Bardzo szeroki asortyment, produkty niezłej jakości, przy zachowaniu przyzwoitej ceny. Sprzedawcy w większości przypadków, są specjalistami na swoich działach, co owocuje sporą wiedzą o produkcie i fachowym doradztwem. Zdarzają się wpadki, np. na stronie są promocje, które już są nieaktualne.
Od lat kupuję obuwie ECCO, niestety zauważam spadek jakości produktów. Obsługa w sklepach stacjonarnych jest miła i pomocna, widać, że firma kładzie na to duży nacisk.
Ceny konkurencyjne, jednak w większości przypadków, sama obsługa (sprzedawcy) niesympatyczna i zdawkowa. Również ogólny wygląd sklepów (porządek, ułożenie produktów) pozostawiają wiele do życzenia.
Mimo, że zmniejszyła się ilość zmian w regulaminach prowadzenia konta w mBank, informacje które są wysyłane klientom, nie są jasne i klarowne. Gdyby ktoś dziś mnie zapytał o koszt jaki ponoszę z racji poosiadania rachunków w tym banku, to nie jestem w stanie odpowiedzieć, bez dokładnego tego sprawdzenia.
Zakupiłem obuwie za pośrednictwem strony internetowej z dostawą za pośrednictwem paczkomatu. Czy to z pośpiechu, czy też nieuwagi, jako paczkomat odbiorczy wybrałem w miejscowości o nazwie takiej samej jak moja, lecz zlokalizowanej na drugim krańcu naszego kraju. Postanowiłem poprosić o pomoc.
Konsultant infolinii eObuwie okazał się bardzo pomocny, proponując najprostsze i najszybsze rozwiązanie sprawy, mianowicie ponowne zamówienie towaru, już do właściwego paczkomatu. Natomiast towar, który omyłkowo podróżował na przeciwny kraniec Polski, z "automatu" wróci do sklepu, gdy nie zostanie odebrany.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.