Opinie użytkownika (15)

Obsługa bardzo zorganizowana,...
Obsługa bardzo zorganizowana, uprzejmi i pomocni pracownicy. Duża wiedza merytoryczna pracowników.

Agnieszka_4270

10.09.2017

mFinanse

Placówka

Łódź, Drewnowska 58

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

Sferis

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

X-KOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Agnieszka_4270

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Agnieszka_4270

28.10.2016

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Do...
Bardzo źle. Do salonu trafiłam z problemem z nabytym już telefonem. Tylko dlatego, że model był już dosyć stary zostałam potraktowana jak zło konieczne. Jedyną pomoc jaką otrzymałam to wręczenie mi kartki z numerem telefonu do pomocy technicznej. Miałam jednak zablokowany telefon więc możliwość wykonania przeze mnie jakiejkolwiek rozmowy w tym momencie był niemożliwy. Zostałam odesłana z tak zwanym kwitkiem. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

iSpot

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4270

28.10.2016

morele.net

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi