Opinia użytkownika: WojeWódzki
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Witam, jako obiektywny przeciętny klient chciał bym się z Państwem podzielić moimi naturalnymi i szczerymi odczuciami odnośnie tej konkretnej placówki. Zaczynając od aspektów wizualnych i czysto estetycznych, bo to przecież rzuca się nam w oczy kiedy pierwszy raz wchodzimy do sklepu. Osobiście uważam i tak również oceniłem na skali, że największą zaletą tej placówki jest estetyczne i klarowne rozłożenie asortymentu na powierzchni sklepowej. Dzięki temu łatwo w tym sklepie się odnaleźć i nawet jeśli ktoś jest tutaj pierwszy raz nie ma problemu ze znalezieniem działu z telewizorami czy pralkami. Mówiąc o asortymencie nie sposób również nie wspomnieć o tym, że jest on dość zasobny a przede wszystkim oferuje produkty dobrej jakości i co dla mnie ważne nie jest go zbyt dużo bo to moim zdaniem jest jeden z kluczowych błędów sklepów działających w podobnych branżach - klient czuję się wtedy osaczony i zagubiony, w rezultacie nie potrafi wybrać nic konkretnego... Charakterystyczne dla tej konkretnej placówki jest to, że poświęcili oni część powierzchni sklepowej na część można by to nazwać realnej prezentacji, gdzie mamy zaaranżowany "kącik" w którym sprzęt RTV jest rozłożony w konkretnej konfiguracji, co zdecydowanie pomaga klientom uzmysłowić sobie jak dane kino domowe w rzeczywistości współpracuje z np. telewizorem, czy jak oddaje dźwięk przestrzenny. Za wadę uznaję obsługę, która niestety ogranicza się do staromodnych i uważanych w aktualnych normach relacji z klientem za po prostu niepoprawne słów: "w czym mogę Panu/Pani pomóc?". Jeszcze jedną a właściwie najbardziej uciążliwą sprawą jaka mi przychodzi do głowy kiedy myślę o tej placówce jest sam moment kupna, który jest jak uważam tak naprawdę źle zorganizowany i męczący dla klienta, gdyż żeby dostać dany produkt do rąk najpierw musimy poprosić o to jednego pracownika, następnie udać się na drugą część sklepu aby zapłacić za wystawioną fakturę, żeby następnie wrócić do tego pierwszego... Osobiście uważam, że powinno się to odbywać w jednym miejscu, lub przynajmniej powinien to robić pracownik zamiast klienta. Jest jeszcze jedna wada, którą często słyszy się od innych klientów EURO i ja to także potwierdzam, są to moim zdaniem trochę zawyżone ceny.... Dziękuję za uwzględnienie moich spostrzeżeń i przyznaję, że ciekawi mnie czy są ludzie którzy również zwrócili na to uwagę. :)