Opinie użytkownika (25)

Rewelacyjnie. Bank godny...
Rewelacyjnie. Bank godny polecenia. Pod każdym względem czujemy się tam bardzo dobrze. Nic byśmy nie zmienili.:)Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

07.05.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jedyne...
Bardzo dobrze. Jedyne co kuleje w tym banku to organizacja pracy, obsługa trwa tam bardzo długa.Panie może są bardzo miłe , ale czasami za długo tym bardziej,że słyszy się,że Panie poruszają z klientem tematy prywatne...a kolejka długa. Albo zdarza się,że jest kolejka a Pani wychodzi na zaplecze informując,że koleżanka obsłuży.Do tego przed bankiem jest wpłatomat, który nie działa i ja jestem skazana na czekanie w tej kolejce.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_3466

07.05.2018

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Pracownik posiadał...
OK. Pracownik posiadał dużą wiedzę o produktach, był miły uprzejmy.Oferta, która została nam zaproponowana była całkiem ok ale zależało nam na szybszej spłacie kredytu więc nie mieliśmy dużego wyboru w bankach.Czas obsługi kulał bardzo zostaliśmy poinformowani,przy podpisaniu wniosku,że potrwa to 3 tygodnie, a trwało 3 miesiące. Dostaliśmy odpowiedź z jednego banku a składaliśmy do dwóch.Jedna rzecz działa się na tydzień, a właściciel mieszkania się denerwował.Dodam ,że mieliśmy 2/3 wkładu własnego i dobieraliśmy minimalną kwotę kredytu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_3466

07.05.2018

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Agnieszka_3466

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

04.07.2017

Nationale-Nederlanden

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

04.07.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

04.07.2017

Koleje Dolnośląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. obsługa bez...
Rewelacyjnie. obsługa bez zarzutu.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa bez...
Rewelacyjnie. Obsługa bez zarzutu.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa naturalna,...
Rewelacyjnie. Obsługa naturalna, miła ..adekwatna do poziomu sklepu.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pracowanicy...
Tak sobie. Pracowanicy uprzejmi, ale bardzo często zaangażowani w prywatne rozmowy.Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Agnieszka_3466

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa na...
Rewelacyjnie. Obsługa na wysokim poziomie.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Agnieszka_3466

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa na...
Rewelacyjnie. Obsługa na bardzo wysokim poziomie, rewelacja, pracownicy kompetentni, mili uprzejmi. Uwielbiam robić tam zakupy.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi bez zarzutu.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jest to...
Rewelacyjnie. Jest to sklep w którym można zrobić zakupy, nie radząc się pracowników, bo wszystko jest jasne i widoczne. Obsługa mojej osoby kończy się na etapie finalizacji gdzie nie mozna nić zarzucić obsłudze.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Moim...
Tak sobie. Moim zdaniem w tym sklepie jest za mało pracowników,albo zła organizacja pracy ciągle panuje nie ład, a widać,że pracownicy wykonują swoje obowiązki, układają, wykładają towar. Jeżeli klient prosi o pomoc to zazwyczaj trwa to dłuższa chwilę, kolejny pracownik jest przy kasie ,i nie ma szans na poradę dla kolejnej osoby.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3466

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się dzisiaj...
Wybrałam się dzisiaj na małe zakupy do sklepu Polo Market w Lubinie na ulicy Jana Pawła,załamała mnie obsługa przy kasie,a dokładnie na stoisku alkoholowym(bo tylko ta kasa była czynna)była długa kolejka 8 osób,a Pani kompletnie nie radziła sobie ze sprawną obsługą,być może była pierwszy raz w pracy,można było by to wytłumaczyć,że każdy musi się zapoznać,ale dlaczego przy tak nie sprawnej obsłudze i długiej kolejce,nie była otwarta inna kasa?!Po minach klientów widziałam zniesmaczenie i zniecierpliwienie więc wnioskuje,że mieli podobne odczucia co ja.

Agnieszka_3466

15.09.2014

POLOmarket

Placówka

Lubin, Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi