Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Słabo. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Pracownicy niezainteresowani pomocą, zapytani niechętnie odpowiedzą. BARDZO CZĘSTO pomylone ceny tzn jest cena do danego produktu ale dopiero w kasie okazuję się, że jest droższy niż podany na półce. Do kas kolejki, kasjerzy bardzo wolno wykonujący obsługę co skutkuje tym, że przy kasach spędza się średnio 15-20 min. Brak kasy dla rodzin/matek z dziećmi.Słyszałam niemiło wymianę zdań między pracownikami gdy kasjer prosił o pomoc a zwierzchnik przy klientach odpowiedział "daj mi spokój, nie widzisz ile mam kas".
W sklepie na pierwszy rzut oka panuje porządek, jednak gdy szukamy czegoś konkretnego np znajdującego się w gazetce promocyjnej często jest problem. Rzeczy w koszach są pomieszane, niedbale rzucone. Często brakuje cen lub są nie na swoim miejscu. Problem z odpowiednim umiejscowieniem cen jest także w lodówkach. Sklep ma problem z podręcznymi koszykami, które sa brudne i często uszkodzone. Personel w razie potrzeby wskaże produkt którego potrzebujemy ale osób na obsłudze nie jest wiele więc często trzeba kogoś szukać mimo, iż obiekt nie jest duży. Panie w kasach zawsze się przywitają i pożegnają, jako kierownik zwróciłabym większą uwagę na osobiste rozmowy prowadzone między kasjerkami. Popołudniami ilość kas otwartych zbyt mała w stosunku do osób czekających co nie jest problematyczne jedynie przez fakt straconego czasu ale też kosze postawione blisko kas utrudniają klientom "wygodne" oczekiwanie. (jest ciasno)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.