Opinie użytkownika (18)

Bardzo szeroki asortyment,...
Bardzo szeroki asortyment, produkty niezłej jakości, przy zachowaniu przyzwoitej ceny. Sprzedawcy w większości przypadków, są specjalistami na swoich działach, co owocuje sporą wiedzą o produkcie i fachowym doradztwem. Zdarzają się wpadki, np. na stronie są promocje, które już są nieaktualne.

alpin

12.02.2024

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od lat kupuję...
Od lat kupuję obuwie ECCO, niestety zauważam spadek jakości produktów. Obsługa w sklepach stacjonarnych jest miła i pomocna, widać, że firma kładzie na to duży nacisk.

alpin

12.02.2024

ECCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bardzo duża dostępność...
bardzo duża dostępność leków, olbrzymim plusem, jest możliwość odbioru przesyłki w lokalnej aptece będącej w sieci DOZ

alpin

12.02.2024

Dbam o Zdrowie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży asortyment,...
Bardzo duży asortyment, profesjonalna obsługa, ceny jednak minimalnie wyższe, niż w konkurencyjnych sklepach.

alpin

12.02.2024

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię tę...
Bardzo lubię tę sieć sklepów, ze względu na niezły stosunek ceny do jakości, uprzejmość personelu i ogólną schludność sal sprzedażowych.

alpin

12.02.2024

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ceny bardzo wysokie,...
Ceny bardzo wysokie, same sklepy najczęściej klaustrofobiczne, bardzo często ceny pod produktami są nieaktualne, lub dotyczą innego produktu.

alpin

12.02.2024

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podoba mi się...
Podoba mi się w tej sieci sklepów jakość produktów, uprzejmość obsługi i całkiem spora ilość promocji.

alpin

12.02.2024

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Markety o nieco...
Markety o nieco mniejszym asortymencie, jednak przyzwoitej jakości produkty.

alpin

12.02.2024

Dino

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ceny konkurencyjne, jednak...
Ceny konkurencyjne, jednak w większości przypadków, sama obsługa (sprzedawcy) niesympatyczna i zdawkowa. Również ogólny wygląd sklepów (porządek, ułożenie produktów) pozostawiają wiele do życzenia.

alpin

12.02.2024

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko dokładnie tak,...
Wszystko dokładnie tak, jak powinno być. Jak dotąd, bowiem nie miałem jeszcze okazji doświadczyć czy to zwrotów, czy reklamacji.

alpin

12.02.2024

oponeo.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
coraz bardziej utrudnione...
coraz bardziej utrudnione procedury zakładania konta.

alpin

12.02.2024

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dość spory wybór...
Dość spory wybór filmów, jednak nie oszałamiający. Zdarzają się problemy z logowaniem.

alpin

12.02.2024

Disney+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Usługi są w...
Usługi są w konkurencyjnych cenach, jednak ich jakość bywa zawodna.

alpin

12.02.2024

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Procedury, mimo, że...
Procedury, mimo, że maksymalnie uproszczone, wydają się dawać pełne bezpieczeństwo zawieranych umów.

alpin

12.02.2024

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mimo, że zmniejszyła...
Mimo, że zmniejszyła się ilość zmian w regulaminach prowadzenia konta w mBank, informacje które są wysyłane klientom, nie są jasne i klarowne. Gdyby ktoś dziś mnie zapytał o koszt jaki ponoszę z racji poosiadania rachunków w tym banku, to nie jestem w stanie odpowiedzieć, bez dokładnego tego sprawdzenia.

alpin

12.02.2024

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Asortyment i ceny...
Asortyment i ceny ok, zbyt duża presją wywierana na klientach w kwestii gwarancji i usług dodatkowych.

alpin

07.06.2023

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Są mało elastyczni...
Są mało elastyczni jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów

alpin

12.05.2023

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłem obuwie za...
Zakupiłem obuwie za pośrednictwem strony internetowej z dostawą za pośrednictwem paczkomatu. Czy to z pośpiechu, czy też nieuwagi, jako paczkomat odbiorczy wybrałem w miejscowości o nazwie takiej samej jak moja, lecz zlokalizowanej na drugim krańcu naszego kraju. Postanowiłem poprosić o pomoc. Konsultant infolinii eObuwie okazał się bardzo pomocny, proponując najprostsze i najszybsze rozwiązanie sprawy, mianowicie ponowne zamówienie towaru, już do właściwego paczkomatu. Natomiast towar, który omyłkowo podróżował na przeciwny kraniec Polski, z "automatu" wróci do sklepu, gdy nie zostanie odebrany.

alpin

05.05.2023

eobuwie.pl

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi