Opinie użytkownika (1)

Mam dobre wspomnienia,...
Mam dobre wspomnienia, związane z zakupem w tym sklepie. Nabyłam w nim okap firmy Teka DHX 90P oraz płytę ceramiczną Electrolux EHS 60300P. Zamówienie złożyłam 14 grudnia i jego realizacji spodziewałam się dopiero po świętach (z uwagi na zamieszanie, jakie panuje w tym czasie w sklepach). Jak się jednak okazało, sprzęt pojawił się w domu już 21 grudnia. Zapakowany był starannie. Opakowanie bardzo dobrze chroniło przed wszelkimi uszkodzeniami. Towar dotarł też w komplecie. Sklep nie wysłał do mnie maila, z informacją kiedy mogę spodziewać się sprzętu, natomiast w dniu dostawy miałam telefon od dostarczyciela, w celu uzgodnienia odpowiadającej mi godziny jego przyjazdu. Jeśli chodzi o transport, zamówiłam dostawę z elektromarketu (nie kuriera). Pan był uprzejmy, w jego obecności dokładnie obejrzałam sprzęt. Jedynym minusem była późna pora jego przybycia - (o ile dobrze pamiętam) ok. godz. 22.00. Dzwonił jednak wcześniej kilkakrotnie, ustalając ze mną czas dotarcia (początkowo miał być ok. godz. 20.00-21.00, jednak skończyło się, bodajże, na 22.00 z minutami). Poza samym dostawcą, nie miałam żadnego kontaktu z osobami obsługującymi klienta, zatem nie mogę wypowiedzieć się w tym temacie. "Całość" oceniam bardzo dobrze.

aleksandra.1

30.12.2009

Elektromarket.pl

Placówka

Warszawa, ul. Łopuszańska 5/7

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi