Opinie użytkownika (11)

Słabo. Obsługa niedoinformowana,...
Słabo. Obsługa niedoinformowana, b.długi czas oczekiwania, jedzenie zimne. I ceny również nieatrakcyjne. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

yvette

25.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ceny...
Bardzo dobrze. Ceny pozostawiają wiele do życzenia, zwłaszcza jeśli chodzi o nową ofertę. 18zl za hamburgera bez tak naprawdę konkretów to kpina. Kolejnym mankamentem są zawsze brudne łazienki w mcdonalds. Brudne to delikatne określenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

yvette

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa ok,chociaż...
OK. Obsługa ok,chociaż czas oczekiwania powala. Jakość jedzenia to dramat, nigdy więcej nie zagoszczę tam ponownie, jedzenie było nieświeże. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

yvette

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

yvette

25.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Do...
Bardzo dobrze. Do niczego nie można się przyczepić, obsługa b.miła i pomocna, szybka. Duży plus za czystość Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

yvette

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Nie jest...
Dobrze. Nie jest najgorzej Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

yvette

25.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Pracownicy...
Bardzo źle. Pracownicy bardzo niemili, powolni.nie polecam Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

yvette

25.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Słabo. Obsłudze niewiele...
Słabo. Obsłudze niewiele można zarzucić, jednakże jakość paliwa pozostawia wiele do życzenia. Nie poleciłabym jako długotrwałą stację tankowania samochodu. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

yvette

25.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Jedyne do...
OK. Jedyne do czego można się przyczepić to czystość. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

yvette

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki, chociaż...
Długie kolejki, chociaż nie wszystkie kasy są otwarte. Jeśli chodzi o ceny, to zauważyłam dziwna zależność, towar, który jest dosłownie 2 dni przed terminem na przecenie jest przeceniony od 20 gr do 1 zł i często bywa uszkodzony. Wiele razy widywałam też na półkach towar, który był po terminie.

yvette

15.05.2015

Kaufland

Placówka

Brzeg, Łokietka 24a

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Wodzisławiu Śląskim. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Zapewniamy, iż zarówno sprawność obsługi przy kasie, jak i najwyższa świeżość oferowanych artykułów są dla nas priorytetem. Ponadto, chcielibyśmy Panią poinformować, iż zgodnie z naszą gwarancją sprawnej obsługi każdy, kto czeka w kolejce dłużej niż 5 min, a nie wszystkie stoiska są czynne, może zgłosić się do Punktu Informacyjnego marketu gdzie w ramach przeprosin otrzyma od nas bon towarowy o wartości 5 zł. Naszym celem jest również zapewnienie Klientom towarów o wysokiej jakości i świeżości, by to zapewnić nie tylko dokonujemy regularnych kontroli oferowanego asortymentu, ale również oferujemy bon o wartości 5 zł dla każdego, kto znajdzie przeterminowany artykuł. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani nadal naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team
Dzisiejsza kolejka jak...
Dzisiejsza kolejka jak zawsze długa, odnoszę wrażenie, że jest za mała ilość personelu na ten sklep. Zawsze staram się unikać biedronki, gdy się spieszę, bo wiem,że na pewno nie zdążę. W kolejce do kasy trzeba czekać ok 5 minut. Ponadto rzuca mi się w oczy czystość sklepu; dzisiaj trafiłam na dużego pająka, który chodził po artykułach spożywczych a kolejnego obok kasy.Niektóre panie bywają opryskliwe i niemile dla klientów, ale są również sprzedawczynie, które są bardzo kompetentne i dyplomatyczne, starają się pomóc klientowi.

yvette

15.05.2015

Biedronka

Placówka

Glinojeck, Płocka 18

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi