Opinie użytkownika (7)

Po ostatniej wizycie...
Po ostatniej wizycie w pizzerii Pizza Hut stwierdziłem, że muszę coś napisać na temat tego lokalu. Na początku muszę przyznać, że ta pizzeria nie była miejscem z którego bym korzystał regularnie, gdyż moim zdaniem ceny ciągle są zbyt duże... Jak się jednak później okazało był to chyba jedyny minus tej pizzerii. Do pizzerii udałem się ze znajomym w celu sprawdzenia tej bardzo dobrze rozgłaszanej promocji - festiwal pizzy i to należy uznać za plus, że skutecznie docierają do klientów informując na bieżąco o nowych promocjach. Drugą zaletą którą zauważa się już na wejściu jest to, że wita nas kelnerka i zaprasza do odpowiedniego stolika - jaki sobie zażyczymy. To również jest plus, że stoliki są zróżnicowane i że nie wszystkie są np. 4 osobowe tylko są również mniejsze, można spokojnie posiedzieć w samotności. Sama organizacja zamówienia i późniejsza obsługa to coś co mnie zdecydowanie urzekło, urocza Pani kelnerka w momencie gdy tylko kończyła się pizza przynosiła nową i bardzo miło i dyskretnie proponowała nowe smaki, po prostu rewelacja :) cena w tej promocji bardzo przystępna bo za 22 zł jemy do woli... więc na pewno skorzystam ponownie. Na koniec Pani poproszona o rachunek natychmiastowo się rozliczyła - nie trzeba było czekać jak często bywa w wielu miejscach. Już wychodzą z samego lokalu dostrzegłem również bardzo ciekawą rzecz, a mianowicie to, że dla gości przygotowane były jabłka na lepsze trawienie :) Całość bardzo pozytywna ! Była by ocena maksymalna, gdyby ceny były niższe lub promocja by trwała wiecznie :) Polecam gorąco

WojeWódzki

18.03.2011

Pizza Hut

Placówka

Szczecin, Aleja Niepodległości 36

Nie zgadzam się (9)
Stacja paliwowa Shell...
Stacja paliwowa Shell to zdecydowanie miejsce, gdzie już na pierwszy rzut oka dostrzegamy dbałość o jakość. Przyglądając się z zewnątrz samej placówce trzeba powiedzieć, że kolorystyka i organizacja stacji sprawia wrażenie miejsca, w którym na pewno dostaniemy czego potrzebujemy. Jest to stacja z której korzystam najczęściej i muszę przyznać, że najchętniej. Jest to jedna z niewielu stacji na której zanim wysiądę z samochodu czeka już pracownik, który jest gotów zrobić to za mnie. Dostateczna liczba stanowisk do tankowania oraz boczne parkingi dla tirów, czy pompka sprawiają, że jest to stacja przede wszystkim na której nie trzeba czekać w kolejce. W środku obsługa bardzo miła, która zawsze pyta o to czy życzę sobie coś jeszcze lub jaka forma potwierdzenia płatności - faktura czy paragon. Jest miejsce, gdzie możemy także coś zjeść, gdyż znajduję się tu połączona ze stacją "restauracja". Miłym zaskoczeniem dla mnie była pomoc pracownika w wymianie koła, które niestety nie wytrzymało próby polskich dróg.... Podsumowując jest to stacja na bardzo wysokim poziomie, nastawiona przede wszystkim na potrzeby klienta i jego zadowolenie. Jedyną wadą jaką mogę wyodrębnić są faktycznie wyższe ceny od konkurencji. Osobiście polecam tankowanie tam, gdyż mimo wyższej ceny mamy pewność, że zostaniemy obsłużeni należycie oraz, że paliwo jakie tam zatankujemy nie okaże się po czasie płynem lekko rozwodnionym ( jak to się zdarza na innych tanich stacjach ).

WojeWódzki

11.04.2010

Shell

Placówka

Szczecin, 1go Maja

Nie zgadzam się (14)
Witam, dzisiaj zgodnie...
Witam, dzisiaj zgodnie z zaleceniami udałem się do Sklepu RTV i AGD MIX ELECTRONICS. Mogę powiedzieć, że z trafieniem na miejsce nie miałem problemu, gdyż jak na osiedlowy sklep jest dobrze zareklamowany i oznaczony. Można powiedzieć, że z zewnątrz sprawia wrażenie bardzo atrakcyjnego sklepu. Jednak kiedy znalazłem się w środku już na wstępie się trochę zawiodłem, gdyż po aranżacji całej przestrzeni sprzedażowej nie było widać żadnej chęci zwrócenia uwagi klienta tak jak to wyglądało z zewnątrz. Jak na niewielką przestrzeń muszę przyznać, że gama produktów dostępnych była dość szeroka, choć przyznaję że brakowało mi bardziej przemyślanego rozstawienia produktów. Nie których produktów po prostu musiałem szukać. Celowo zanim zapytałem o konkretny produkt Pana, który siedział za biurkiem przeglądałem inne dostępne towary. Muszę powiedzieć, że jednak postawa tego Pana dość poważnie mnie zawiodła, a raczej jej brak jeśli tak właściwie można powiedzieć. Liczyłem na jakieś zainteresowanie, pomoc, ale niestety Pan widocznie miał swoje ważniejsze sprawy... Wziąłem sprawy w swoje ręce i zapytałem o interesujące mnie zestawy kina domowego, niestety usłyszałem krótką odpowiedź "to co Pan widzi" nie dostając jakiejś konkretnej informacji czy rady. Myślę, że kiedyś może jeszcze nikogo by takie zachowanie nie raziło, jednak aktualnie kiedy to właśnie jakość obsługi często bywa decydująca jest to zachowanie niedopuszczalne dla sprzedawcy. Nie mogąc liczyć na pomoc pracownika zabrałem promocyjną ulotkę i wyszedłem. Gdy wróciłem do domu porównałem ceny z cenami innych sklepów i okazało się, że w ty sklepie ceny również pozostawiają trochę do życzenia. Moim zdaniem tego typu sklep z artykułami RTV i AGD, który mieści się blisko osiedla, jest mniejszy od wielkopowierzchniowych konkurentów jak np. Media Markt powinien przede wszystkim konkurować ceną lub jakością obsługi, a nie oferować przykładowo telewizory po 7000 zł. Ale to oczywiście moja osobista opinia, dla podsumowania powiem tylko, że pozostanę wierny RTV EURO AGD.

WojeWódzki

13.02.2010

Mix electronics

Placówka

Szczecin, Łubinowa 75

Nie zgadzam się (19)
14.03.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Kliencie. Bardzo dziękujemy za Pańskie spostrzeżenia. Są one dla nas cennym źródłem informacji o potrzebach naszych Klientów. Zapewniamy, że nieustannie pracujemy nad jakością obsługi w naszych salonach. Mamy nadzieję,że odwiedzi nas Pan ponownie. Serdecznie zapraszamy!
Do wszystkim ludzi...
Do wszystkim ludzi lubiących aktywnie spędzać czas. Ta siłownia może jest mniej znana niż inne nowo powstałe siłownie w szczecinie, ale za to na pewno nie odstrasza klienta ceną. Jest to miejsce nie tylko dla spragnionych żelastwa facetów :) ale także dla kobiet. Siłownia Popeye poza dobrym zaopatrzeniem w typowy sprzęt siłowy, posiada również salkę rowerków, bieżni i innych przyrządów na których z powodzeniem kobiety mogą samodzielnie poćwiczyć. Jak zauważyłem kobiety, które przychodzą i nie wiedzą od czego zacząć są natychmiastowo informowane, instruowane co i jak, przez bardzo miłe młode i wysportowane panie. Tutaj prowadzone są również zajęcia fitness, które cieszą się tutaj niekiedy większym zainteresowaniem niż sama siłownia. Wspomniałem na początku o niskich cenach, mogę podać cenę karnety miesięcznego, który zakupiłem - na 16 wejść wyniósł mnie 72 zł, co uważam za bardzo atrakcyjną cenę, ponieważ jak wiem z doświadczenia inne bardziej renomowane siłownie wielokrotnie przekraczają cenę takiego karnetu ponad 100 zł. Myślę, że warte dodania jest to iż karnet ten nazywa się miesięcznym ale tutaj pozwalają nam zużyć nasze wejścia w dłużej niż miesiąc. Jeśli ktoś kiedyś kupował karnet na innej siłowni i spotkała go taka historia, że pozostało mu np. kilka wejściówek ale z końcem miesiąca zostały unieważnione to wie o czym mówię :) Ważne jest także to, że przy wejściu możemy zakupić coś do picia, czy zjedzenia - batony + suplementy. Dla fanów sportów walki lub po prostu dla ludzi chcących się wyładować w inny sposób niż trening siłowy jest salka bokserska z workami. Oczywiście prysznice to standard który również tutaj się znajduje. Siłownia planuję również jak słyszałem budowę sauny, co myślę będzie dodatkowym argumentem żeby odwiedzić właśnie to miejsce. Zbliżając się do końca muszę napisać jakieś wady, bo przecież nie ma rzeczy idealnych ;] Z przykrością stwierdzam, że na tej siłowni są stare już mocno zużyte okna, z których jednak w zimę trochę zawiewa.... Jak dowiedziałem się okna okna to sprawa sporna między właścicielem siłowni a szkołą od której wynajmują pomieszczenia, więc to może ich po części usprawiedliwić. Ogólnie mówiąc jest to zdecydowanie siłownia dla młodych energicznych ludzi, którym zależy na odpowiednio niskich cenach i miłej atmosferze.

WojeWódzki

11.02.2010

POPEYE

Placówka

Szczecin, Rydla

Nie zgadzam się (11)
Mówiąc o netto...
Mówiąc o netto z mojego osiedla ( Szczecin - Plonia ) ciężko mi pochwalić cokolwiek, myślę że mogą być to jedynie niższe ceny i częste dostawy asortymentu nie koniecznie związanego z branżą spożywczą. Zaobserwowałem, że szczególnie u starszych ludzi takie tematyczne, krótkookresowe wystawy mają powodzenie - kwiatki, pudełka, szczotki i inne. :) Niestety to co pozostaje w głowie klienta to jest głównie obsługa danego sklepu a ta według mnie pozostawia wiele do życzenia. Zaczynając od tego, że z pośród 3 kas prawie zawsze czynna jest tylko jedna, ludzie pracujący często wyglądają na najzwyczajniej w świecie zmęczonych, co się z tym wiąże nie zbyt pozytywnie nastawienie do klientów. Negatywne myślę jest także to, że często pracownicy wykładają, segregują produkty na półkach podczas godzin otwarcia sklepu i wtedy w środku klienci zamiast robić spokojnie zakupy, skupiają się na tym, żeby nie przeszkodzić zajętemu pracownikowi, nie mają jak przejść lub po prostu sięgnąć po jakąś rzecz. Jeśli ktoś ceni swój czas i swobodę podczas zakupów niech się zastanowi czy nie lepiej iść do "warzywniaka na rogu". Może nie zaoszczędzi więcej pieniędzy niż w netto ale na pewno zostanie obsłużony natychmiastowo a produkty będą świeższe niż te, które często zbyt długo zalegają na pułkach w Netto.

WojeWódzki

11.02.2010

NETTO

Placówka

Szczecin, Aleja Niepodległości 13

Nie zgadzam się (29)
Kiedy myślę o...
Kiedy myślę o sieci sklepów Społem narzucają mi się cechy, które co ciekawe powtarzają się we wszystkich osobnych placówkach jakie miałem okazje odwiedzić. Są to głównie negatywne odczucia jeśli chodzi o cenę, która niejednokrotnie okazuję się wyższa od konkurencyjnych supermarketów. Prawie zawsze jest to także wygląd jak by to delikatnie nazwać z przed 20 lat, co w miejscu mojego zamieszkania szczególnie rzuca się w oczy czyli np. stare żeliwne koszyki stojące luzem, proste staromodne lady i nie odświeżona podłoga - betonowa posadzka. Niewątpliwie zaletą są godziny otwarcia co Społem wprowadziło kilka lat temu - całodobowe. Niestety obsługa często w tych godzinach późniejszych ok. 24:00 gdzieś się rozmywa lub po prostu towarzysko plotkuje. Mówiąc o obsłudze nie sposób także wspomnieć także o tym, że pomimo 3 stanowisk sprzedawców - 2 kasy + alkohole prawie zawsze zastaniemy jednego pracownika, bez względu na to jak wielka jest kolejka...

WojeWódzki

11.02.2010

PSS Społem

Placówka

Nie zgadzam się (25)
Witam, jako obiektywny...
Witam, jako obiektywny przeciętny klient chciał bym się z Państwem podzielić moimi naturalnymi i szczerymi odczuciami odnośnie tej konkretnej placówki. Zaczynając od aspektów wizualnych i czysto estetycznych, bo to przecież rzuca się nam w oczy kiedy pierwszy raz wchodzimy do sklepu. Osobiście uważam i tak również oceniłem na skali, że największą zaletą tej placówki jest estetyczne i klarowne rozłożenie asortymentu na powierzchni sklepowej. Dzięki temu łatwo w tym sklepie się odnaleźć i nawet jeśli ktoś jest tutaj pierwszy raz nie ma problemu ze znalezieniem działu z telewizorami czy pralkami. Mówiąc o asortymencie nie sposób również nie wspomnieć o tym, że jest on dość zasobny a przede wszystkim oferuje produkty dobrej jakości i co dla mnie ważne nie jest go zbyt dużo bo to moim zdaniem jest jeden z kluczowych błędów sklepów działających w podobnych branżach - klient czuję się wtedy osaczony i zagubiony, w rezultacie nie potrafi wybrać nic konkretnego... Charakterystyczne dla tej konkretnej placówki jest to, że poświęcili oni część powierzchni sklepowej na część można by to nazwać realnej prezentacji, gdzie mamy zaaranżowany "kącik" w którym sprzęt RTV jest rozłożony w konkretnej konfiguracji, co zdecydowanie pomaga klientom uzmysłowić sobie jak dane kino domowe w rzeczywistości współpracuje z np. telewizorem, czy jak oddaje dźwięk przestrzenny. Za wadę uznaję obsługę, która niestety ogranicza się do staromodnych i uważanych w aktualnych normach relacji z klientem za po prostu niepoprawne słów: "w czym mogę Panu/Pani pomóc?". Jeszcze jedną a właściwie najbardziej uciążliwą sprawą jaka mi przychodzi do głowy kiedy myślę o tej placówce jest sam moment kupna, który jest jak uważam tak naprawdę źle zorganizowany i męczący dla klienta, gdyż żeby dostać dany produkt do rąk najpierw musimy poprosić o to jednego pracownika, następnie udać się na drugą część sklepu aby zapłacić za wystawioną fakturę, żeby następnie wrócić do tego pierwszego... Osobiście uważam, że powinno się to odbywać w jednym miejscu, lub przynajmniej powinien to robić pracownik zamiast klienta. Jest jeszcze jedna wada, którą często słyszy się od innych klientów EURO i ja to także potwierdzam, są to moim zdaniem trochę zawyżone ceny.... Dziękuję za uwzględnienie moich spostrzeżeń i przyznaję, że ciekawi mnie czy są ludzie którzy również zwrócili na to uwagę. :)

WojeWódzki

11.02.2010

RTV EURO AGD

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi