Opinia użytkownika: Łódzki
Dotycząca firmy: Volkswagen Bank
Treść opinii: Po dostarczeniu przez kuriera umowy do Banku zadzwoniłem w celu aktywacji usługi internetowej (tokena) i karty do bankoamtu. Niestety mimo że jestem posiadaczem 3 innych kont w różnych Bankach po tym co usłyszalem zaniemówiłem. Mianowicie po aktywacji tokena Pani powiedziała ze token będzie aktywny dnia następnego o godzinie 10:00, po aktywacji karty oznajmiła że karta bedzie aktywna dnia następnego o godzinie 9:00 co to za Bank ze aktywacja wynosi 24h od zgłoszenia. Gdybym miał tam środki i potrzebował je, to nawet nie mam możliwości wypłaty. Z reguły kartę aktywując jest ona natychmiast aktywna i gotowa do użycia, jednak okazuje się że VB ma jakieś stare systemy bo działaja masakrycznie. Moj drugi kontakt był w sprawie zablokowanego dostępu do internetu, konsultantka z wielkim zdziwieniem i ironia stwerdzila ze przecież powinienem wiedzieć ze po ustanowionym haśle do internetu trzeba wpisać jeszcze kod z tokena, ale czy mi to ktoś powiedział jak mi go aktywował? nie... Na dodatek konsultantka arogancki sposób powiedziała mi że zawsze mogę i w każdej chwili zrezygnować z konta przecież nie trzymają mnie siła. To pomogło mi podjąć decyzję że trzeba zrezygnować bo przecież o klienta trzeba w dzisiejszych czasach walczyć a nie go odsyłać z kwitkiem. Najgorszy Bank w jakim założyłem konto nie polecam. Konsultanci to chyba z kosmosu pobrani do obsługi