W dniu dzisiejszym odwiedziłam sklep obuwniczy, kiedy błądziłam wzrokiem po półkach, pojawiła się pracownica i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Skorzystałam z pomocy owej osoby, wspólnie szukałyśmy obuwia, które by mnie satysfakcjonowało. Pomoc osoby z personelu okazała się niezbędna, swoim profesjonalizmem i zaangażowaniem, wzbudziła moje zaufanie. W gruncie rzeczy ze sklepu wyszłam z dwiema parami butów, uważam zakup za trafny. Ogólnie sklep wyglądał czysto, ekspozycja wystawki przyciągała wzrok, a towar ułożony był w sposób estetyczny
Podczas zakupów w sklepie, zatrzymałam się przy stoisku mięsnym, obsługująca mnie pracownica, była bardzo miła. Poleciła mi towar z oferty promocyjnej oraz podała produkty o które prosiłam, stoisko wyglądało estetycznie było czysto i schludne. Ogólnie sklep wyglądał dobrze zwłaszcza jeśli chodzi o dostępność towarów promocyjnych, jak i ze stałego asortymentu.
Podczas mojej wizyty w sklepie zauważyłam pracownice, która w profesjonalny sposób doradzała klientce w doborze eleganckiej kreacji. Wybrałam dwie kurtki i podeszłam do lustra, przymierzyłam jedną z nich, spojrzałam w stronę miłej pracownicy, ta od razu podeszła do mnie. Patrzyła na mnie, oceniała, doradzała, odczułam zaangażowanie w zachowaniu owej osoby. Wizualnie sklep wyglądał bardzo ładnie, ekspozycja promocji ułożona estetycznie.
Po wejściu do sklepu, zaczęłam się rozglądać, szukałam eleganckiej torebki. Zwróciłam uwagę na regał z wyprzedażą, podeszłam do niego jednak na żadnej torebce nie było ceny. Zauważyłam osobę z personelu, która zajęta była przyjmowaniem reklamacji, zapytałam jakie są ceny tych torebek, pracownica spojrzała na torebkę, którą akurat trzymałam w ręce, w rezultacie nie uzyskałam odpowiedzi.
Podczas mojej wizyty, trwała zmiana ekspozycji w związku z czym na sklepie panował lekki bałagan. Pracownicy nie zwracali zbytnio uwagi na klientów obecnie przebywających w sklepie, jednak na zadawane pytania odpowiadali grzecznie i kulturalnie. Moim zdaniem takie zmiany powinny odbywać się po zamknięciu, lub ewentualnie w godzinach rannych, gdy liczba klientów jest znacznie mniejsza.
Po wejściu do sklepu pracownica podeszła do mnie i zapytała czy może mi w czymś pomóc, wytłumaczyłam więc jakich butów poszukuję, odpowiedziała tylko, że w tym sklepie ich nie znajdę. Oczekiwałam troszeczkę innej odpowiedzi, jeżeli pracownica zaproponowałaby mi jakiś inny model być może zmieniłabym zdanie co do zakupu.
Podczas wizyty w sklepie, zwróciłam się do pracownicy o pomoc w odnalezieniu testera do cieni, którymi byłam zainteresowana. Pracownica pomimo, iż była zajęta obsługą dość wymagającej klientki, przeprosiła ją na moment i udzieliła mi pomocy. W między czasie odpowiedziała na pytanie, które zadała jej jeszcze jedna klientka. Myślę, że pracownica mimo chaosu, utrzymała podzielność uwagi i doskonale poradziła sobie z obsługą, tak by każda z nas była zadowolona.
Podczas mojej wizyty w aptece, obsługiwały dwie panie farmaceutki w związku z tym nie musiałam długa czekać w kolejce. Zostałam obsłużona w kulturalny sposób, kiedy zapytałam o informacje dotyczącą pewnego leku, otrzymałam wyczerpującą odpowiedź.
Chcąc wysłać kupon wstąpiłam do Totalizatora Sportowego, jedna z pań była zajęta obsługą, poprosiła mnie abym przeszła do kasy obok. Niewysoka kobieta w średnim wieku o blond włosach, wysłała mój kupon, zaproponowała kilka różnych zdrapek oraz wyjaśniła mi zasady nowej gry. Wyraziła się w tak jasny i zrozumiały sposób, że zainteresowałam się i postanowiłam spróbować owej gry. Dzięki takim osobom wzrasta nasza wiedza na poszczególne tematy, świadomie możemy spróbować czegoś nowego.
Poczta Polska. Całkiem przyjemna atmosfera, kasjerka sprawnie obsługiwała klientów, używała przy tym grzecznościowych zwrotów. Gdy zwiększyła się kolejka, otwarta została kolejna kasa. Ustawienie półek mimo uporządkowanego na nich towaru, wizualnie sprawiało wrażenie nieładu. Na stoliku i na podłodze znajdowało się kilka papierków pozostawionych przez klientów.
Sklep House. Zaraz po wejściu do sklepu zostałam grzecznie przywitana. Ciemnowłosa młoda dziewczyna, która zajęta była układaniem towaru, zaproponowała swoją pomoc. Korzystając z uprzejmości i porad kobiety przymierzałam ciekawe rzeczy, gdy podeszłam do kasy moją uwagę przykuł sportowy zegarek. Kasjerka zaprezentowała mi kilka modeli i kolorów, oczywiście zdecydowałam się kupić jeden z nich. Obsługa była bardzo życzliwa, towar ułożony, czystość nienaganna. Polecam zakupu w tym sklepie.
Wizyta w sklepie CCC.Drzwi oraz witryny sklepu były czyste, wnętrze uporządkowane.Na sali sprzedaży panował porządek i ład. Pomimo zmiany ekspozycji w danym momencie,był pełny dostęp do towaru. Po wejściu do sklepu Pani z obsługi przywitała się i zaoferowała swoją pomoc. Okazało się, że nie ma rozmiaru butów którego szukałam, kasjerka obsługująca kasę fiskalną chętnie sprawdziła, czy owe obuwie jest dostępne w pobliskich sklepach. Pracownice były estetycznie ubrane w białe bluzki i czarne spodnie, obie miały ciemne włosy. Profesjonalizm oraz życzliwa atmosfera panująca w sklepie sprawiają, że Klienci chętnie wracają ponownie.
Wizyta w sklepie Real.Najbliższe otoczenie sklepu, strefa wejścia oraz podłoga na sali sprzedaży w należytym porządku.Produkty znajdujące się na półkach uporządkowane, oferta wyeksponowana w sposób czytelny i przejrzysty. Sprzedawca którego poprosiłam o pomoc nie poświęcił mi odpowiedniej ilości czasu oraz nie udzielił mi wystarczających instrukcji, aby odszukać dany produkt. Sprzedawcą był wysoki, młody mężczyzna o jasnych włosach i niebieskich oczach, był ubrany w białą koszulkę i szare spodnie, na prawym policzku miał niewielką bliznę . Kasjerka obsługująca kasę fiskalną była szatynką o zielonych oczach, miała na sobie jasną bluzkę do której był przypięty identyfikator z imieniem. Pani Ania bo tak miała na imię przywitała mnie werbalnie,nawiązując kontakt wzrokowy, szybko i sprawnie obsłużyła i życzyła miłego dnia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.