Jestem w trakcie remontu. odwiedziałam sklep w celu zakupu paneli lub desek na podłogę. Odwiedziałm kilka sklepów ale tylko w Komforcie udzielono mi fachowych porad i informacji. Od razu przywitał mnie Sprzedawca , pomógł wybrać produkt i wypozyczył próbkę do domu - to bardzo przydatne. Jutro jadę kupić - jest w czym wybierać i ceny atrakcyjne - trzeba szukać promocji.
niestety kolejny raz sie zawiodłam, niby banał potrzebowałm wkładki do zamka drzwiowego. Kupiłam jaką polecił mi sprzedawca. Po powrocie do domu okazało się że nie jest w tą stronę - myślałam że źle wybrałam produkt Pojechałam zwrócić lub zamienić.Gdy byłam juz przy pólkach okazało się że wszystkie wkładki są w ta samą stronę. Zanim znalazłam kogoś od danego działu potrwało to chwilę. Wreszcie udało się Pan wykładał nowy towar pytam się gdzie popełniłam błąd a sprzedawca na to że jak się kupuje chinskie zamki to tak jest i że wkładki są takie jakie są i nie wiadomo kiedy będzie dostawa tych które będą pasowały...Okazało się że wystarczyło wyciagnąc element z wkłądki i obrócić go w drugą stronę.....ale to już dowiedziałam się od kogoś innego..straciłam tylko czas i nerwy! dobrze że chociaz drzwi się zamykają...
Bardzo miła obsługa. Pani doradziła i pomogła w wyborze. Czysto schludnie i przyjemnie. Kupowałam łańcuszek i zależało Nam mi na dyżym rozmiarze oczek i atarkcyjnej cenie. To wszystko udało się w sklepie Apart.Na koniec ładne opakowanie i torebka. W sam raz na prezent , polecam wszystkim. Szczególnie salon w Port Łódź.
Niestety minus. Konsultant jest tylko miły i namolny w momencie chęci sprzedazy produktu inwestycyjnego. Potem człowieku radź sobie sam. Przepływ dokumentów trwa wieki.Wydawanie certyfikatu kolejny czas. Wszedzie dodatkowe dokumenty i szczerze mówiąc deinformacja. Faktycznie jak mówi reklama klienci mogli wypić tyle kaw w open gdyż wiele czasu trzeba poświęcić na załatwienie tam spraw na których nam zależy. Plus za infolinię która jest pomocna w bardzo technicznych działaniach online.
Niestety musze zlikwidowac konto w tym banku. Mam dosc. Oferta związana z opłatami i prowizjami jest tylko atrakcyjna na poczatku a póżniej po kilku miesiącach dochodzą kolejne opłaty lub podwyżki tych które były ofertą specjalną. Jezli masz przyznany kredyt do konta to uwazaj bo podniosa Ci oplate za niewykorzystanie go w miesiacu bagatela 25 zł. Ja rezygnuje! Infolinia nie potrafi udzielic dokladnych odpowiedzi. Formularzy likwidacji konta lub rezygnacji z usług szukaj jak wiatru w polu..;-)
Witam. Na wstępie chciałabym podziękować za zamieszczenie opinii dotyczącej usług mBanku. Jest mi niezmiernie przykro, że produkty oferowane przez mBank nie spełniły Pani oczekiwań. Jednakże chciałabym nadmienić, że każdy Klient przed podpisaniem umowy ma możliwość zapoznania się z pełną treścią umowy oraz z aktualną Taryfą Prowizji i Opłat. Z podanych informacji wynika, iż posiada Pani linię kredytową w rachunku firmowym - w przypadku tego produktu opłata za niewykorzystanie limitu została wprowadzona z dniem 1 czerwca 2009. Opłata ta nie ulegała zmianie - wynosi ona 3% w skali roku od niewykorzystanego limitu. W przypadku kiedy Klient wykorzystuje ponad połowę przynanego limitu, opłata ta nie jest naliczana. Mam nadzieję, że informacje te okażą się pomocne. Jeżeli mimo to zechce Pani zrezygować z produktów mBanku, niezbędne dokumenty znajdzie Pani na stronie mBanku w zakładce "Przydatne formularze". Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji również w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Joanna Włodarczyk mBank
W obecnych czasach...
W obecnych czasach kazdy z nas ma pewnie po kilka kont w róznych bankach. Ja tez zalozylam ponad rok temu konto w Polbanku skusila mnie ich % oferta. Niestety musze wystawic teraz negatywna opinie. Wykonanie jakiejkolwiek operacji w tym banku jest bardzo utrudnione. Za kazdym razem trzeba wracac do placówki. Likwidacja konta rowniez nie trwa sekundy ani nawet dnia. NIe proponuej rowniez zapomniec hasła do inetrentowego konta gdyz rowniez trzeba udac sie do placowki po nowe. Nie mam czasu na ten bank niestety. Wole troszke mniejszy % ale elastycznosc i nowoczesnosc. Pomijam wszystkie aspekty gospodarcze - kryzys w Grecji itd.
Szukałam drzwi do mojego stareg ieszkania. Pojechalam do Komfortu gdyz znajoma powiedziala ze maja drzwi juz w ofercie.Pełny profesjonalizm. Wypytałam się sprzedawcy o wszystko i dowiedziałam się wiećej niż w kazdym innym sklepie. Fajna ekspozycja i naprawdę przemili sprzedawcy. Kobiecie na pewno pomogą:-)
niestety tak jak w wiekszosci takich marketow uzyskanie dokladnej infromacji graniczy z cudem. Chcialam zakupic drzwi. Nie dosc ze czekalam ponad 10 min az podejdzie odpowiednia osoba to Eksepdient nie byl w ogole przygotowany nie umial mi w niczym doradzic nie potrafił nawet okreslic z czego są drzwi. Porażka.
Muszę pochwalić obsługę i sklep. Rzadko odwiedzam ten sklep ale ostatnia wizyta naprawdę była miła. W sklepie od razu mnie przywitano, chciałam zakupić mały dywan do dziecka do pokoiku. Pan pokazał chyba kilkanaście wzorów - jestem raczej wybredna:-) cierpliwie przerzucał dywany aż spodoba mi się jakiś. W tym czasie mała mogła porysowac przystoliku co ułatwiło sprawę cana była ok, obsługa tez, produkt jaki chciałam.Polecam wszystkim mamom.
niestety to moj pierwszy wpis i negatywny. Chcialam ze znajomymi dzisiaj milo spedzic czas no i dobrze zjesc. Klener nie podchodzil przez 15 min - bylo troche ludzi ale 15 min to już za dużo.Jak laskawie podszedl i złożyliśmy zamownie licząc na szybszą realizację też się zawiedliśmy kolejne 35 min - wielkość dań nie przypomina już tych sprzed kilku lat - nie polecam długo, mało i smak nie ten sam co kiedyś.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.