Robię zakupy w sklepach Biedronka od wielu lat. Ogólnie jestem zadowolona z asortymentu i obsługi w każdym sklepie, nigdy nie zdarzyło mi się, żeby któryś pracownik nie pomógł mi w obsłudze, w przeciwieństwie do innych sklepów. Tym razem byłam na zakupach w sklepie w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Kapicy, gdzie razem z mamą (która jest starszą osobą i stałą klientką tego sklepu) przyszłyśmy zakupić konkretny produkt z gazetki promocyjnej. Pomimo dobrze oznaczonego asortymentu, nie mogłam znaleźć tego czego szukałam. Kiedy po raz kolejny obeszłam regał, na którym miał znajdować się produkt, z pomocą przyszła mi ekspedientka, która sama zapytała czego poszukuje. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) poprosiła, żebym razem z mamą chwilę poczekała a ona pójdzie poszukać w magazynie produktu. Po chwili oczekiwania ekspedientka wróciła z uśmiechem wręczając mi poszukiwany produkt, i pytając czy jeszcze może nam jakoś pomóc, a na koniec życzyła nam miłego dnia. Pani była bardzo sympatyczna a przede wszystkim nastawiona pozytywnie do klienta, jednocześnie widać że nie była tam za karę i nie ma problemu z obsługą klientów, nawet tych wymagających, bo miałam kilka pytań o produkt. Jestem zachwycona tą młodą dziewczyną, bo jej uprzejmość i chęć pomocy była na wysokim poziomie a jakość przy obsłudze klienta to dziś najważniejszy aspekt dla klienta. Życzę Biedronce więcej takich pracowników, jak pani, bo każdy pracownik jest człowiekiem i ma swoje problemy ale w pracy z klientem ważna jest empatia do ludzi i komunikacja, co w tym przypadku zasługuję na dużą pochwałę. Chętnie wrócę na zakupu do tego sklepu. Pozdrawiam
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment,
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Zdaje sobie sprawę z tego, że kobiety miewaja lepsze i gorsze dni ale pani (blondynka, ok. 40 lat) obsługujaca mnie w tej drogerii, po prostu była niedouczona, żeby zbędnie nie relatywizować i pisać że była nie miła itd. Kupowałam tanią odżywkę do włosów i przy płaceniu, pani próbowała mnie przekonać, ze bezsensu oszczędzam, bo kupując większe opakowanie nie przepłacę. Podziękowałam ale pani dalej usilnie chciała mnie przekonac do swojej racji, po czym zaproponowala mi odżywke do paznokci, która była w promocji, mówiąc " że jak sobie zdejme to co mam na paznokciach to na pewno mi sie przyda". Pracuję w handlu i sprzedaży bezpośredniej od blisko 15 lat, jeśli tak wyglada język korzyści to ja otwarcie powinnam zapytać, z jakiego kremu na zmarszczki ta pani korzysta, bo na pewno takiego nie warto kupować. Nie wiem czy byłam do kogoś podobna, kogo ta pani nie lubi, czy zazdrosna że lepiej wygladam od niej ale obrażanie klienta to kiepski sposób na godne reprezentowanie firmy.
Duży sklep odzieżowy, w którym wszystko jest poukładane a właściwie powieszone. Obługa pomocna i miła. Sklep czysty i zadbany, kupony rabatowe zachęcają do kolejnych odwiedzin tego miejsca. Jedyny minus to za mało przymierzalni, jak na tak dużą powierzchnię sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.