Zakupiłem przez internet drukarkę (najniższa cena na internecie), wybrałem opcję odbioru w Punkcie Wydań Osobistych. Obsługa zamówienia bardzo szybka. Na bieżąco dostawałem informacje o statusie zamówienia na maila, oraz SMS o możliwości odbioru. W samym punkcie miła i fachowa obsługa, schludnie ubrana. Gorzej z samym budynkiem, w środku wnętrze praktycznie nieurządzone, dwa biurka i widok na magazyn produktów. Duży minus za brak możliwości zapłaty kartą.
Ze względu na awarię złącza w telefonie oddałem go do firmy w-support do naprawy w ramach gwarancji. Telefon oddałem w czwartek. W poniedziałek na stronie internetowej sprawdziłem status naprawy. Bardzo czytelnie opisana historia akcji jakie podjęto w celu naprawy telefonu (przyjęcie, wymiana poszczególnych części, informacja o odsyłce telefonu) zasługuje na pochwałę. Jednak sama informacja o odsyłce telefonu na adres zameldowania mnie zmartwiła gdyż chciałem odebrać go osobiście. Pojechałem więc do serwisu licząc że telefon jest jeszcze nie wysłany. Mimo że byłem 15 min po zamknięciu serwisant porozmawiał ze mną i szukał mojego telefonu około 20 minut za co również wielki plus dla niego. Okazało się że pod moim numerem zgłoszenia jest inna osoba i inny telefon więc zostałem poproszony o kontakt dnia następnego w celu wyjaśnienia. Na drugi dzień telefon na szczęście się znalazł został mi oddany naprawiony. Dodatkowo wielkim minusem była konieczność zapłaty 24zł za skopiowanie książki telefonicznej telefonu- bardzo wygórowana cena.
Odwiedziłem tę pizzerię zachęcony ulotką zawierającą kupony rabatowe. Lokal nie jest za duży ale trafiłem na wolne miejsca. Ceny są stosunkowo wysokie, jednak liczne promocje i rabaty sprawiają, że ceny wyrównują się do takich jakie znajdziemy w innych lokalach. Oprócz pizzy jest możliwość zamówienia makaronów sałatek, zup i dań głównych. Same pizze są w 5 rozmiarach i na trzech grubościach ciasta więc naprawdę jest w czym wybierać. Zamówiona przeze mnie dużą pizze dostałem bez sosu który rzekomo jest gratis to pizzy, nie upominałem się o niego bo i tak go nie chciałem, ale minus muszę odnotować. Pizzę dostałem bardzo szybko, po około 6 minutach, miłe zaskoczenie. Pizza bardzo dobra, choć jedna duża to zbyt wiele nawet dla dużo jedzącego faceta. Obsługa bardzo miła. Polecam!(ale tylko z kuponami zniżkowymi w innym przypadku się nie opłaca)
Pub bardzo ładnie urządzony, przyjemny klimat, choć uważam za błąd ustalenie wejściowej sali jako tej dla palących a miejsca w kotłowni (piwnica) dla niepalących. Zamówiłem piwo ciemne i dziewczynie drinka, ceny trochę powyżej średniej jeśli porównać centrum Wrocławia. Drink i piwo bardzo dobre. Później zamówiliśmy dużą pizzę. Mogła by być większa ale bardzo smaczna. Obsługa bardzo miła. Mały zgrzyt to to, że przy barze pytałem się o możliwość zapłaty kartą, zapewniono mnie, że nie ma problemu, ale gdy przyszło do płacenia okazało się że limit to 20 zł którego ja akurat nie osiągnąłem i musiałem biegać do bankomatu za rogiem aby zapłacić.
Wizyta w Heliosie bardzo udana, kolejki przy kasie nie było. Pani która mnie obsługiwała bardzo miła i uśmiechnięta. Dobrze doradziła mi przy wyborze miejsc, i bezproblemowo obsłużyła. Plus za możliwość zapłaty kartą. W sali czysto (dopóki jakieś dzieciaki nie zaczęły rzucać się popcornem), fotele wygodne, jakość dźwięku i obrazu bardzo dobra. Polecam to kino choć ceny mogły by być niższe.
Przed zrobieniem zakupów przejrzałem gazetkę z promocjami. Były w niej napoje energetyczne w promocji 1 produkt plus drugi za 1 grosz. Kolejka przy kasie była krótka co mnie ucieszyło gdyż się spieszyłem. Rachunek sprawdziłem dopiero w domu, okazało się że napoje zostały policzone w normalnej cenie.
Założyłem konto w ww. banku które reklamowało się że nie są pobierane opłaty za wybieranie pieniędzy z wszystkich bankomatów na świecie. Po miesiącu użytkowania zauważyłem w historii rachunku 2 opłaty po 6 zł za wypłatę pieniędzy z bankomatów. Zadzwoniłem na infolinię, dowiedziałem się tam że mam konto standardowe i dlatego naliczane są opłaty. Poinformowałem że zakładałem konto przez internet a tą drogą nie da się założyć konta standardowego- poza tym mam umowę i tabelę opłat i prowizji dla konta darmowego. Zostałem wysłany do placówki gdzie dowiedziałem się drugi raz tego samego. Tam Pani zmieniła moje konto na darmowe ale żeby odzyskać niesłusznie pobrane prowizje pisałem dodatkowe podanie, na którego rozpatrzenie muszę czekać miesiąc. Dodatkowo okazało się że w systemie mają nieprawidłowy numer telefonu do mnie choć na wniosku wpisałem poprawny. Ogólnie wyszedł bałagan jaki maję w systemie informatycznym- takie rzeczy nie powinny się przytrafiać w banku.
w połowie października ze względu na koniec umowy zmieniłem taryfę (30 minut w abonamencie). Dodatkowo wybrałem pakiet darmowych minut do jednej osoby (200 minut). Po miesiącu za uwarzyłem że minuty są źle naliczane- dzwoniąc do wybranej osoby zużywane były minuty z pakietu 30 minut. Miesiąc temu(listopad) dzwoniłem na infolinię wyjaśniając tę sprawę, niby wszystko miało być w porządku od grudnia a na grudniowej fakturze skorygowana kwota do zapłaty. Minuty od grudnia faktycznie poprawnie się naliczają. Jednak nadpłaconej kwoty nie odjęto mi od rachunku. dzwoniłem kolejny raz na infolinię 22 grudnia- rozmowa z panią trwała ponad pół godziny po czym otrzymałem informację że przy następnej fakturze będzie już odliczone około 9 złotych. Kiedy zapytałem skąd ta kwota(z moich wyliczeń powinno to być około 25 zł) pani nie potrafiła mi odpowiedzieć i powiedziała żebym poczekał na tę korektę i wtedy działał dalej. No to czekam...
Zamówiłem przez internet dysk który na stronie był oznaczony jako dostępny w salonie na szczytnickiej. Kiedy przyszedłem po odbiór towaru sprzedawca stwierdził że nie widzi mojego zamówienia. Kiedy powiedziałem jaki dysk mnie interesuje dokładne dane i pojemność i cenę jakie były na stronie on stwierdził że nie on w systemie nie widzi takiego towaru. Zwątpiłem czy faktycznie udało mi się zamówić towar- wróciłem do domu i ponownie sprawdziłem w internecie czy podałem dobrą charakterystykę zamówionego produktu. Wszystko było ok. Wydrukowałem potwierdzenie zamówienia i pojechałem drugi raz do salonu. Sprzedawca widząc wydruk ze strony internetowej nie mógł już mówić że coś pomyliłem i stwierdził tylko że nie mają tego dysku i będę musiał czekać na dostawę- może też się okazać że już tego dysku w ofercie nie będzie i i tak będę musiał zamówić inny.
Odwiedziłem sklep z tatą który chciał znaleźć dla siebie spodnie jeansowe. Jednak miał bardzo duże wymagania: nie mogły być na guziki tylko na zamek, odpowiednio gruby materiał, nie za bardzo powycierane i bez dodatków. Ekspedientka cierpliwie wysłuchała oczekiwań i wyszukała pasujące do opisu kilka par spodni, podczas przymierzania musiała wysłuchać kolejnej porcji uwag na temat za wąskich nogawek, za niskiego kroku i słabej jakości wykonania po 15 minutach wyszliśmy ze sklepu nic nie kupując, ale ekspedientka była na tyle miła że podpowiedziała gdzie można znaleźć spodnie które mogły by się spodobać. Duży podziw dla jej opanowania i chęci pomocy
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.