Dopóki się kogoś nie zaczepi raczej sam się nie zainteresuje. Sklep jednak jest duży i dobrze wyposażony oraz niedrogi. Nie ma bałaganu i wszystko jest na miejscu
W sklepie panuje rozgardziasz przez dzieci jeżdżace na przęcie sportowym i jest straszny gwar jednak to nie wina sklepu a klientów. Doradcy są rzeczowi jednak często panuje tam bałagan sklep jest przestronny i bardzo dobrze wyposażony
Sieć IHG ma bardzo rzeczowy doświadczony i sympatyczny zarazem personel. Można dowiedzieć się wszystkiego. Check in nastąpił błyskawicznie a jako klubowicz IHG Reward Club otrzymałem Upgrade mimo iż mój status tego nie dawał. Wnętrza lobby, holu, restauracji, strefy fitnees, basenu i ,pokoi na najwyższym poziomie. Ceny są umiarkowane zależy kiedy się kupi nocleg i w jakiej opcji ale można trafić noc nawet za 58 euro. Tyle kosztuje noc w naprawdę podrzędnym hotelu a IHG jest jednym z najlepszych w Warszawie wszędzie jest czysto i przestronnie
Był to mój pierwszy zakup w sklepie Kazar i byłem zachwycony. Takiej obsługi jak tam jeszcze nie widziałem. Pani była bardzo sympatyczna i niezwykle pomocna. Pomagała dobierać buty i sugerowała różne modele następnie przyniosła z zaplecza cały czas z uśmiechem na twarzy kolejne rozmiary. Firma stawia na bardzo profesjonalną obsługę klienta i to według mnie jest strzał w dziesiątkę, gdyż jestem pewien, że tam wrócę po kolejne buty. Co do asortymentu jest bardzo duży wybór zarówno obuwia kobiecego jak i męskiego. Sklep jest czysty i przestronny. A cenny bardzo dobre
Bardzo trudno znaleźć sprzedawcę a gdy go znajdziemy często mówi, że jest nie z tego działu i każe szukać kogoś innego. Jednak gdy już trafimy na kogoś kompetentnego w znakomitej większości nie mam nic do zarzucenia. Zatrudniane osoby są kompetentne i rzeczowe. Jeśli chodzi o układ produktów i porządek nie mam nic do zarzucenia. Problem jest tylko jeśli chodzi o zwroty. Potrafi być kolejka na 5 osób a obsługa w tym momencie np. ostrzy klientowi piłę gdyż jest to jeden i ten sam punkt i w większości obie czynności wykonuje jedna osoba przez co czas oczekiwania jest niemiłosiernie długi
Zazwyczaj wszystko jest w porządku ale nie zawsze. Czas oczekiwania na połączenie to jakaś tragedia niestety nieraz zdarzają się osoby obiecujące gruszki na wierzbie mimo wszystko jednak personel w większości przypadków jest uprzejmy i kompetentny
Jest OK ani dobrze ani źle w zasadzie ie trzeba długo czekać na połączenie natomiast udzielają błędnych informacji. Odpowiedzi momentami wymyślają na poczekaniu. Niestety nieraz są zupełnie wyssane z palca. Natomiast wszyscy są bardzo sympatyczni
Straszliwie długo czeka się na połączenie personel jest natomiast niedoinformowany. Wszyscy są uprzejmi ale trzeba spędzić ok 30 min na linii żeby coś załatwić. Długo musiałem czekać aż pani coś sprawdzi co było irytujące
Witam. Na wstępie bardzo dziękuję, że zechciał Pan wyrazić swoją opinię na temat kontaktu z mLinią. Przepraszam w imieniu Banku za wydłużony czas oczekiwania na połączenie oraz długi czas weryfikacji informacji przez konsultanta. Cieszę się, że spełniliśmy Pana oczekiwania związane z uprzejmością pracowników Banku. Pragnę podkreślić, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Mam nadzieję, że w kolejnych kontaktach z Bankiem doświadczy Pan serwisu na najwyższym poziomie.Proszę pamiętać, że nasi pracownicy pozostają do Pana dyspozycji w wybranej formie kontaktu: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/ Pozdrawiam Mateusz Zybert, mBank
Kilkukrotnie byłem w...
Kilkukrotnie byłem w tej placówce i zawsze byłem obsłużony na najwyższym poziomie. Obsługa wita klientów zawsze wychodząc do niego zza biurka i dopiero wtedy zaprasza do stanowiska. W przypadku kolejki bankier zajmujący się klientami oczekującymi zawsze spytał się w jakiej sprawie przychodzę by skierować mnie do odpowiedniej osoby. Personel jest bardzo rzeczowy i kompetentny. Czas oczekiwania chwilami jest zbyt długi przez ludzi płacacyh rachunki według mnie powinno być do tego oddzielne stanowisko kasowe. Jednak organizacja pracy i standard lokalu jest na najwyższym poziomie. Mimo wszystko jednak poprzdnia lokalizacja była lepsza, gdyż tu brakuje miejsc parkingowych. Szczerze polecam panią Teresę w żadnym banku nie byłem obsłużony dotąd lepiej
Jest to jeden z nielicznych sklepów, które jak tylko mogę staram się omijać szerokim łukiem. Obsługa jest bardzo antypatyczna może są to wyjątki jednak ja miałem nieprzyjemność już kilka razy trafić na takie osoby. Miałem tam kilka bardzo nieprzyjemnych incydentów. Raz kasjerka wydała 50 zł za mało była wręcz agresywna, opryskliwa i nie raczyła powiedzieć nawet przepraszam nie wspominając, że straciłem pół godziny żeby odzyskać pieniądze bo musiał przyjść kierownik żeby przeliczyć kasę i kobieta nie raczyła nawet przeprosić. Następnie kasjerka wręcz skrzyczała mnie, że powinienem wiedzieć, ze ta pizza nie jest w promocji i każdy produkt powinienem sprawdzać w czytniku a prawidłowe oznaczenie produktu nie leży w gestii sklepu. A potem stwierdziła, że jestem za młody żeby z nią dyskutować. Poczułem się jak w głębokim PRLu i ten sklep na dobre jest w moich oczach skreślony były jeszcze jakieś inne sytuacje, których nie pamiętam ale ogólnie jest tam straszny bałagan głównie w cenach produktów. Promocyjne artykuły są raptem w ilościach minimalnych a na ich miejsce układa się produkty podobne dużo droższe by ktoś kupił i nie zauważył. Już kilka razy zdarzyło mi się, że produkt na półce miał niższą cenę niż przy kasie więc trzeba bardzo sprawdzać paragon, gdyż zwyczajnie chcą ludzi oszukać . Do tego sa strasznie długie kolejki i długi czas obsługi. Nie polecam tego sklepu
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna.
Bardzo przepraszamy za zachowanie naszych pracowników marketu w Wołominie.
Pragniemy poinformować, iż Pana zgłoszenie zostało przekazane do dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej, aby podobne sytuacje nie powtarzały się w przyszłości.
W ramach przeprosin chcielibyśmy zaproponować Panu bon upominkowy do wykorzystania w naszych marketach. Jesli taka forma przeprosin Panu odpowiada, prosimy o podanie adresu, na który moglibyśmy wysłać wspomniany bon.
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.