Opinia użytkownika: klient_62
Dotycząca firmy: empik cafe
Treść opinii: Będąc w galerii echo w Kielcach wstąpiłem do empik cafe, w którym jeszcze nie byłem, więc chciałem sprawdzić ich ofertę oraz smak proponowanych produktów. Na pierwszy rzut oka miła i sympatyczna obsługa. Wraz z koleżanką, która wtedy mi towarzyszyła zamówiłem bardzo mocną i dużą kawę oraz shake'a waniliowego. Zamówienie zostało złożone, więc poszliśmy sobie usiąść. Po chwili Pani, która nas obsługiwała zawołała, iż kawa i shake już są, po czym zostawiła je na ladzie, w związku z tym musiałem po nie iść. Z uwagi na to, że empik to bardzo znana firma, więc z mojego punktu widzenia zamówione produkty w tym przypadku powinny być doniesione do stolika przez osobę sprzedającą, a nie przez klienta, który musi specjalnie po nie wstawać. Ale to nic w porównaniu, z tym jak już zasmakowaliśmy tego co sam do stolika sobie przyniosłem. Zamówiona kawa miała być mocna, a dostaliśmy tak słabą, że nie mogliśmy uwierzyć, że to kawa. Następne zamówienie to shake waniliowy. Szczerze spodziewałem się normalnego smacznego shake'a, dostałam natomiast zabarwioną na biało wodę pomieszaną z lodem, w wyniku czego shake, na którego miałem ochotę w ogóle nie przypominał go w smaku, jak i wyglądem. Ponadto powyższe produkty, mimo marnej jakości, były zdecydowanie droższe, niż u konkurencji, co świadczy o niekoniecznie pozytywnej opinii dla firmy empik.