Zareklamowałam telefon 19.02.2019 po ponad miesiącu od reklamacji zero odpowiedzi dziś jest 27.03.2019.Telefon podobno wysłany do serwisu ten odmówił im naprawy( wg sprzedawcy w sklepie- informacja, że wysłali do innego serwisu). Czas na reklamacje minął - na moje telefony już nie odpowiadają, na maila odpisali mi wysyłając maila bez treści i załączników ( pewnie, żeby mieć odhaczone ze kontakt był). W sklepie sprzedawcy uciekają jak mnie widzą. Telefonu brak - w tej chwili chcę już tylko ZWROT GOTÓWKI i z dala się będę trzymać od MEDIA MARKT, bo idiotki ze mnie robić nie będą. Sprawę nagłośniłam na FB tam tylko grzecznie napisali ( pod publikę) że zajmą się sprawą jednak mam napisać prywatną wiadomość- wtedy otrzymałam pustego maila... ODRADZAM ZAKUPÓW u nich bo reklamacji nie uraczycie.
Mitalam okazję być w Sephora przy ul.Rybnockiej w tym miesiącu 3 razy i szczerze nie polecam w godzinach porannych.Jest tylko 1 ekspedientka- bo taki mają grafik (dowiedziałam się od Pani obslugujacej) akurat wykonywała makijaż innej klientce, wiec z reklamacją musiałam czekać pół h.Pani mimo,że bardzo miła i kompetentna nie jest w stanie się rozdwoić. W międzyczasie odchodziła od malowania klientki,żeby skasować zakupy innych klientów.Ja swoje odczekałam spokojnie, żeby zlożyć reklamacje,bo to była dłuższa procedura.Ocena tak słaba ze względu na brak wystarczającej ilości personelu i szybkiej obsługi.Miało to miejsce również podczas mojej wizyty kolejnej kiedy byłam po odbiór reklamacji.Na tak duży sklep 1obsługujaca osoba to zbyt mało. Nie otrzymałam żadnych próbek ani nawet nikt mi nic nie zaproponował w zamian za tak długi czas oczekiwania na obslużenie mnie.
Duży asortyment, towar ładnie ułożony. Jedynie czas oczekiwania do kasy ok 8 minut. ok godziny 19:00 w niedzielę był dość zaskakujący- bardzo powolna Pani.
Panie nie miłe, patrzą na klienta jak na zło konieczne. Nie odpowiadają dzień dobry. Chaos w sklepie pełno ekspedientek biega, kasa nie raz pusta i trzeba czekać, aż łaskawie któraś podejdzie.
Sprawna obsługa, bardzo miłe Panie w kasie,bez zbędnych pytań kasują wystawiają fakturę itd. Czasem czepiają się o 1 gr mój znajomy dał 100 zł i Pani wydawała mu 99,99zł - trochę mnie to zirytowało.!!!
Bardzo miła i fachowa obsługa. Tuż po wejściu do drogerii, pojawiła się przemiła Pani z zapytaniem, czy szukam czegoś konkretnego. Pokazała i zaprezentowała wybrane przeze mnie produkty.Polecam tą drogerio- perfumerię nawet ceny nie przerażają zważywszy na jakość i wydajność produktów.
Odwiedzając dzisiaj sklep 4F miałam mnóstwo pytań, ponieważ chciałam zakupić kask na narty. Pani ekspedientka niestety nie chciała ze mną podjąć dialogu. Zapytana, czy jest inny rozmiar kasku dostępny odburknęła" To co widać" nie zaproponowała innego modelu, ani nie podeszła żeby sprawdzić czy w innym sklepie jest. Zaraz po swojej wypowiedzi powiedziała " U góry ma Pani inne sklepy sportowe". Wyszłam wręcz obudzona nieprofesjonalnym podejściem do klienta.
Wchodząc do sklepu Mohito zauważyłam na wystawie sukienkę, która mi się bardzo spodobała. Zapytała ekspedientkę o tą sukienkę okazało się, że na manekinie jest ostatni rozmiar 34, lecz po zapytaniu kierowniczki sklepu czy może ją dla mnie zdjąć ekspedientka nie uzyskała od swojej przełożonej negatywną odpowiedź. Sukienki nie przymierzyłam i zniesmaczona wyszłam ze sklepu. Pani jedynie zaproponowała mi pojechanie do innego sklepu gdzie ten rozmiar był czyli do Katowic. Ekspedientka wykazała się chęcią zdjęcia sukienki z wystawy, ale postawa ton i mina jej przełożonej skutecznie ją zablokowała. Kierowniczka bez polotu i zrozumienia. Nie polecam tego sklepu jeszcze z powodu ekspozycji towaru - wszystko napchane na wieszakach.Wydaje się, że jest to zbyt mała powierzchnia na taki asortyment. Nie poleca,
Panie bardzo miłe. Poinformowały o rabacie jaki można uzyskać posiadając kartę stałego klienta. Jeszcze nie byłam zdecydowana na zakup, a Pani obliczyła jaka będzie cena po rabacie. Pani bardzo się starała doradziła, jakie rajstopy można założyć do oglądanych przez mnie botków, doradziła do czego będą pasować kolorystycznie. Miłą i fachowa obsługa. Polecam
Bardzo profesjonalna obsługa w Pok nr 2 na wszytskie pytania Panie odpowiadały ze spokojem i bez pośpiechu. Wykazały się wyczerpującą wiedzą na moje pytania dotyczące, materiałów, fabryki skąd meble pochodzą itp.po czym oddaliły, abym spokojnie zastanowiła się nad wyborem rogówki wskazując miejsce do którego się oddalają w razie jeszcze jakiś pytań. Sklep urządzony z gustem i smakiem jak się okazało niedawno odnowiony. Polecam zakupy w tym salonie.
Ponieważ miałam zakupiony już bilet powrotny na późniejszą godzinę i potrzebowałam zmiany go na jakiś wcześniejszy pociąg, podeszłam w tym celu do okienka PKP ICC. Byłam zdumiona jak Pani mnie obsłużyła kompleksowo, udzielając jakie mam alternatywne pociągi do wyboru. Pani z uśmiechem na twarzy odpowiadała na moje pytania, sprawdzając z wielka cierpliwością wszystko bardzo skrupulatnie. Wymieniła mi bilet, wszystko przebiegało bardzo sprawnie. Na koniec rozmowy Pani życzyła miłej podróży i sprawnego dotarcia do celu.
Jeśli chodzi o jakość obsługi przyznam, że nie jest najlepiej. Będąc w McDonalds w centrum handlowym Forum doznałam lekkiego niesmaku. Zostałam obsłużona przez bardzo miłą Panią u której złożyłam zamówienie- wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Natomiast oczekując na realizację zamówienia spotkałam się z niemiłym incydentem. Pan który wydał mi zamówienie podał wszytko ładnie na tacy, jednak odbierając je zauważyłam, że nie podano mi cukru do kawy. Poprosiłam grzecznie o 3 cukry trzcinowe- spojrzenie i komentarz tego chłopaka mega mnie zaskoczył.Pan się obruszył upominając mnie, że następnym razem mam o tym powiedzieć przy składaniu zamówienia, a nie przy jego odbiorze i w drodze wyjątku dostanę ten cukier, ale to tylko ten jeden jedyny raz!!! byłam tak zaskoczona, że szczerze nie skomentowałam tego tym bardziej, że był to zdaje się UWAGA- kierownik zmiany.
Sprawna szybka i rzetelna obsługa. Kiedy pojawiło się 5 klientów otwarto dodatkowo stanowisko sprzedaży i szybko rozładowano kolejkę. Personel pomocny przy doborze suplementów diety. Ceny konkurencyjne w stosunku do innych aptek w mieście
Sklep obecnie w przebudowie, jednak jedna część już otwarta. Po wejściu do sklepu brak tabliczki (informacji) którędy dojść do ekspozycji z meblami. Musiałam dopytać ochroniarza, który raczej nie wypowiedział się zbyt jasno jedynie, że przez sklep i wskazał, że w prawo. Sklep zmienił się nie do poznania na lepsze, jeśli chodzi o część z artykułami domowymi- trochę na wzór IKEA. Jednak wybór spory wszystko schludnie poukładane, takie nieskazitelnie czyste. Jednak część, która mnie interesowała- komplety wypoczynkowe-jeszcze nie cała była otwarta dla kupujących. Nowa część w której znajdowało się kilkanaście kompletów jakoś nie zrobiła na mnie wrażenia, już w części wyremontowanej kapało z dachu było postawione wiaderko w przejściu oraz mokry dywan. Obsługa dopiero kiedy zauważyła, że się usadowiłam na kolejnym z kompletów wypoczynkowych wraz z moimi osobami towarzyszącymi, podeszła informując, że od 18.08.2014 otworzą już resztę sklepu i wybór będzie większy. Zapytam o kanapę na której usiadłam jakość sprężyn itp rzeczy np. trwałość materiału otrzymałam odpowiedź "no wie Pani jak się dba to będzie na dłużej"
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.