Intercontinental

(4.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 6)

Bardzo wysoka kultura...
Bardzo wysoka kultura oraz jakość obsługi pracowników. Pokoje zadbane oraz sprzątane na bieżąco. Obsługa mówiąca w wielu językach

Mikołaj_99

10.03.2016

Placówka

Warszawa, emilii plater 49

Nie zgadzam się (0)
Zachowanie personelu, oceniam...
Zachowanie personelu, oceniam jako profesjonalne, życzliwej wyjątkowo cierpliwe. Już z holu głównego można przekonać się o wysokiej kompetencji kadry. Od service-roomu, kelnerki po recepcje. Polecam

Edyta_692

20.12.2014

Placówka

Warszawa, emilii plater 49

Nie zgadzam się (0)
Sieć IHG ma...
Sieć IHG ma bardzo rzeczowy doświadczony i sympatyczny zarazem personel. Można dowiedzieć się wszystkiego. Check in nastąpił błyskawicznie a jako klubowicz IHG Reward Club otrzymałem Upgrade mimo iż mój status tego nie dawał. Wnętrza lobby, holu, restauracji, strefy fitnees, basenu i ,pokoi na najwyższym poziomie. Ceny są umiarkowane zależy kiedy się kupi nocleg i w jakiej opcji ale można trafić noc nawet za 58 euro. Tyle kosztuje noc w naprawdę podrzędnym hotelu a IHG jest jednym z najlepszych w Warszawie wszędzie jest czysto i przestronnie

Łukasz_1976

20.10.2013

Placówka

Warszawa, emilii plater 49

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry hotel....
Bardzo dobry hotel. Spokój i cisza. Bardzo dobrze wygłuszone pokoje. Obsługa hotelu bardzo miła i uczynna, zawsze z uśmiechem udzielali informacji i starali się pomóc. Hotel w pełni zasługuje na 5 gwiazdek. może zewnętrzny wygląd nie jest idealny ale wnętrza bardzo gustownie urządzone. Można też się odprężyć na 43 piętrze w basenie czy jaccuzi z pięknym widokiem na miasto. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i na pewno wrócimy jeszcze kiedyś do tego hotelu.

kermit

21.10.2011

Placówka

Warszawa, emilii plater 49

Nie zgadzam się (0)
Hotel położony w...
Hotel położony w dobrym miejscu,blisko centrum,piękne widoki. Pokoje czyste,duże,obsługa bardzo miła i chętna do pomocy. Jedzenie w restauracji bardzo dobre, duży wybór. Kelnerka zaprowadziła mnie do stolika a następnie poprosiła żebym poszedł do bufetu a ona przygotowała mi kawę i przyniosła poranną prasę. W cenie pobytu można bezpłatnie korzystać z basenu i siłowni.

Janusz_132

08.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
dla mnie ten...
dla mnie ten hotel nie zasługuję na 5 gwiazdek- pokoje tak sobie urządzone, żółta plama wielkości małej kałuży na kołdrze, 1 para klapek i 1 szlafrok w pokoju 2 osobowym, stary telewizor, beznadziejny system oświetleniowy np jeśli chcesz zapalić światło w łazience musisz zapalić najpierw w pokoju inaczej sie nie włączy. poza tym ostatniego dnia pobytu nawaliła kanalizacja. wśrod ok 10 wind działały tylko 3-4 obsługa taka sobie, nie wszyscy byli tam chetni do pomocy a powinni być bo ceny są dość wysokie. ogólnie nie polecam tego hotelu

zalogowany_użytkownik

17.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Intercontinental

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Intercontinental?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo wysoka kultura...
Bardzo wysoka kultura oraz jakość obsługi pracowników. Pokoje zadbane oraz sprzątane na bieżąco. Obsługa mówiąca w wielu językach