Opinia użytkownika: Tomasz_794
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: w połowie października ze względu na koniec umowy zmieniłem taryfę (30 minut w abonamencie). Dodatkowo wybrałem pakiet darmowych minut do jednej osoby (200 minut). Po miesiącu za uwarzyłem że minuty są źle naliczane- dzwoniąc do wybranej osoby zużywane były minuty z pakietu 30 minut. Miesiąc temu(listopad) dzwoniłem na infolinię wyjaśniając tę sprawę, niby wszystko miało być w porządku od grudnia a na grudniowej fakturze skorygowana kwota do zapłaty. Minuty od grudnia faktycznie poprawnie się naliczają. Jednak nadpłaconej kwoty nie odjęto mi od rachunku. dzwoniłem kolejny raz na infolinię 22 grudnia- rozmowa z panią trwała ponad pół godziny po czym otrzymałem informację że przy następnej fakturze będzie już odliczone około 9 złotych. Kiedy zapytałem skąd ta kwota(z moich wyliczeń powinno to być około 25 zł) pani nie potrafiła mi odpowiedzieć i powiedziała żebym poczekał na tę korektę i wtedy działał dalej. No to czekam...