Biedronka

Placówka

Nowa Sól, Wojska Polskiego 55

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi