Volkswagen Bank

(3.54)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 15)

Na stronie Volskwagen...
Na stronie Volskwagen Bank w prosty i przyjazny sposób można złożyć wniosek o otwarcie konta. Super oferta i zakres usług za całe 0 złotych miesięcznie. Zachęcam do tego banku, bo dają token za darmo i za konto nie kasują. Oczywiście wszystko trzeba robić internetowo, ale przynajmniej nie natkniemy się na stos niekompetentnych pracowników. Obsługa z resztą też profesjonalna, szybko przysyłają kuriera i łatwo się do nich dodzwonić. Polecam Volkswagen Bank wszystkim, którzy nie lubią ponosić żadnych opłat.

PeZU

06.09.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłem założyć konto...
Postanowiłem założyć konto oszczędnościowe w tym banku, zarejestrowałem sie poprzez formularz internetowy i czekałem na kontakt. Telefon otrzymalem następnego dnia i potwierdzilem chęć założenia rachunku. Pracownica infolinii doradziła mi jak obniżyć koszty funkcjonowania tego rachunku. Finalnie - założyłem u nich dwa rachunki e-direct i rach. oszczednościowy. Resztę formalności, czyli podpisanie umowy dopelnilem parę dni poźniej - u kuriera firmy InPost (ale to w oddzielnej obserwacji).

Piotr_1029

18.05.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem Klientką tego...
Jestem Klientką tego banku od dwóch lat - dla mnie strzał w dziesiątkę. Bardzo prosty intuicyny panel dostępowy do konta. To co mnie użekło w VWBanku, to błyskawiczność ksiegowania przelewów. Po przekazaniu środków z innego banku, juz w parę godzin późnej są dostępne dla Klienta. Chciałabym mieć taki standard w innych bankach.

Aneta

25.03.2011

Placówka

Warszawa, Rondo ONZ 1

Nie zgadzam się (1)
Jestem zawiedziony z...
Jestem zawiedziony z obsługi tego banku, załatwienie jednej prostej sprawy wymaga wielu telefonów i tłumaczenia z naszej strony. Z przykrością muszę stwierdzić, że do dnia dzisiejszego jesteśmy zbywani. Brak jest jednej osoby która prowadziłaby naszą sprawę za każdym razem musimy od samego początku tłumaczyć wszystko kolejnym Panią z działu obsługi a i tak sprawa pozostaje niezałatwiona. Duże rozczarowanie choć początki współpracy były naprawdę zadawalające!!!

Marek_426

17.02.2011

Placówka

Warszawa, Rondo ONZ 1

Nie zgadzam się (1)
Zmieniłem w swoim...
Zmieniłem w swoim banku część swoich danych i zadzwoniła do mnie pani z centrali banku, że te dane które zmieniłem są "drobne", i że mogę je zmienić poprzez pocztę wewnętrzną banku. Korzystając, że miałem już panią na linni zadałem jej kilka pytań odnośnie mojego konta i pani poinformowała mnię, że udzieli mi odpowiedzi, ale tylko na tyle ile będzie umiała ponieważ ona nie ma pełnej wiedzy na temat kont i że najlepiej odpowiedziałby mi konsultant na infolinii. Tak więc pani odpowiedziała mi tyle ile wiedziała za co jej podziekowałem. Za chwilę pani zadzwoniła do mnie ponownie i poinformowała, że podała mi mylne informacje i wprowadziła mnie w błąd za co mnie bardzo przeprosiła i udzieliła mi już prawidłowych informacji których potrzebowałem. Oby więcej tak rzetelnych i sumiennych pracowników, a Bankowi gratuluję takich właśnie pracowników i oby zawsze tacy byli.

zalogowany_użytkownik

23.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Pierwsze wrażenie jak...
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Od kilku lat mam do czynienia z tym bankiem i porównywałem kilka innych banków które posiadają konta internetowe. Obsługa bardzo miła przez telefon, problemów nie ma żadnych. W każdej chwili można zadzwonić nie ruszając się z miejsca. Polecam gorąco. Może siedzibę posiadają w Warszawie jako jeden oddział ale obsługa jest rewelacyjna.

Piotr_938

11.03.2010

Placówka

Warszawa, Rondo ONZ 1

Nie zgadzam się (15)
charakter obserwacji: rozmowy...
charakter obserwacji: rozmowy telefoniczne. Bardzo długie czekanie telefoniczne na rzetelne informacje od personelu. Reklamacje np: opóźnionych wysyłek z Fakturą lub innymi pismami nie są brane pod uwagę. Umywanie się przed odpowiedzialnością, przekierowywanie z jednego miejsca do drugiego. Personel średnio uprzejmy.

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
Jestem klientką banku...
Jestem klientką banku od około 10 lat. Prosiłąm konsultanta o napisanie prostego pisma, ponieważ Pani popełniła szereg błędów interpunkcyjnych jak również innych prosiłam ją o poprawienie dokumentu. Dokument był potwierdzeniem faktu dokonania płatności i był dokumentem urzędowym- Pani bardzo się irytowała , że prosze o korektę pisma, podniosła głos i była bardzo zirytowana , że po godz 16:00 musi jeszcze siedzieć w Banku. Kiedy zwróciłąm Pani uwage, że płącę za pismo 10 zł i mam prawo wymagać aby było perfekcyjne i precyzyjnie napisane i , że rozumiem że chce już wyjść do domu, ale ja również niestety potrzebuję dobrego dokumentu -Pani nie raczyła mnie przeprosić. Na sam dkoniec wydrukowała pismo i kiedy byłam przy windzie z gotowym pismem zdążył mnie jeszcze tam złapać bo okazało się, że zapomniała go podpisać. Pracownica dobitnie wykazywała irytację , że jest zmuszona zostać 10 minut po godz 16:00 .

Beata_291

22.10.2009

Placówka

Warszawa, Rondo ONZ 1

Nie zgadzam się (25)
Po dostarczeniu przez...
Po dostarczeniu przez kuriera umowy do Banku zadzwoniłem w celu aktywacji usługi internetowej (tokena) i karty do bankoamtu. Niestety mimo że jestem posiadaczem 3 innych kont w różnych Bankach po tym co usłyszalem zaniemówiłem. Mianowicie po aktywacji tokena Pani powiedziała ze token będzie aktywny dnia następnego o godzinie 10:00, po aktywacji karty oznajmiła że karta bedzie aktywna dnia następnego o godzinie 9:00 co to za Bank ze aktywacja wynosi 24h od zgłoszenia. Gdybym miał tam środki i potrzebował je, to nawet nie mam możliwości wypłaty. Z reguły kartę aktywując jest ona natychmiast aktywna i gotowa do użycia, jednak okazuje się że VB ma jakieś stare systemy bo działaja masakrycznie. Moj drugi kontakt był w sprawie zablokowanego dostępu do internetu, konsultantka z wielkim zdziwieniem i ironia stwerdzila ze przecież powinienem wiedzieć ze po ustanowionym haśle do internetu trzeba wpisać jeszcze kod z tokena, ale czy mi to ktoś powiedział jak mi go aktywował? nie... Na dodatek konsultantka arogancki sposób powiedziała mi że zawsze mogę i w każdej chwili zrezygnować z konta przecież nie trzymają mnie siła. To pomogło mi podjąć decyzję że trzeba zrezygnować bo przecież o klienta trzeba w dzisiejszych czasach walczyć a nie go odsyłać z kwitkiem. Najgorszy Bank w jakim założyłem konto nie polecam. Konsultanci to chyba z kosmosu pobrani do obsługi

Łódzki

10.10.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Wypełniłem druk na...
Wypełniłem druk na stronie internetowej, w celu założonego Plus Konta do posiadanego już przeze mnie konta e-direct. Ponieważ miałem pewne wątpliwości, czy muszę wysyłać druk czy wystarczy tylko rozmowa telefoniczna, podanie danych do otworzenia drugiego, dodatkowego konta Plus do konta. W tym celu zadzwoniłem do telefonicznej obsługi klienta. Nawet udało mi się dodzwonić. Pani wytłumaczyła mi, że niezbędne jest wypełnienie wniosku w celu otworzenia dodatkowego konta. Odpowiedziałem, że miałem pewne wątpliwości, dlatego zadzwoniłem, ponieważ u konkurencji, wystarczy zadzwonić i dodatkowego konto do konta jest otworzone, oczywiście po uprzednim sprawdzeniu wszystkich niezbędnych danych itp. Pani odpowiedziała, że u nich trzeba wypełniony wniosek przesłać na adres podany na stronie internetowej. Wysłałem więc wniosek pocztą. Na otwarcie czekałem około 2 tygodni, prawdopodobnie z powodu poczty polskiej. Po dwóch tygodniach zadzwonił do mnie Pan, że dokumenty już do nich dotarły i konto Plus jest już aktywne. Po godzinie 19 zalogowałem się do systemu, w celu sprawdzenia poprawności działania konta w systemie, chciałem sprawdzić jego funkcjonowanie. Niestety po zalogowaniu na stronę internetową, nie zauważyłem żadnych zmian. Następnego dnia zadzwoniłem do telefonicznej informacji, i poinformowałem, że nie zauważyłem żadnych zmian na koncie, więc albo dodatkowe Plus konto nie zostało jeszcze aktywowane albo trudno jest mi je zlokalizować. Pan na samym początku powiedział, że konto jest aktywne, jednak po sprawdzeniu odpowiedział, żebym spróbował zalogować się do systemu po godzinie 18, że już wszystko powinno działać. Kiedy zalogowałem się do systemu, o wskazanej powyżej godzinie, dodatkowe konto zostało uruchomione.

endri

05.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Połączyłem się z...
Połączyłem się z infolinią banku aby zgłosić problem z funkcjonalnością dostępu przez WWW do usług banku. Po zalogowaniu czekałem wyjątkowo krótko na "oczekiwaniu" na połączenie z konsultantem (około 10 sekund), konsultantka Bogusława Ciak przywitała się i przedstawiła w miły i szybki sposób. Po przedstawieniu problemu poprosiła o chwilę oczekiwania a sama skontaktowała się z działem technicznym, po około 1 minucie powróciła, przeprosiła za to że musiałem czekać i wyjaśniła że są problemy z systemem które powinny ustąpić za około 5 do 10-ciu minut. Jednak o ile mi zależy na czasie to ona może skorzystać z innego "wewnętrznego" systemu i wykonać te operacje które chcę wykonać a na razie z pozycji interfejsu klienckiego jest to niemożliwe. Normalnie te operacje wykonywane przez konsultanta są obciążone prowizją, pani Bogusława od razu zastrzegła że ze względu na problemy prowizja zostanie anulowana. Wszystkie operacje zostały szybko i sprawnie przyjęte przez konsultantkę, na koniec podziękowała i pożegnała się.

zarejestrowany-uzytkownik

30.09.2008

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Korzystam z bankowości...
Korzystam z bankowości internetowej od początku tej technologii. W tym banku transfery internetowe są wysyłane natychmiast i bardzo szybko rejestrowane na stronie. Są jednocześnie wygodne i bezpieczne ze względu na stosowanie tokenów. Jednym mankamentem tego banku jest brak oddziałów obsługi bezpośredniej klientów (wpłaty i wypłaty osobiste w jedynym oddziale w W-wie). W każdym banku można wskazać błędy i utrudnienia dla klienta, który musi się zgodzić na narzucane mu warunki współpracy bez możliwości wyboru sposobu współpracy i formy zabezpieczenia transakcji. W innych bankach wymagane zdrapki i listy haseł nie są najwygodniejsze. Mam porównanie innych banków (np. WBK BZ - ocena 4; BPH PBK - ocena 3,5; Citibank - ocena 3; ING Bank - ocena 4). Nową formą są SMS-y, ale w przypadku jego utraty lub wyczerpania baterii nie ma możliwości wykonania operacji.

Czesław_2

22.09.2008

Placówka

Nie zgadzam się (31)
Rozmowa telefoniczna z...
Rozmowa telefoniczna z pracownikiem call center, celem rozmowy jest uzyskanie informacji na temat kredytu oferowanego przez bank. Pracownik nie potrafi udzielić informacji o produkcie i prosi o wykonanie ponownego połączenia do działu kredytowego. Po połączeniu z tymże działem pracownica udziela żądnej informacji, nie stara się jednak przekonać klienta do kredytu, nie udziela dodatkowych informacji i po krótkiej rozmowie rozłącza się.

zarejestrowany-uzytkownik

22.08.2008

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (34)

Volkswagen Bank

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Volkswagen Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Super!