Opinia użytkownika: Łódzki
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: złożyłem reklamację drogą elektroniczną a dokładnie już 2 raz na ten sam temat ponieważ posiadam włączoną blokadę odbierania rozmów z numerów zastrzeżonych. Jednak 24.10,2011 odebrałem połączenie zresztą już 2 raz z numer zastrzeżonego z firmy Nokia Nielsen. Pan potwierdził mi nawet mieliowo że dzwonił z numeru zastrzeżonego. Play w reklamacji umywa ręce i twierdzi że jest wszystko poprawnie, brak wiedzy i kompetencji pracownika odpowiadającego na reklamacje sięga dna, nie tylko kompromituje w treści nadesłanej 14 listopada siebie ale i również całą firmę. Twierdzi że usługa działa tylko kiedy numer jest zastrzeżony przez danego operatora a nie kiedy włączymy ukrycie numer. A szkoda bo sprawdziłem to i okazuje sie że nie odbiorę połaczenia ani z numerów zastrzeżonych przez operatora ani po ukryciu ID , jak i również wtedy kiedy dzwoniący numer poprzedzę kodem #31# dlaczego odpowiedz jest prosta bo to jest jedno i to samo czyli zastrzeżenie numeru. Play tego nie potrafi zrozumieć i nie chcą sie przyznać do błedu swojego, dlatego sprawę oddałem do UKE .Konsultanci Play maja bardzo kiepską wiedzę wprowadzają w błąd a nawet czasem kłamią byle tylko zakończyć dany temat