Rewelacyjnie. W moim mieście obsługa w banku jest uprzejma nie ma kłopotu z długimi kolejkami. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Produkt są atrakcyjne w czasie wyprzedaży, w cenach regularnych są drogie. W sklepach brak jest większości towarów oferowanych w przecenie na stronie internetowej. Obsługa miła. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. W ostatnim czasie widać braki personelu, zwłaszcza osób sprzątających na sali. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa kasowa jest sprawna, sprzedawcy informują o aktualnych promocjach, brak obsługi na podjeździe. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Według moich spostrzeżeń jakość obsługi w dużej mierze zależy od stażu pracy personelu. Na stacjach gdzie pracują stałe osoby wszystko jest na czas i bez zbędnych trudności. W stacjach gdzie często zmienia się personel czas obsługi znacznie się wydłuża. Pracownik podjazdu często traktuje swoje obowiązki dość swobodnie i często widać jak osoba na tym stanowisku wykonuje prace porządkowe lub odpoczywa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.