złożyłem reklamację drogą elektroniczną a dokładnie już 2 raz na ten sam temat ponieważ posiadam włączoną blokadę odbierania rozmów z numerów zastrzeżonych. Jednak 24.10,2011 odebrałem połączenie zresztą już 2 raz z numer zastrzeżonego z firmy Nokia Nielsen. Pan potwierdził mi nawet mieliowo że dzwonił z numeru zastrzeżonego. Play w reklamacji umywa ręce i twierdzi że jest wszystko poprawnie, brak wiedzy i kompetencji pracownika odpowiadającego na reklamacje sięga dna, nie tylko kompromituje w treści nadesłanej 14 listopada siebie ale i również całą firmę. Twierdzi że usługa działa tylko kiedy numer jest zastrzeżony przez danego operatora a nie kiedy włączymy ukrycie numer. A szkoda bo sprawdziłem to i okazuje sie że nie odbiorę połaczenia ani z numerów zastrzeżonych przez operatora ani po ukryciu ID , jak i również wtedy kiedy dzwoniący numer poprzedzę kodem #31# dlaczego odpowiedz jest prosta bo to jest jedno i to samo czyli zastrzeżenie numeru. Play tego nie potrafi zrozumieć i nie chcą sie przyznać do błedu swojego, dlatego sprawę oddałem do UKE .Konsultanci Play maja bardzo kiepską wiedzę wprowadzają w błąd a nawet czasem kłamią byle tylko zakończyć dany temat
Miałem problem ze stroną transakcyjną , mianowicie mój stan konta uległ zmianie pojawiły się kwoty które były widoczne przez jakiś czas około 15m i stan znów uległ zmianie. napisałem do ING przesyłając print screany. Odpowiedź była błyskawiczna. Z informacją że mój problem został przekazany do działu technicznego. To już jest 2 kontakt tą drogą i szybko załatwiona sprawa. Polecam serdecznie ten bank
Bardzo nie miłe zdarzenie po raz kolejny zresztą kupiłem serek który okazał się nie być już zjadliwy pod wieczkiem była pleśń, wcześniej kupiłem parówki również nie zjadliwe bo do połowy były zielone. Nie widoczne w opakowaniu. Wnioskuję że towar jest trzymany nie w chłodniach. Przynajmnie w tych na swobodzie wiele osób po rozmowie stwierdzają że kupują rzeczy które okazuje się już nie sa zdolne do spożycia. Od tamtego dnia bacznie sprawdzam co biorę. Po rozmowie z kierownikiem została mi zwrócona gotówka za ten produkt, jednak postępu w rozwiązaniu nie widać
Bardzo lubie robić zakupy w biedronce bynajmniej w moim mieście, Pracownicy są bardzo mili i zawsze jak czegoś szukam to zostawią swoją pracę i pójdą mi to znaleźć. Jest czysto i ładnie poukładane. Kasy sa zawsze czynne w zależności od klientów nie ma długich kolejek co jest plusem. Bardzo chętnie tam wracam mimo że mam daleko, zawłaszcza po ostatniej wizycie kiedy z mojej winy spadły puszki pomidorami a pani z biedronki nie pozwoliła mi ich sprzątać ponieważ powiedziała że to nie mój obowiązek się wysiłkować :)
Korzystam z pakietu pracowniczego, gdzie oferowane usługi to LuxMed, Lim i medycyna rodzinna. Z Tych 3 placówek najlepsza jest Centrum Lim. Panie są miłe lekarze również, obsługa szybka i fachowa. Gabinety zabiegowe rewelacja. Krew Pani pobrała mi tak szybko i bezpoleśnie że nawet nie zauważyłem że już skończyła. Zabiegowe przewyższaja standard usługą i wiedzą lepiej niż w LuxMed-zie
23.09.2009 przez internet wniosek o kredyt odnawialny na niewielka kwotę 3tyś,
W informacji pisało że w ciągu kilku dni skontaktuje się ze mną pracownik w celu przeprowadzenia dalszego procesu, w piątek minie miesiąc jak złożyłem wniosek i nikt nie raczył zadzwonić ani wysłać meila. Po prostu Praszka i żenada. W tym samym czasie w innym Banku MultiBanku otrzymałem kredyt w ciągu 2 dniu również odnawialny na kwotę 4 razy większa niż chciałem w Aliorze. Coraz rzadziej korzystam z tego Banku, jest po prostu przereklamowany i beznadziejny. Jeśli klient ma miesiąc czekać na jakiś odzew to jest nie do pomyślenia. Odradzam stanowczo ten bank, dziwie się że się szczyci na stronie jakimiś wyróżnieniami za 1 miejsce, ciekawe na jakiej podstawie otrzymane.
Po dostarczeniu przez kuriera umowy do Banku zadzwoniłem w celu aktywacji usługi internetowej (tokena) i karty do bankoamtu. Niestety mimo że jestem posiadaczem 3 innych kont w różnych Bankach po tym co usłyszalem zaniemówiłem. Mianowicie po aktywacji tokena Pani powiedziała ze token będzie aktywny dnia następnego o godzinie 10:00, po aktywacji karty oznajmiła że karta bedzie aktywna dnia następnego o godzinie 9:00 co to za Bank ze aktywacja wynosi 24h od zgłoszenia. Gdybym miał tam środki i potrzebował je, to nawet nie mam możliwości wypłaty. Z reguły kartę aktywując jest ona natychmiast aktywna i gotowa do użycia, jednak okazuje się że VB ma jakieś stare systemy bo działaja masakrycznie. Moj drugi kontakt był w sprawie zablokowanego dostępu do internetu, konsultantka z wielkim zdziwieniem i ironia stwerdzila ze przecież powinienem wiedzieć ze po ustanowionym haśle do internetu trzeba wpisać jeszcze kod z tokena, ale czy mi to ktoś powiedział jak mi go aktywował? nie... Na dodatek konsultantka arogancki sposób powiedziała mi że zawsze mogę i w każdej chwili zrezygnować z konta przecież nie trzymają mnie siła. To pomogło mi podjąć decyzję że trzeba zrezygnować bo przecież o klienta trzeba w dzisiejszych czasach walczyć a nie go odsyłać z kwitkiem. Najgorszy Bank w jakim założyłem konto nie polecam. Konsultanci to chyba z kosmosu pobrani do obsługi
MultiBank jak dla mnie najlepszy Bank z którego korzystam a jestem klientem 3 innych banków takich jak VB Bank, PKO BP, Alior Bank i powiem że żaden z tych Banków nie umywa się do standardu i ofert Multibanku. Strasznie zachwalany Alior Bank jak się okazuje nie jest wcale taki wspaniały… Masa ukrytych kosztów o których żaden doradca nie wspomniał. W Multibanku jeśli takowe są to mamy świadomy wybór, albo spełnimy pewien warunek i zostanie nam zwrócone to co włożyliśmy albo nie chcemy i nie spełniamy. Masa rzeczy jednak jest darmowa. Obsługa świetna i profesjonalna no i przede wszystkim to co ten bank wyróżnia klub Aquarius. I na koniec piękny przykład tych 2 banków. Dokładnie 3 tygodnie temu złożyłem w Alior Banku wniosek o Limit odnawialny w rachunku… żenada nikt nie raczył d mnie nawet oddzwonić mimo że jest to zapewnione. MultiBank robi to od reki a nawet sam wychodzi do klientów z oferta limitów gwarantowanych bez okazywania zaświadczeń o zarobkach. Taki limit przedstawiła mi Pani dzwoniąca do mnie z placówki i zaoferowała pokaźną sumę do spożytkowania w 3 wariantach lub jednym z nich. Kredyt Odnawialny, Kredyt Gotówkowy lub Karta Kredytowa. Także MultiBank jest najlepszy
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.