Poszedłem do Diverse'a z konkretnym zamiarem zakupu upatrzonego wcześniej plecaka.
Przy stoisku z plecakami podeszła do mnie bardzo miła pani i w sposób bardzo uprzejmy opowiedziała mi pokrótce o każdym z interesujących mnie plecakach.
Utwierdziła mnie w przekonaniu, że wybrany przeze mnie plecak spełnia moje oczekiwania.
Zaproponowała, skorzystanie z promocji zakupu drugiego produktu 50% taniej z którego skorzystałem kupując bluzę dla mojej dziewczyny.
Pani która mnie obsługiwała, wręczyła mi również kupon zniżkowy i poinformowała o zmianie lokalizacji sklepu.
Całość oceniam idealnie, byłem bardzo pozytywnie zaskoczony tak energiczną osobą która sprzedawała z pełnym przekonaniem.
Sklep odwiedziłem w trakcie poszukiwania plecaka.
W sklepie prócz mnie była jedna osoba.
Po podejściu do regału z plecakami podeszła do mnie bardzo uprzejma pani, odpowiadała na moje pytania, sama zwróciła mi uwagę na kilka ważnych funkcji plecaka, co bardzo mi się spodobało.
Poprosiłem o odłożenie plecaka na czas ok 30 minut, po tym czasie ponownie udałem się do sklepu po swój wybrany plecak.
Przy kasie uprzejma pani zapytała czy się zdecydowałem, na odpowiedź tak poszła po plecak, zapytałem ją wówczas czy dostanę jakikolwiek rabat, ponieważ znalazłem podobny plecak o 40 zł taniej. Na co odezwała się druga pani stojąca za kasą, że nie ma podstaw do obniżenia ceny, nie to jednak było rzeczą rażącą, dla której zdecydowałem się nie kupić plecaka, punktem zapalnym był sposób w jaki pani to powiedziała, oburzonym tonem, tak jakbym popełnił przestępstwo rozglądając się u konkurencji.
Wolałem pojechać do innego Diverse'a po ten plecak.
Wybrałem się do Alpin Sportu w C.H. 3 Stawy w Katowicach w poszukiwaniu porządnego plecaka.
W sklepie prócz czterech osób obsługi nie było dokładnie nikogo.
Podszedłem do stoiska z plecakami i zacząłem je oglądać, spędziłem ponad 5 minut oglądając plecaki, przymierzając je i dokładnie weryfikować, w tym czasie nikt nie podszedł zapytać czy nie potrzebuję pomocy. Dwie panie które pracują w tym sklepie przymierzały kurtki i opiniowały jak która leży.
Zniechęcony oczekiwaniem na zainteresowanie opuściłem sklep i udałem się do konkurencji.
Jeden z partnerskich sklepów Lewiatan, wcześniej zwykły sklep osiedlowy.
Po przebudowie i zmianie na sklep samoobsługowy spodziewałem się jednej rzeczy, klimatyzacji.
W największe upały wchodząc do sklepu człowiek zaczynał się pocić.
Wiatraki zamontowane przy suficie tylko mieszały ciepłe powietrze.
Pracownicy sami narzekali na temperaturę panującą w pomieszczeniu.
Moja niechęć sięgnęła maksimum gdy zobaczyłem produkty z czekoladą które po prostu w niej pływały, nie wyobrażam sobie otwarcia którejkolwiek z czekolad a tym bardziej jedzenia jej.
Na szczęście okres upałów mamy już za sobą.
Wybrałem się do salonu Orange w C.H Real w Katowicach, by poznać ofertę dla nowego klienta.
Przede mną było dwóch klientów, których łączny czas obsługi trwał około 15 minut. W salonie były dwie osoby z obsługi, jedna z tego co zrozumiałem miała przerwę.
Gdy przyszła moja kolej doradca poprosił mnie o zajęcie miejsca i przedstawiłem mu swoje oczekiwania, przedstawił mi ofertę abonamentową wraz z kilkoma wariantami telefonów.
Rozpisał wszystko na kartce wraz z cenami i poszczególnymi opcjami.
Na koniec rozmowy wręczył mi wizytówkę salonu i prosił w razie pytań lub wątpliwości o telefon pod wskazany numer.
Fachowość sprzedawcy mogę ocenić bardzo dobrze.
Punkt w którym mieści się salon jest dość niewielki i mieszczą się tam krzesełka tylko dla obsługiwanych klientów, brak miejsc dla oczekujących, co bardzo zniechęca.
Wystrój wnętrza standardowy dla Orange.
Klaudia, to dobrze zaopatrzony sklep ogólnospożywczy w Katowicach przy ulicy Powstańców. Nie jest specjalnie widoczny z ulicy, nastawiony głównie na mieszkańców pobliskich ulic.
Produkty nie należą do najtańszych,ale sklep stawia na doraźną pomoc a nie wielkoformatowe zakupy.
Bardzo pozytywnie oceniam fakt, że w czasie największych upałów produkty zawierające czekoladę, szczególnie ciastka znajdowały się w lodówce, co tak naprawdę, praktykuje niewiele sklepów.
W sklepie znajduje się pieczywo, wędliny - smaczne , artykuły spożywcze, chemia i prasa.
Apteka Europejska to jedna z niewielu aptek do której można się wybrać o każdej porze dnia i nocy, co jest ogromną zaletą.
Bardzo miła i fachowa obsługa, Panie udzielają dużej i wystarczającej ilości informacji na temat medykamentów.
Terminal kart płatniczych zdecydowanie spełnia się i przydaje w nocy.
Apteka jest bardzo dobrze zaopatrzona mimo dość wysokich cen, można się tam udać o każdej porze dnia i nocy.
W aptece panuje porządek i ład, zawsze jest czysto.
Wybrałem się do PZU po roku aby przedłużyć ubezpieczenie samochodu.
Jako stały klient bezpośrednio wybrałem się do osoby która zawsze zajmuje się moimi sprawami. Składka została jeszcze raz przeliczona i zweryfikowana przez pracownika PZU.
Cała obsługa przebiegła bardzo sprawnie, bez zbędnych formalności ani ofert które mnie nie dotyczyły, na pochwałę zasługuje fakt, że pracownicy wiedzą co mają robić i jak obsługiwać klienta.
W placówce panował porządek, na biurkach pracowników również nie widać było zbędnych przedmiotów.
Całość obsługi oceniam pozytywnie i chętnie powrócę do placówki PZU w Katowicach po kolejną ofertę, wówczas będę mógł stwierdzić, czy jakość utrzymuje się na podobnym poziomie.
Jak na tak niewielką placówkę, jakość obsługi mogłaby być na dużo wyższym poziomie. Zdarza się, że jedna z Pań w rejestracji jest naprawdę arogancka i nieprzyjemna, do tego stopnia, że kiedyś musiałem jej zwrócić uwagę. Kontakt telefoniczny z przychodnią również bardzo ograniczony, kiedyś dzwoniłem ponad godzinę i non stop było zajęte, w końcu poszedłem do przychodni i widząc że nikt nie rozmawia przez telefon zadzwoniłem jeszcze raz, co się okazało, że Pani w recepcji nie chcąc odbierać telefonów odłożyła słuchawkę obok telefonu. Po zwróceniu jej uwagi odłożyła prawidłowo telefon.
Wygląd wnętrza przychodni jest przyjazny, jedyne do czego można się przyczepić to brudne ściany, które od dawna proszą o odświeżenie.
Jeżeli chodzi o lekarzy, to dwóch z trzech można powiedzieć, że wykonuje rzetelnie swoją pracę, z kolei ostatni nigdy nie przykłada się do badań, pacjent wręcz musi poprosić o zlecenie badania lub skierowanie do specjalisty.
Od 6 lat jestem użytkownikiem serwisu allegro.pl. Coraz więcej zmian wprowadzanych na przestrzeni tych lat sprawia, że coraz mniej chętnie korzystam z tego serwisu. Podwyżki cen za wystawiane aukcje nie niosą za sobą specjalnych udogodnień.
Serwis funkcjonuje poprawnie, szybko i jest bardzo przejrzysty.
Poruszanie się po nim nie stanowi najmniejszych problemów.
Wyszukiwarka jest dokładna.
Wygląd całego serwisu - oceniając estetykę i aranżację - niewiele się zmienił na przestrzeni tych lat, były to jedynie zmiany kosmetyczne.
Dobrym rozwiązaniem jest możliwość płacenia Pay-Pal, co ułatwia dokonywanie opłat.
Jednorazowy kontakt z działem obsługi oceniam dobrze, odpowiedź na moje pytanie otrzymałem w ciągu kilku godzin.
Wchodząc do apteki i drogerii Super-Pharm pierwszą dostrzegalną rzeczą jest oddzielenie części apteki od perfumerii.
W części aptecznej panował porządek i większość produktów była dobrze wyeksponowana, aktualne oferty zarówno medykamentów jak i perfum widoczne były z pasażu handlowego.
W części drogeryjnej panował natomiast nieład, paseczki papierowe do testowania perfum znajdowały się niemal wszędzie, między perfumami, na podłodze a nawet w innych częściach sklepu.
Obsługa widoczna w sklepie i po prośbie chętna do pomocy.
Zła organizacja kas sprawia że do jednej kasy na terenie drogerii dostęp jest utrudniony ze względu na ustawianie się kolejki klientów z dwóch stron.
Do zakupów w Super-Pharm zachęcają niskie ceny perfum i częste promocje.
Z mBanku korzystam już 5 lat, przez większość tego okresu mogę stwierdzić, że jest to bank godny polecenia. Wprowadzane od mniej więcej 2009 roku zmiany i opłaty za usługi musiały kiedyś nastąpić.
Przejrzysty i łatwy sposób logowania i podglądu własnych finansów sprawia, że nie trzeba być bardzo zaawansowanym aby korzystać z bankowości internetowej.
Pozytywnie można ocenić niezmienny wygląd menu, wszystkie informacje odnośnie przerw w dostępie do bankomatów są odpowiednio wcześnie zamieszczane na stronach m.bank.pl
Witam serdecznie. Bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat funkcjonowania mBanku. W codziennej pracy dokładamy starań, aby oferować usługi i produkty najwyższej jakości, dlatego jest nam ogromnie miło, że nasze starania spotkały się z Pana uznaniem. Mamy również nadzieję, że w naszej przyszłej współpracy damy Panu jeszcze więcej powodów do zadowolenia. Jesteśmy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych http://www.mbank.pl/przewodnik/punkty_naziemne/index.html#tabs=2 oraz przez całą dobę na mLinii pod numerem: 801 300 800 lub 42 6 300 800. Pozdrawiam, Joanna Włodarczyk. mBank
Podczas meldowania się...
Podczas meldowania się w hotelu byłem miło zaskoczony jakością obsługi.
Recepcjonista był bardzo uprzejmy i dokładny podczas meldowania.
Dokładnie wytłumaczył mi, jak udać się do pokoju, że jest to pokój dla niepalących i od której godziny można udać się na śniadanie.
Recepcja i hol bardzo czyste, obsługa hotelowa służyła pomocą wszystkim meldującym się wraz ze mną znajomym.
Pokój bardzo czysty, pachnący, przygotowany w 100% do przyjęcia gości. Toaleta czysta, nowa i bardzo zadbana. Pościel naprawdę pachnąca.
Śniadanie - bufet szwedzki, bardzo obfity i dość urozmaicony.
Całość obsługi i wygląd zasługuje na bardzo duże uznanie i jest godne naśladowania.
Po złożeniu zamówienia na kaczkę z warzywami, nie czekałem dłużej niż 5 minut i już moje zamówienie zostało zrealizowane. Kaczka wraz z dodatkami wyglądała z zewnątrz bardzo apetycznie, wszystko zostało dość estetycznie podane. W smaku można było bez trudu wyczuć, że jest to mięso mrożone i nie całkiem świeże, nie śmierdziało lecz po przełożeniu kawałków mięsa widać było na nim nieapetyczne kolory.
Kaczka ułożona była na orientalnych warzywach, między innymi kalafiorze, całość zalana sosem słodko-kwaśnym który niczym nie różnił się w smaku od sosów ze słoików dostępnych w marketach.
Obsługa szybka i estetycznie ubrana, w kuchni widocznej zza lady panował porządek.
Komputer zamawiałem telefonicznie, podczas bardzo miłej i uprzejmej rozmowy, sprzedawca poinformował mnie o ilości dostępnego asortymentu, wyjaśnił moje dwie wątpliwości i podał termin realizacji zamówienia, ze względu na dużą sprzedaż danego modelu.
W umówionym dniu, osobiście pojechałem odebrać sprzęt, ku mojemu zaskoczeniu, był już dla mnie przygotowany, dobrałem jeszcze router wi-fi, wówczas sprzedawca zaproponował mi zniżkę wysokości 20 zł na router.
Fachowe i profesjonalne podejście do klienta.
Tanie linie lotnicze Ryanair przystępnością zdecydowanie wyprzedzają firmy takie Lufhansa czy PLL LOT, jeżeli chodzi o standard obsługi to jest on dość ubogi. Przez cały czas lotu, obsługa samolotu coś sprzedawała, od kanapek i ciepłych przekąsek, po perfumy i zdrapki loterii Ryanair .
Jedna osoba z obsługi wyglądała dość niechlujnie, nieogolona twarz, pogięta i brudna koszula, natomiast reszta załogi wyglądała świeżo.
Wnętrze samolotu było czyste, jednak w kabinie pasażerskiej panował dość nieprzyjemny zapach, trudno było zlokalizować co to.
W sklepie panuje porządek, towar jest uzupełniany na bieżąco, więc nie ma problemu z zaopatrzeniem.
Na dziale z wędlinami, poprosiłem o kabanosy, pytając czy są świeże, ekspedientka zapewniała mnie 2 razy, że są świeże bo kilka godzin wcześniej wypakowywała je jej koleżanka.
Uwierzyłem na słowo i jakie było moje zdziwienie, gdy przed chwilą zapakowane kabanosy, okazały się nieświeże, były pokryte białym nalotem a momentami były twarde jak kamień, nie było możliwości by je pogryźć.
Zdecydowanie nie powinno być miejsca w sklepach, na sprzedaż takich wyrobów, co do których nie ma się pewności, a tym bardziej nie powinno się sprzedawać za wszelką cenę.
Pizza zamawiana telefonicznie.
Po zadzwonieniu do pizzerii i złożeniu zamówienia uzyskałem informację na temat ceny poszczególnych wariantów promocyjnych, pan doradził mi, która opcja aktualnie bardziej się opłaca. Przekazał również przewidywany czas dowozu ok. 40 min.
Zostałem również poinformowany o cenie dowozu, która została doliczona do mojego rachunku.
Po 30 minutach zjawił się pracownik z pizzą, która była gorąca i bardzo smaczna. Uczciwe i profesjonalne podejście do klienta.
Sklep bardzo czysty i zadbany. Towary widoczne i w szerokim wyborze, całość logicznie rozwiązana. Mimo że, obsługi w sklepie nie widać, to zawsze wszystko jest uzupełnione i z widocznymi cenówkami.
Bardzo szeroki asortyment i wybór produktów spożywczych.
W przypadku gdy jakiegoś towaru nie ma, w jego miejscu znajduje się informacja, że towaru zabrakło.
Obsługa kasowa na bardzo wysokim poziomie, nigdy nie stałem w kolejce dłużej niż 3 minuty. Ilekroć odwiedzam ten sklep, nie zdarzyło się, bym nie był zadowolony z zakupów.
Od momentu wejścia do lokalu w przerażenie wprowadził mnie straszny odór, wydobywający się z kuchni i toalety. Ogólnie w lokalu panował bałagan, porozrzucane opakowania po napojach i jedzeniu wokół śmietnika oraz porozlewane napoje na podłodze.
Czas realizacji zamówienia trwał długo, mimo że wszystkie składowe zamówienia były widoczne, lecz obsługujący mnie Pan zajęty był rozmową z koleżanką.
Po zjedzeniu zestawu, w którym zamówiona kanapka była letnia, przyszedł czas umyć ręce.
W toalecie panował paskudny zapach, na ziemi pełno było wody i papieru toaletowego, najgorszy jednak był brak mydła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.