Elektromarket.pl

(3.55)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (177 z 201)

Zapłaciłam za ekspres,...
Zapłaciłam za ekspres, dzisiaj powinno być ale zadzwoniłam i powiedziano że jutro będzie. W tym sklepie zamówiłam tylko ze względu na ekspresową wysyłkę. NIE POLECAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE.

Klient_isaz

09.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Średnia cena
Średnia cena

mmmoonniikkaa

27.02.2024

Placówka

Katowice, Al. Rozdzieńskiego 170

Nie zgadzam się (0)
Jast poprostu najlepszy...
Jast poprostu najlepszy...

Klient_FFT7C

26.03.2023

Placówka

Kraków, ul. Władysława Żeleńskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam wszystkim...
Serdecznie polecam wszystkim Sklep Electromarket.pl. Kupuję w tym sklepie internetowym już nie pierwszy raz i zawsze jestem zadowolona. Towary mają najwyższej jakości, a obsługę na bardzo wysokim poziomie. Odpowiadała mi również błyskawiczna realizacja zamówienia. Polecam sklep tym, którzy cenią sobie szybkość realizacji zamówienia w połączeniu z doskonałą jakością towaru.

zarejestrowany-uzytkownik

27.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fajny sklep. Błyskawiczna,...
Fajny sklep. Błyskawiczna, wysyłka. Szybka odpowiedź na maila. Bardzo rzetelny sklep. Polecam. Kupiłam odkurzacz, który pracuje rewelacyjnie. Na minimalnych obrotach prawie w ogóle go nie słychać, a na wysokich to ciągnie jak szalony. Naprawdę polecam. Teraz sprzątanie jest dla mnie tylko przyjemnością.

Magdalen_2

18.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kolejnym sklepem obserwowany...
Kolejnym sklepem obserwowany m przeze mnie był sklep Electromarket.pl. Sklep ten specjalizuje się w sprzedaży online produktów elektronicznym i elektrycznych. Sklep nie ma zbyt szerokiej gamy produktów. Ponadto ich ceny nie są oszałamiająco tanie. Sklep nie ma też żadnych specjalnych promocji oraz dodatkowych bonusów i odstaje pod tym względem od konkurencji. Plus to łatwo dostępna infolinia dla klientów, którzy nie są na coś zdecydowani lub mają z czymś problem. Udostępnione są dwa numery w razie aktualnej rozmowy jednego konsultanta. Do sklepu podchodzę sceptycznie. Sklep ten niczym mnie nie zachęcił, ale też nie zniechęcił, więc pozostawiam ocenę pozytywną.

Yankess

23.08.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc na stronę...
Wchodząc na stronę sklepu internetowego elektromarket.pl zauważyłem bardzo dużo reklam różnych produktów będących w tym sklepie. Można tam znaleźć artykuły rtv, agd ,armatura, motoryzacja,dla dzieci, elektronarzędzia,telekomunikacja, biuro. Firma ta ma laur rzetelności jak również był laureatem jakości obsługi.

zalogowany_użytkownik

17.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
ZDECYDOWANIE ODRADZAM I...
ZDECYDOWANIE ODRADZAM I OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!Wszystko będzie wyglądać pięknie dopóki nie złożycie zamówienia - potem mają już Was gdzieś. Zdecydowałem się zapłacić wyższą niż w innych sklepach cenę za lodówkę, gdyż szukałem terminowej dostawy - z możliwością umówienia się na konkretny dzień i konkretną godzinę. I telefonicznie zapewniano mnie że to będzie możliwe, potwierdzono dzień dostawy, godzina transportu też rzekomo miała być do wyboru. Możliwości negocjacji cenowych brak, ale zapewniano mnie że wyższe ceny wynikają z najlepszej na rynku gwarancji. No i życie zweryfikowało te kłamstwa dość dotkliwie.Dostawa lodówki opóźniła się o 2 dni co zupełnie zdezorganizowało mi zaplanowane działania. Ale electromarket oczywiście nie widzi w tym problemu. Godzina dostawy, którą miałem sobie wybrać została mi narzucona. "O tej porze albo wcale". Panowie, którzy przywieźli mi lodówkę zostawili śmietnik na klatce (kartony, pokruszony styropian, taśmy itd) i wcale nie poczuwali się do obowiązku posprzątania tego bałaganu. Lodówkę wstawiono mi na miejsce jeszcze oklejoną taśmami zabezpieczającymi. Po ich mozolnym pousuwaniu okazało się, że jedna z półek wewnętrznych jest wadliwa. Postanowiłem zatem sprawdzić tę "najlepszą na rynku gwarancję" Złożenie reklamacji jest możliwe tylko przez ich stronę - nie dostajecie żadnego potwierdzenia jej przyjęcia. Moje telefoniczne monity o potwierdzenie otrzymania reklamacji kończyły się niczym (zazwyczaj rozłączano mnie próbując "przełączyć" do właściwej osoby, w końcu obiecano przysłanie potwierdzenia - i była to kolejna obietnica bez pokrycia). Potwierdzenie otrzymałem dopiero po żądaniu wysłanym mailem. A sama reklamacja - bardzo długo rozpatrywana - ostatecznie załatwiona odmownie (bo podpisałem przyjęcie sprzętu bez wad). Trzeba było przytrzymać pewnie tych gości od transportu przez pół godziny i kazać im pousuwać wszystkie taśmy zabezpieczające, którymi posklejane były półki i inne wewnętrzne elementy na czas transportu - dopiero wtedy można było zobaczyć wadę zamaskowaną taką taśmą. Wadę - dodam - ewidentnie powstałą już na etapie produkcji, zatem producent bez problemu powinien wymienić taką półkę. Ot, sklep po prostu ma Klientów gdzieś - kupuję dużo, ale pierwszy raz spotkałem się z takim lekceważeniem.Tak wygląda ich najlepsza gwarancja na rynku - nie dajcie się na to nabrać! Są inne sklepy, w których Klienta naprawdę się szanuje - przed electromarket.pl z całego serca OSTRZEGAM KAŻDEGO kto nie chce mieć kłopotów!

Piotr_1766

15.07.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiony towar był...
Zamówiony towar był zgodny z opisem, mogę ten sklep ocenić pozytywnie ponieważ wysyłka była ekspresowa, solidna firma,bardzo dobry kontakt, ceny bardzo przyzwoite, W przyszłości dokonując zakupów przez internet nie będę miał wątpliwości do jakiego sklepu uderzyć abym był zadowolony i usatysfakcjonowany.

Paweł_1386

27.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Realizowałem dość duże...
Realizowałem dość duże zamówienie. Jestem zadowolony. Wszelkie wątpliwości były na bieżąco wyjaśniane telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Towar zgodny z zamówieniem. Ceny jedne z najniższych. W sytuacji braku możliwości dostarczenia dokładnie tego towaru co w zamówieniu z powodu producenta już po zapłacie - zwrot pieniędzy nastąpił natychmiast. Polecam zakupu w tym sklepie.

zarejestrowany-uzytkownik

14.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Polecam ten sklep....
Polecam ten sklep. Szybko zrealizowali moje zamówienie, a poza tym na bieżąco byłam informowana mailowo o statusie przesyłki. Towar dotarł w idealnym stanie, bardzo ładnie zapakowany w oryginalny karton. Cena też była bardzo atrakcyjna w porównaniu z ceną tego samego produktu w sklepie RTV AGD. Polecam!!!

zarejestrowany-uzytkownik

26.04.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wielu nieudanych...
Po wielu nieudanych próbach zakupu sprzętu RTV w innych sklepach trafiłem do tego sklepu.I przyznam, że jestem zadowolony.Cena za TV była atrakcyjna, cena za dostawę oraz termin realizacji także był do przyjęcia. Po potwierdzeniu zakupi otrzymałem informację, że zamówienie jest w trakcie realizacji.Po 3 dniach zadzwoniłem do sklepu i zapytałem o planowany termin dostawy, okazało się, że był on dalece niezadowalający. Dnia kolejnego otrzymałem info, że towar będzie u mnie już za 30 minut.Ogólnie sklep jest warty polecenia, obsługa stara się realizować wszystko zgodnie z zaleceniami klienta. Warto :)

Łukasz_1618

26.04.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
super sklep internetowy...
super sklep internetowy wszystko na +5 superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrPolecammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmw 100%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Maciejo

07.04.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
zakupiłam okap kuchenny...
zakupiłam okap kuchenny teleskopowy,towar doszedł szybko,kontakt dobry,polecam.Okap Amici również mogę polecić,jest cichy,mimo,że na innych forach pisano o nim,że głośno chodzi.Nie wiem dlaczego takie wypowiedzi były,ja mam okap Amici kominowy i ten to faktycznie na 3 biegu potwornie hałasuje.Ten na 3 biegu jest cichy,także jeżeli zależy komuś na ciszy to polecam

ameba40

29.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
w okresie od...
w okresie od grudnia2011 do marca 2012 prowadziłam rozmowy i zamawiała sprzęt AGD i wszystko było przygotowane bez problemów , Spotakałam się z radami, wyjaśnieniami, ze na niektóre zeczy trzeba poczekać 2-3 dni lub przy powaznych i nietypowych zamówieniach zapłacić. Towar był bez zarzutu. dostarczono w uzgodnionym ternminie . Szkoda tylko , że nie ma bonusów od wartośći zakupu, ale cena jest jak na warszawski rynek dobra.

zarejestrowany-uzytkownik

22.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ten sklep to...
Ten sklep to jest totalna porażka i zdecydowanie go odradzam innym. - Brak artykułów figurujących na stronie jako dostępne.- Na artykuły które widnieją jako dostępne w przeciągu 1 - 3 dni czeka się blisko miesiąc.- Brak informacji ze sklepu co się dzieje z zamówieniem.Uważam że warto poszukać innego sklepu niż się narażać na niepotrzebne nerwy.

Paweł_1501

14.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam w sklepie...
Kupiłam w sklepie electromarket.pl odkurzacz :) Jestem zadowolona z każdego etapu zakupu - od wyszukiwania produktu na stronie sklepu, przez złożenie zamówienia, informację o statusie tego zamówienia aż po odbiór produktu w punkcie w Sopocie. Na miejscu, przed wystawieniem faktury i opłatą, sympatyczny Pan otworzył pudło, sprawdził kompletność urządzenia oraz jego działanie. Dziękuję za naprawdę profesjonalne podejście do klienta! Dodatkowym plusem są atrakcyjne ceny, które oferuje sklep. Były niższe od cen w znanych sklepach ze sprzętem AGD-RTV. Na pewno wrócę tu na zakupy!wyrażaj opinie i zgarniaj nagrody :)

zarejestrowany-uzytkownik

11.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
!!!!UWAGA NIE KUPUJCIE...
!!!!UWAGA NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE!!!! Zamówiłem towar w godzinach porannych 22-02-2012. Po godzinie 18.00 otrzymałem telefon, że lodówkę którą zamówiłem mogę kupić ale już wyższej cenie. Sprzedawca argumentował to tym, że producent nie produkuje tego modelu dla tego musi być droższy ( całkowicie irracjonalne tłumaczenie), pomimo to zgodziłem się. Po otrzymaniu przesyłki okazało się że lodówka posiada wgniecenia na górnej części na całej szerokości lodówki i na wysokości około 35 cm. dodatkowo posiadała zarysowania na panelu środkowym jak i na brzegach drzwi górnych. natychmiast zadzwoniłem na infolinię zgłosić reklamację, opisałem wszystkie moje uwagi. Zostałem poinformowany, że muszę dodatkowo wypełnić formularz na stronie internetowej sklepu. Wypełniłem natychmiast fomularz. Po kilku dniach otrzymałem lakoniczną odpowiedź że reklamacja nie została uznana bez podania logicznych przyczyn. Odstąpiłem od umowy jak na to pozwala Polskie prawo, jednak sprzedawca działa na niekorzyść konsumenta. Sprawę właśnie kieruję sprawę na drogę postępowania sądowego, napiszę o wynikach batali sądowej z [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu].

tragedia_1

02.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybka realizacja zamówienia,...
Szybka realizacja zamówienia, fahowa obsługa i doradztwo. Cenią Twój cenny czas i pieniądze. Kontak doskonały. Sympatyczny personel. Produkt Pierwszej jakości, szczelnie i bezpiecznie zapakowany , żadnych uszkodzeń i otarć mechanicznych. Dobra lokalizacja punktu odbioru. Polecam elektromarket. Solidna firma

Paulina_907

29.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wielu przeczytanych...
Po wielu przeczytanych komentarzach o odkurzaczach zdecydowałam się na zakup, jak fantastyczne opinie tak i brak towaru w sklepach stacjonarnych jak i internetowych . Electromarket zaskoczył mnie ceną ale brakiem towaru nie bo jak nie ma to nie ma, a tu proszę telefon z informacją nie ma ale będzie .Cena której nikt moim zdaniem nie pobije dostawa błyskawiczna więc POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM ,tym bardzie iż można zapłacić przy odbiorze i nie jest drożej .

doska

25.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Elektromarket.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Elektromarket.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zapłaciłam za ekspres,...
Zapłaciłam za ekspres, dzisiaj powinno być ale zadzwoniłam i powiedziano że jutro będzie. W tym sklepie zamówiłam tylko ze względu na ekspresową wysyłkę. NIE POLECAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE.