Po zatankowaniu paliwa chciałem kupić papierosy. Poprosiłem więc 3 paczki. Pani powiedziała, że ma tylko dwie i nie sprzeda mi ich, ponieważ są to dwie ostatnie paczki i ona musi je mieć na wystawie (?)!Usilnie namawiała mnie, abym kupił sobie inne papierosy!!!!!!!Po krótkiej i dość ostrej wymianie zdań, poinformowano mnie, iż na wystawie muszą być dane papierosy, gdyż za ich brak stacja zapłaci karę.... Ostatecznie oczywiście nie dokonałem zakupu. Będę omijał tę stację ORLEN z daleka!!!!
Z restauracji Mc Donald's korzystam dość często, głównie kupując u nich kawę-jest wg mnie bardzo dobra. Zdarza się, że korzystam z Mc Drive, kupując dziecku Happy Meal. Niestety, w opisywanej restauracji, dość długo czeka się na zamówienie. A to, że zabawka wybrana przez moje dziecko będzie inna w zestawie, jest więcej niż pewne. Niestety, mimo iż korzystam z Mc Drive i tak muszę zaparkować, wysiąść z auta i iść odmienić zabawkę na właściwą. Więc po co jest Mc Drive w Piotrkowie? Zastanawiam się właśnie, gdyż szybciej by było wejść od razu do środka, bo i obsługa szybsza. Tylko żeby nie trafić na panią zmywającą podłogę - podjeżdża mopem pod nogi siedzących przy stolikach klientom - powiedział bym: lekko niekomfortowa sytuacja! Doświadczyłem tego z moją rodziną. Ogólnie miejsce czyste, tylko wśród pracowników lekkie zamieszanie na kuchni, gdzie przy większej ilości klientów, powoduje spory czas oczekiwania na posiłek. Nie polecam tej restauracji.
Sam budynek Biedronki ładny, wokół czysto, parking spory i również czysty. Na sklepie porządek, choć w dwóch alejkach pozostawione 2 palety z nierozłożonym towarem. Jedna z palet była właśnie rozkładana przez pracownika. Chciałem zakupić telefon, który znajdował się w zamkniętej, przeszklonej witrynce na sklepie. Ponformowałem o tym kasjerkę. Powiadomiła ona kierownika sklepu, gdyż kierownicy mają kluczyk do owej witrynki. Czas oczekiwania na przyjście: ok. 4 min, bo okazało się, że to właśnie osoba rozkładająca towar to kierownik. Musiałem zaczekać, aż skończy... Zrobiłem więc w międzyczasie inne zakupy. Przy kasie pełna kultura, szybka i sprawna obsługa, bez problemu kasjerka skasowała mi telefon na osobny paragon. Ogólnie sklep czysty i zadbany, wyróżniający się pozytywnie wśród innych Biedronek.
Byłem w Galerii Słonecznej służbowo. Od dłuższego czasu miałem upatrzony laptop Sony i Walkman Sony na prezent dla córki. W galerii, w której byłem jest salon Sony Centre. Kiedy wszedłem do środka w ubraniu roboczym (dodam: czystym i schludnym), dwóch panów siedzących za biurkiem nawet się nie podniosło z krzeseł. Musiałem wyrażnie poprosić o pomoc, wtedy jeden się pofatygował. Od początku nie traktował mnie poważnie, udzielając zdawkowych odpowiedzi-nic od siebie nie dodając. Po męczącej dla mnie konwersacji pan z obsługi zapytał, kiedy chciałbym zakupić te produkty: laptop i walkman za łączną sumę 4 300 zł!, odpowiedziałem, że dzisiaj. Wtedy dopiero zmienił się stosunek obsługi do klienta. Niestety, niedoinformowanie pana obsługującego co do ceny laptopa (w Łodzi w Sony Centre cena była o 300zł niższa) zmusiła mnie do ponownej wizyty w tym salonie za tydzień, bo z taką częstotliwością bywałem w Radomiu. Wówczas dopiero obsługa zachowywała się w pełni profesjonalnie. Za podanie błędnej ceny przez obsługę przy pierwszej mojej wizycie dostałem przeprosiny i rabat 150zł za zakupy. Po dokonanej transakcji nieco złośliwie dodałem, aby nie oceniali klienta po wyglądzie :). W końcu gdyby nie moja duża chęć zakupienia tych produktów, w tym salonie nie zostawiłbym ok. 4 500 zł.
Obejście sklepu dość czyste, choć na tyłach odrażający, wiecznie otwarty śmietnik, w którym grzebią ludzie. Wewnątrz sprawia wrażenie sklepu lekko zaniedbanego. Na regałach panuje jednak ład i porządek, tylko czystość posadzki pozostawia wiele do życzenia. Obsługa bardzo skupiona na tym, co w danej chwili robi-niestety, nie na kliencie. Zapytana o dany towar, wskazuje z daleka regał, na którym szukany towar powiniem "chyba" być. Z czterech kas czynna jedna. Czas mojego czekiwania z butelką wody mineralnej-16 minut. Zdenerwowana, niemiła i łaskę robiąca, że tam siedzi kasjerka, rzuca towarem na taśmę. Wydanie reszty widocznie sprawia jej trudność.
Typowa sieciówka. Na wejściu, mimo wczesnej godziny, zadeptana posadzka i jakieś drobne papiery w kącie. Asortyment dość duży, choć ceny niejednokrotnie zbyt wygórowane, np: za 10szt kołków rozporowych 8mm zapłacić trzeba więcej, niż za 100 szt takich samych w innym slepie. Trudno odszukać towaru z oferty gazetkowej, jak również trudno doprosić się o pomoc personel. Na osobę z dzieału elektro czekałem ponad 10 min. Przyszedł w końcu pan z innego działu i, choć się starał, nie potrafił mi pomóc. Między regałami dość czysto, lecz na regałach często nie można znaleźć cen do danego towaru-trzeba biegać do czytnika. Ogród zewnętrzy to obraz nędzy i rozpaczy: bałagan, zniszczone i pousychane kwiaty, rośliny ogrodowe i krzewy. Na materiałach budowlanych wszystko w porządku: ład, porządek i widoczne ceny. Przy kasie spora kolejka i wolno pacująca kasjerka. Generalnie nie zrealizowałem w tym sklepie swoich celów.
Wystawa sklepowa zachęcająca do wejścia. Personel kompetentny, chętnie udziela porad i wyjaśnień. Sklep przejrzysty, czysty i uporządkowany. Na bierząco układają na pólkach i regałach towar przeniesiony przez klientów w inne miejsce. Jedynie na regale z gazetami i czasopismami-zwłaszcza dla dzieci- lekki nieład. Zakupy w tym sklepie przebiegają szybko i sprawnie. Przy kasie lekki "korek" spowodowany obsługą tylko przy jednej kasie (a są dwie kasy), gdyż drugi pracownik w tym czasie udzielał pomocy innemu klientowi na sklepie. Ogólnie poziom sklepu dość wysoki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.