Obserwacja dotyczy jednego kierunku na Uniwersytecie w Białymstoku.Niski poziom wiedzy wykładowców. Nieuczciwe ocenianie studentów. Mszczenie się na studentach. Chętne przyjmowanie prezentów przez wykładowców. Większość wykładowców to stara kadra która powinna być wymieniona gdyż tworzy się tzw uczelnia rodzinna
Bardzo nie miła obsługa. Nie wyjaśnienie zgłoszonego problemu. Telefon zwrócony na gwarancję wrócił lecz były widoczne zadrapania na obudowie. Mała wiedza na temat świadczonych usług. Brak zainteresowania klientem. Jeśli chodzi o cenę usług to jest zbyt droga. Pobierane są opłaty bez wiedzy klienta. Mając wyłączony internet w telefonie opłaty za jego korzystanie były naliczane
Szanowna Pani Ewo, bardzo nam przykro, że Pani doświadczenia ze współpracy z naszą siecią nie są tak pozytywne, jak wszyscy byśmy tego chcieli. Wymieniane przez Panią niedogodności są ostatnimi okolicznościami, w których chcemy stawiać naszych Klientów. Z uwagą zbieramy i analizujemy głos Pani i każdego naszego obecnego bądź potencjalnego Klienta, ponieważ to Państwa spojrzenie jest dla nas drogowskazem, w którym kierunku mamy się rozwijać i doskonalić. Wyrażamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się sprostać Pani oczekiwaniom i będzie Pani mogła wystawić nam najwyższą ocenę. Zachęcamy do odwiedzania nas w internecie: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Nie kompletne doinformowanie...
Nie kompletne doinformowanie klienta na temat świadczonych usług. Bezpodstawne pobieranie opłat bez wcześniejszej informacji na ten temat. Wysokie opłaty za prowadzenie rachunku, brak interesujących ofert dla klientów indywidualnych, zwłaszcza jeśli chodzi o studentów. Obsługa trwa dość długo. Przy 3 okienkach kasowych otwarte jest tylko 1.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.