Opinie użytkownika (13)

Dobrze. Na minus:...
Dobrze. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

31.08.2016

Askana

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na minus:...
Dobrze. Na minus: wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, sprawność obsługi, oferta i cena.

Władysław_21

31.08.2016

Kaufland

Placówka

Lębork, Toruńska 6

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na minus:...
Dobrze. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

31.08.2016

Zyguła

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Władysław, dziękujemy za Twoją ocenę - cieszymy się i robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.08.2016

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.08.2016

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.08.2016

Proama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.08.2016

mtu24.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.08.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Pana zdanie stanowi dla nas cenną informację, która pozwoli nam wyciągnąć odpowiednie wnioski. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Bardzo źle. Na...
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.06.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.06.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Na...
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Władysław_21

30.06.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi