Dobrze. Ocena tej firmy według mojego mniemania jest negatywna. Nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia. Oferowane produkty należą według mnie do najdroższych pośród konkurencji. Wygląd miejsca w porządku. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Wrażenia są, jak najbardziej pozytywne. Zawsze, gdy odwiedzam ten bank, obsługa zasługuje na pochwałę. Wygląd miejsca wzorowy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Ogólne wrażenia zaliczam do pozytywnych. Obsługa wspaniała jak żadna inna. Kompetencje i wiedza personalu również dobra. Wygląd miejsca obsługi jak przystało na firmę finansową znakomity. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Podczas robienia zakupów w tym supermarkecie głównym minusem był brak płynności oraz brak możliwości przejścia w alejce, gdzie znajdują się między innymi wody lub soki. Towar jak i opakowania po towarze leżą na ziemi i uniemożliwiają jakiekolwiek poruszanie się jednocześnie dwóch lub więcej ilości osób. Według mojej opinii drugim minusem są kolejki, jeśli personel widzi, iż tworzy długa kolejka do kasy to powinien odpowiednio reagować. Poza tym bez zastrzeżeń.
Bardzo dużym atutem w tym markecie jest duża wszechstronność, jest dużo miejsca w alejkach między regałami, jest duży asortyment, rewelacyjnie poukładany od a do z.
Bardzo mi się podoba jak pracownik Orlenu jest miły gdy mnie obsługuje. Sytuacja powtarza się każdorazowo, wiec jestem jak najbardziej zadowolony, duży plus.
Wracając ze spotkania ze znajomymi, zauważyłem, że brakowało mi paliwa w samochodzie, i aby go zatankować podjechałem na stację Orlen w swoim mieście Włoszczowa przy ulicy Jędrzejowskiej. Przy dystrybutorze nie było akurat nikogo, więc sam musiałem przebrnąć przez proces tankowania, ale z uwagi na to, iż nie potrzebowałem, wtedy pomocy ze strony pracowników, więc sobie spokojnie poradziłem. Po przejściu do kasy obsłużył mnie pewien Pan, który już na wstępie użył zwrotów grzecznościowych, tj. dzień dobry, dziękuję i na końcu do widzenia. Lubię jak personel używa takich słów, więc bardzo mi się to podobało i jednocześnie wiem, że wpłynie to znacząco na przyszłe moje decyzję o firmie, u której będę tankował swój samochód. Wizyta na stacji Orlen nie trwała długo. Firma Orlen dba o swoich klientów. Moje odczucia są jak najbardziej pozytywne.
Będąc w galerii echo w Kielcach wstąpiłem do empik cafe, w którym jeszcze nie byłem, więc chciałem sprawdzić ich ofertę oraz smak proponowanych produktów. Na pierwszy rzut oka miła i sympatyczna obsługa. Wraz z koleżanką, która wtedy mi towarzyszyła zamówiłem bardzo mocną i dużą kawę oraz shake'a waniliowego. Zamówienie zostało złożone, więc poszliśmy sobie usiąść. Po chwili Pani, która nas obsługiwała zawołała, iż kawa i shake już są, po czym zostawiła je na ladzie, w związku z tym musiałem po nie iść. Z uwagi na to, że empik to bardzo znana firma, więc z mojego punktu widzenia zamówione produkty w tym przypadku powinny być doniesione do stolika przez osobę sprzedającą, a nie przez klienta, który musi specjalnie po nie wstawać. Ale to nic w porównaniu, z tym jak już zasmakowaliśmy tego co sam do stolika sobie przyniosłem. Zamówiona kawa miała być mocna, a dostaliśmy tak słabą, że nie mogliśmy uwierzyć, że to kawa. Następne zamówienie to shake waniliowy. Szczerze spodziewałem się normalnego smacznego shake'a, dostałam natomiast zabarwioną na biało wodę pomieszaną z lodem, w wyniku czego shake, na którego miałem ochotę w ogóle nie przypominał go w smaku, jak i wyglądem. Ponadto powyższe produkty, mimo marnej jakości, były zdecydowanie droższe, niż u konkurencji, co świadczy o niekoniecznie pozytywnej opinii dla firmy empik.
Wybrałem się do kina helios na długo oczekiwany przeze mnie film w 3D. Podszedłem oczywiście do wolnej kasy w celu zakupienia biletu. Pani, która wydała mi owy bilet, mimo młodego wieku sprawiała wrażenie osoby pewnej i doświadczonej. Odpowiadała ona jasno i konkretnie na zadane przeze mnie pytania odnośnie danego filmu. Z uwagi na to, iż byłem lekko spóźniony zostałem obsłużony szybko i sprawnie, tak jak tego chciałem. Następnie podszedłem do Pana, który sprawdza bilety, mimo mego spóźnienia stał on na swoim stanowisku, w związku z tym widać było, że czekał cierpliwie do ostatniego klienta. Kiedy dotarłem już na salę kinową, stała tam osoba wydająca okulary w 3D. Kiedy film już się zaczął, założyłem okulary na oczy i ku zdziwieniu były one brudne na szkłach, w związku z czym musiałem je przetrzeć. Sama sala i przestrzenie między siedzeniami były czyste i wysprzątane, więc plus dla personelu sprzątającego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.